Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam, ponownie wszystkich jako, że w końcu mam możliwość i nieco czasu, mała przymiarka do modelowania. Czołgów czy też pojazdów pancernych trochę tu się przewinęło, więc jeden więcej nie zaszkodzi :). Padło na T-55, trochę z sentymentu i wspomnień z wojska.

Na pierwszy ogień poszedł układ jezdny.

 

testowe_rendery_00005.jpg

testowe_rendery_00008.jpg

testowe_rendery_00011.jpg

testowe_rendery_00015.jpg

testowe_rendery_00013.jpg

Edytowane przez segea

  • Odpowiedzi 33
  • Wyświetleń 8,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

infected - reszta powoli się tworzy, choć więcej tu nauki niż tworzenia :)

Mały up choć jak teraz patrzę, to jest do poprawki, ale skoro już poszło w render to zamieszczam.

Materiały są testowe, jak ogarnę nieco temat z materiałami, to może uda mi się cię coś lepszego pokazać. Jak by nie było to pierwszy model w tczyde :)

 

TRT550024.jpg

 

TRT550025.jpg

 

i jeszcze baza wyjściowa

 

TRT550022.jpg

Napisano

mam wrażenie że za płasko i za szeroko ciut te ramiona wewnętrzne kół...musiałbym to narysować żeby wytłumaczyć dokładnie....

Edytowane przez kliment woroszyłow

Napisano
  • Autor

kliment woroszyłow - chyba wiem o co chodzi. Dzięki za uwagę postaram się poprawić. Myślałem że te koła nośne będą w miarę proste, jednak dały mi w kość :)

Napisano

w przekroju wypukłe fragmenty ramion są zbliżone do półokręgu raczej niż do płaskiego owalu...rozumiesz?

 

Edit:

 

Swoją drogą jak tak patrzę po czasie to koła w moim t-62 tez bym obecnie ciut poprawił :D

 

Edit 2:

 

Wydają się łatwe ale kiedy się robi na obie strony z jednego mesha okazuje się że już tak prosto nie jest

Edytowane przez kliment woroszyłow

Napisano
  • Autor

Trochę ostatnio braknie mi czasu ale powoli do przodu :)

Poprawione koła nośne, bryła kadłuba prawie skończona, wrzucę jak zabiorę się do detalu.

 

MZTRT550035.jpg

 

MZTRT550031.jpg

 

MZTRT550049.jpg

 

Ups.. źle założone gąski :)

Napisano
  • Autor

Witam, ponownie.

Po małych perypetiach osobistych mam w końcu trochę czasu, by zająć się ponownie grafiką i czas by pokończy rozpoczęte projekty :)

Na pierwszy ogień powraca T-55.

 

Wieża jeszcze trochę detalu i parę poprawek i finisz. Kadłub dopiero w powijakach.

 

MZTRT5500121.jpg

 

MZTRT5500122.jpg

 

MZTRT5500117.jpg

 

MZTRT5500115.jpg

 

MZTRT5500118.jpg

 

MZTRT5500092.jpg

Edytowane przez segea

Napisano
  • Autor

Siateczki dopiero po świętach wrzucę, przez święta mały odwyk od komputera ;)

Napisano

Jak tworzysz modele? Najpierw rzeźbienie w zbrush. Czy od razu proste bryły z quadów plus subdivision x 2? Bardzo precyzyjne i gładkie brzegi.

Napisano
Jak tworzysz modele? Najpierw rzeźbienie w zbrush. Czy od razu proste bryły z quadów plus subdivision x 2? Bardzo precyzyjne i gładkie brzegi.

 

To jest model robiony w Zbrushu? No coś Ty. Po czym wnioskujesz?

Napisano
To jest model robiony w Zbrushu? No coś Ty. Po czym wnioskujesz?
Tylko pytam, czy najpierw dla ułatwienia jest rzeźba w zbrush, a potem sobie na niej buduje właściwy model?
Napisano
  • Autor

qnaman - cały model jest robiony w maxie z maksymalnie prostej bryły i dodany tylko modyfikator turbosmooth z iterations 1 max 2. Zbrusha na obecną chwilę jest zero. Po świętach jak będę miał dostęp do swojego kompa wrzucę siatkę bez wygładzenia.

Napisano
  • Autor

Wrzucam siatki, wiele do doskonałości brakuje, wszelkie uwagi, sugestie mile widziane. Trochę podciągnięta lewa strona :)

 

medwed - przejrzałem, dzięki za link, mam zamiar zrobić go lp, ale zobaczymy.

 

MZTRT5500126.jpg

 

MZTRT5500127.jpg

 

MZTRT5500129.jpg

 

MZTRT5500125.jpg

 

MZTRT5500128.jpg

Napisano
  • Autor

Mała aktualizacja z postępu pracy, przód praktycznie na finiszu. Pozostały jeszcze małe poprawki, które co jakiś czas wyłapuje. Choć z drugiej strony powstało tyle wersji tego modelu, że czasem trudno się odnaleźć.

 

MZTRT5500155.jpg

 

MZTRT5500157.jpg

 

MZTRT5500156.jpg

 

MZTRT5500154.jpg

 

MZTRT5500152.jpg

 

MZTRT5500149.jpg

 

MZTRT5500148.jpg

 

MZTRT5500137.jpg

 

MZTRT5500135.jpg

 

MZTRT5500133.jpg

Napisano
  • Autor

Taki mały up. Tył praktycznie na finiszu, ale do końca jeszcze trochę brakuje. Wrzucam kilka testowych renderów :)

 

MZTRT5500183.jpg

 

MZTRT5500177.jpg

 

MZTRT5500170.jpg

 

MZTRT5500181.jpg

 

MZTRT5500182.jpg

Napisano
  • Autor

Na chwilę obecną koniec. Można by jeszcze dorobić to i owo ale jak znajdzie się czas.

 

zastawnyart_0001.jpg

 

zastawnyart_0002.jpg

 

zastawnyart_0003.jpg

 

zastawnyart_0004.jpg

 

zastawnyart_0005.jpg

 

zastawnyart_0006.jpg

 

zastawnyart_0007.jpg

 

zastawnyart_0008.jpg

 

zastawnyart_0009.jpg

 

zastawnyart_0011.jpg

Napisano

Tak jak mistrz &kliment woroszyłow pisze, kapitalny model! :)

 

Powinieneś taki stempel sobie zrobić "Kliment Woroszyłow APPROVED" :D

 

Szkoda jedynie, że pozbawiłeś nas oglądania poszczególnych części, tylko od razu przywaliłeś z grubej rury poskładany! :(

Lubię oglądać każdy element, delektuje się tym, fajnie jest wiedzieć, że gdzieś tam przed komputerem ktoś poświęca tyle czasu pracując nad modelem.

Więcej detalu w przyszłości, dla mnie możesz śrubki i sprężynki pokazywać :)

 

Bardzo Cię zmęczyło koło?

Dla mnie każde z kół było nieco męczące, kasowanie & ARRAY & weld, i tak bez końca...

 

Będziesz go jeszcze rzeźbił?

Masz w planach teksturowanie?

 

PS.

A otwory na śruby są i gwinty? :D

Napisano
  • Autor

2013 - Wielkie dzięki.

Podczas modelowania zapominam się :) Jak już mam kompa gasić pojawia się myśl że nie zrobiłem jeszcze żadnego renderku czy screena. Kusiło mnie iść w hard detal, ale na razie powoli sprawdzam możliwości sprzętu ale chyba bardziej swoje możliwości :)

Koło napędzające i napinające poszły bez jakiegoś większego bólu, ale koło nośne dało mi w kość i to nieźle, uparłem się że zrobię je z jednego mesha poza obręczami i bandażami.

Miałem też farta, że wymodelowałem pierwsze koło napędzające a później ogniwa, o wiele łatwiej spasować.

Chodzi mi po głowie by wrzucić model do Unerala, bądź Unity, ale zobaczymy. Finalnie zrobić jakąś scenkę bitewną, więc nie obędzie się bez teksturek ale czy będą w HP czy LP zobaczymy. Nad klimatem i epoką nadal się zastanawiam, chodzi mi coś pogłowie w klimacie SF ;)

Otwory i gwinty tylko w kilku miejscach :D

Napisano

Ja także myślałem o silniku gier, i byłby to Unreal Engine.

Co do scenki to jeśli chcesz coś Sci-fi to proponuję abyś przemyślał klimaty postapokaliptyczne.

Ciekawy jestem jakbyś go przedstawił w silniku gier!

Napisano
  • Autor

Z scenką postapokaliptyczną dosłownie wyjąłeś mi to z ust ! :)

Chodzi mi po głowie jednak kilka wersji, najbardziej kusi klimat w stylu Mad Maxa, jednak przydało by się trochę "przekraplać blachę" i "przyspawać" co nieco postapokaliptycznego stylu - cóż odojechane pomysły danej epoki, albo nasze wyobrażenie o przyszłej epoce ;). Kiełkuje mi kilka zwariowanych wersji nie chciał by jednak przegiąć :).

Na razie wrzucam do szuflady i czekam na wyklarowanie się pomysłu.

Napisano

Fajnie, ciekawe co Ci z tego wyjdzie, niech zatem sobie leży i czeka na dobry pomysł :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności