Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam, ponownie wszystkich jako, że w końcu mam możliwość i nieco czasu, mała przymiarka do modelowania. Czołgów czy też pojazdów pancernych trochę tu się przewinęło, więc jeden więcej nie zaszkodzi :). Padło na T-55, trochę z sentymentu i wspomnień z wojska.

Na pierwszy ogień poszedł układ jezdny.

 

testowe_rendery_00005.jpg

testowe_rendery_00008.jpg

testowe_rendery_00011.jpg

testowe_rendery_00015.jpg

testowe_rendery_00013.jpg

Edytowane przez segea

  • Odpowiedzi 33
  • Wyświetleń 8,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

infected - reszta powoli się tworzy, choć więcej tu nauki niż tworzenia :)

Mały up choć jak teraz patrzę, to jest do poprawki, ale skoro już poszło w render to zamieszczam.

Materiały są testowe, jak ogarnę nieco temat z materiałami, to może uda mi się cię coś lepszego pokazać. Jak by nie było to pierwszy model w tczyde :)

 

TRT550024.jpg

 

TRT550025.jpg

 

i jeszcze baza wyjściowa

 

TRT550022.jpg

Napisano

mam wrażenie że za płasko i za szeroko ciut te ramiona wewnętrzne kół...musiałbym to narysować żeby wytłumaczyć dokładnie....

Edytowane przez kliment woroszyłow

Napisano
  • Autor

kliment woroszyłow - chyba wiem o co chodzi. Dzięki za uwagę postaram się poprawić. Myślałem że te koła nośne będą w miarę proste, jednak dały mi w kość :)

Napisano

w przekroju wypukłe fragmenty ramion są zbliżone do półokręgu raczej niż do płaskiego owalu...rozumiesz?

 

Edit:

 

Swoją drogą jak tak patrzę po czasie to koła w moim t-62 tez bym obecnie ciut poprawił :D

 

Edit 2:

 

Wydają się łatwe ale kiedy się robi na obie strony z jednego mesha okazuje się że już tak prosto nie jest

Edytowane przez kliment woroszyłow

Napisano
  • Autor

Trochę ostatnio braknie mi czasu ale powoli do przodu :)

Poprawione koła nośne, bryła kadłuba prawie skończona, wrzucę jak zabiorę się do detalu.

 

MZTRT550035.jpg

 

MZTRT550031.jpg

 

MZTRT550049.jpg

 

Ups.. źle założone gąski :)

Napisano
  • Autor

Witam, ponownie.

Po małych perypetiach osobistych mam w końcu trochę czasu, by zająć się ponownie grafiką i czas by pokończy rozpoczęte projekty :)

Na pierwszy ogień powraca T-55.

 

Wieża jeszcze trochę detalu i parę poprawek i finisz. Kadłub dopiero w powijakach.

 

MZTRT5500121.jpg

 

MZTRT5500122.jpg

 

MZTRT5500117.jpg

 

MZTRT5500115.jpg

 

MZTRT5500118.jpg

 

MZTRT5500092.jpg

Edytowane przez segea

Napisano
  • Autor

Siateczki dopiero po świętach wrzucę, przez święta mały odwyk od komputera ;)

Napisano

Jak tworzysz modele? Najpierw rzeźbienie w zbrush. Czy od razu proste bryły z quadów plus subdivision x 2? Bardzo precyzyjne i gładkie brzegi.

Napisano
Jak tworzysz modele? Najpierw rzeźbienie w zbrush. Czy od razu proste bryły z quadów plus subdivision x 2? Bardzo precyzyjne i gładkie brzegi.

 

To jest model robiony w Zbrushu? No coś Ty. Po czym wnioskujesz?

Napisano
To jest model robiony w Zbrushu? No coś Ty. Po czym wnioskujesz?
Tylko pytam, czy najpierw dla ułatwienia jest rzeźba w zbrush, a potem sobie na niej buduje właściwy model?
Napisano
  • Autor

qnaman - cały model jest robiony w maxie z maksymalnie prostej bryły i dodany tylko modyfikator turbosmooth z iterations 1 max 2. Zbrusha na obecną chwilę jest zero. Po świętach jak będę miał dostęp do swojego kompa wrzucę siatkę bez wygładzenia.

Napisano
  • Autor

Wrzucam siatki, wiele do doskonałości brakuje, wszelkie uwagi, sugestie mile widziane. Trochę podciągnięta lewa strona :)

 

medwed - przejrzałem, dzięki za link, mam zamiar zrobić go lp, ale zobaczymy.

 

MZTRT5500126.jpg

 

MZTRT5500127.jpg

 

MZTRT5500129.jpg

 

MZTRT5500125.jpg

 

MZTRT5500128.jpg

Napisano
  • Autor

Mała aktualizacja z postępu pracy, przód praktycznie na finiszu. Pozostały jeszcze małe poprawki, które co jakiś czas wyłapuje. Choć z drugiej strony powstało tyle wersji tego modelu, że czasem trudno się odnaleźć.

 

MZTRT5500155.jpg

 

MZTRT5500157.jpg

 

MZTRT5500156.jpg

 

MZTRT5500154.jpg

 

MZTRT5500152.jpg

 

MZTRT5500149.jpg

 

MZTRT5500148.jpg

 

MZTRT5500137.jpg

 

MZTRT5500135.jpg

 

MZTRT5500133.jpg

Napisano
  • Autor

Taki mały up. Tył praktycznie na finiszu, ale do końca jeszcze trochę brakuje. Wrzucam kilka testowych renderów :)

 

MZTRT5500183.jpg

 

MZTRT5500177.jpg

 

MZTRT5500170.jpg

 

MZTRT5500181.jpg

 

MZTRT5500182.jpg

Napisano
  • Autor

Na chwilę obecną koniec. Można by jeszcze dorobić to i owo ale jak znajdzie się czas.

 

zastawnyart_0001.jpg

 

zastawnyart_0002.jpg

 

zastawnyart_0003.jpg

 

zastawnyart_0004.jpg

 

zastawnyart_0005.jpg

 

zastawnyart_0006.jpg

 

zastawnyart_0007.jpg

 

zastawnyart_0008.jpg

 

zastawnyart_0009.jpg

 

zastawnyart_0011.jpg

Napisano

Tak jak mistrz &kliment woroszyłow pisze, kapitalny model! :)

 

Powinieneś taki stempel sobie zrobić "Kliment Woroszyłow APPROVED" :D

 

Szkoda jedynie, że pozbawiłeś nas oglądania poszczególnych części, tylko od razu przywaliłeś z grubej rury poskładany! :(

Lubię oglądać każdy element, delektuje się tym, fajnie jest wiedzieć, że gdzieś tam przed komputerem ktoś poświęca tyle czasu pracując nad modelem.

Więcej detalu w przyszłości, dla mnie możesz śrubki i sprężynki pokazywać :)

 

Bardzo Cię zmęczyło koło?

Dla mnie każde z kół było nieco męczące, kasowanie & ARRAY & weld, i tak bez końca...

 

Będziesz go jeszcze rzeźbił?

Masz w planach teksturowanie?

 

PS.

A otwory na śruby są i gwinty? :D

Napisano
  • Autor

2013 - Wielkie dzięki.

Podczas modelowania zapominam się :) Jak już mam kompa gasić pojawia się myśl że nie zrobiłem jeszcze żadnego renderku czy screena. Kusiło mnie iść w hard detal, ale na razie powoli sprawdzam możliwości sprzętu ale chyba bardziej swoje możliwości :)

Koło napędzające i napinające poszły bez jakiegoś większego bólu, ale koło nośne dało mi w kość i to nieźle, uparłem się że zrobię je z jednego mesha poza obręczami i bandażami.

Miałem też farta, że wymodelowałem pierwsze koło napędzające a później ogniwa, o wiele łatwiej spasować.

Chodzi mi po głowie by wrzucić model do Unerala, bądź Unity, ale zobaczymy. Finalnie zrobić jakąś scenkę bitewną, więc nie obędzie się bez teksturek ale czy będą w HP czy LP zobaczymy. Nad klimatem i epoką nadal się zastanawiam, chodzi mi coś pogłowie w klimacie SF ;)

Otwory i gwinty tylko w kilku miejscach :D

Napisano

Ja także myślałem o silniku gier, i byłby to Unreal Engine.

Co do scenki to jeśli chcesz coś Sci-fi to proponuję abyś przemyślał klimaty postapokaliptyczne.

Ciekawy jestem jakbyś go przedstawił w silniku gier!

Napisano
  • Autor

Z scenką postapokaliptyczną dosłownie wyjąłeś mi to z ust ! :)

Chodzi mi po głowie jednak kilka wersji, najbardziej kusi klimat w stylu Mad Maxa, jednak przydało by się trochę "przekraplać blachę" i "przyspawać" co nieco postapokaliptycznego stylu - cóż odojechane pomysły danej epoki, albo nasze wyobrażenie o przyszłej epoce ;). Kiełkuje mi kilka zwariowanych wersji nie chciał by jednak przegiąć :).

Na razie wrzucam do szuflady i czekam na wyklarowanie się pomysłu.

Napisano

Fajnie, ciekawe co Ci z tego wyjdzie, niech zatem sobie leży i czeka na dobry pomysł :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.