Napisano 8 Kwiecień 201410 l Witam, ponownie wszystkich jako, że w końcu mam możliwość i nieco czasu, mała przymiarka do modelowania. Czołgów czy też pojazdów pancernych trochę tu się przewinęło, więc jeden więcej nie zaszkodzi :). Padło na T-55, trochę z sentymentu i wspomnień z wojska. Na pierwszy ogień poszedł układ jezdny. Edytowane 26 Kwiecień 20159 l przez segea
Napisano 8 Kwiecień 201410 l Kolejny czolg na forum. Widac lekka przymiarke do spawania. Czekamy na reszte.
Napisano 11 Kwiecień 201410 l Autor infected - reszta powoli się tworzy, choć więcej tu nauki niż tworzenia :) Mały up choć jak teraz patrzę, to jest do poprawki, ale skoro już poszło w render to zamieszczam. Materiały są testowe, jak ogarnę nieco temat z materiałami, to może uda mi się cię coś lepszego pokazać. Jak by nie było to pierwszy model w tczyde :) i jeszcze baza wyjściowa
Napisano 11 Kwiecień 201410 l mam wrażenie że za płasko i za szeroko ciut te ramiona wewnętrzne kół...musiałbym to narysować żeby wytłumaczyć dokładnie.... Edytowane 11 Kwiecień 201410 l przez kliment woroszyłow
Napisano 11 Kwiecień 201410 l Autor kliment woroszyłow - chyba wiem o co chodzi. Dzięki za uwagę postaram się poprawić. Myślałem że te koła nośne będą w miarę proste, jednak dały mi w kość :)
Napisano 11 Kwiecień 201410 l w przekroju wypukłe fragmenty ramion są zbliżone do półokręgu raczej niż do płaskiego owalu...rozumiesz? Edit: Swoją drogą jak tak patrzę po czasie to koła w moim t-62 tez bym obecnie ciut poprawił :D Edit 2: Wydają się łatwe ale kiedy się robi na obie strony z jednego mesha okazuje się że już tak prosto nie jest Edytowane 11 Kwiecień 201410 l przez kliment woroszyłow
Napisano 14 Maj 201410 l Ładnie Tobie idzie, te koła są ciękie do wykonania, życzę powodzenia i czekamy na dalsze upy.
Napisano 18 Maj 201410 l Autor Trochę ostatnio braknie mi czasu ale powoli do przodu :) Poprawione koła nośne, bryła kadłuba prawie skończona, wrzucę jak zabiorę się do detalu. Ups.. źle założone gąski :)
Napisano 2 Kwiecień 20159 l Autor Witam, ponownie. Po małych perypetiach osobistych mam w końcu trochę czasu, by zająć się ponownie grafiką i czas by pokończy rozpoczęte projekty :) Na pierwszy ogień powraca T-55. Wieża jeszcze trochę detalu i parę poprawek i finisz. Kadłub dopiero w powijakach. Edytowane 2 Kwiecień 20159 l przez segea
Napisano 3 Kwiecień 20159 l Autor Siateczki dopiero po świętach wrzucę, przez święta mały odwyk od komputera ;)
Napisano 3 Kwiecień 20159 l Jak tworzysz modele? Najpierw rzeźbienie w zbrush. Czy od razu proste bryły z quadów plus subdivision x 2? Bardzo precyzyjne i gładkie brzegi.
Napisano 3 Kwiecień 20159 l Jak tworzysz modele? Najpierw rzeźbienie w zbrush. Czy od razu proste bryły z quadów plus subdivision x 2? Bardzo precyzyjne i gładkie brzegi. To jest model robiony w Zbrushu? No coś Ty. Po czym wnioskujesz?
Napisano 3 Kwiecień 20159 l To jest model robiony w Zbrushu? No coś Ty. Po czym wnioskujesz?Tylko pytam, czy najpierw dla ułatwienia jest rzeźba w zbrush, a potem sobie na niej buduje właściwy model?
Napisano 4 Kwiecień 20159 l Autor qnaman - cały model jest robiony w maxie z maksymalnie prostej bryły i dodany tylko modyfikator turbosmooth z iterations 1 max 2. Zbrusha na obecną chwilę jest zero. Po świętach jak będę miał dostęp do swojego kompa wrzucę siatkę bez wygładzenia.
Napisano 4 Kwiecień 20159 l Wiem że nie czas jeszcze i T-34 ale materiały mniamniuśne ;) Temat tutaj http://3d-coat.com/forum/index.php?showtopic=15068 Pozdrawiam.
Napisano 7 Kwiecień 20159 l Autor Wrzucam siatki, wiele do doskonałości brakuje, wszelkie uwagi, sugestie mile widziane. Trochę podciągnięta lewa strona :) medwed - przejrzałem, dzięki za link, mam zamiar zrobić go lp, ale zobaczymy.
Napisano 13 Kwiecień 20159 l Autor Mała aktualizacja z postępu pracy, przód praktycznie na finiszu. Pozostały jeszcze małe poprawki, które co jakiś czas wyłapuje. Choć z drugiej strony powstało tyle wersji tego modelu, że czasem trudno się odnaleźć.
Napisano 20 Kwiecień 20159 l Autor Taki mały up. Tył praktycznie na finiszu, ale do końca jeszcze trochę brakuje. Wrzucam kilka testowych renderów :)
Napisano 26 Kwiecień 20159 l Autor Na chwilę obecną koniec. Można by jeszcze dorobić to i owo ale jak znajdzie się czas.
Napisano 29 Maj 20159 l Tak jak mistrz &kliment woroszyłow pisze, kapitalny model! :) Powinieneś taki stempel sobie zrobić "Kliment Woroszyłow APPROVED" :D Szkoda jedynie, że pozbawiłeś nas oglądania poszczególnych części, tylko od razu przywaliłeś z grubej rury poskładany! :( Lubię oglądać każdy element, delektuje się tym, fajnie jest wiedzieć, że gdzieś tam przed komputerem ktoś poświęca tyle czasu pracując nad modelem. Więcej detalu w przyszłości, dla mnie możesz śrubki i sprężynki pokazywać :) Bardzo Cię zmęczyło koło? Dla mnie każde z kół było nieco męczące, kasowanie & ARRAY & weld, i tak bez końca... Będziesz go jeszcze rzeźbił? Masz w planach teksturowanie? PS. A otwory na śruby są i gwinty? :D
Napisano 30 Maj 20159 l Autor 2013 - Wielkie dzięki. Podczas modelowania zapominam się :) Jak już mam kompa gasić pojawia się myśl że nie zrobiłem jeszcze żadnego renderku czy screena. Kusiło mnie iść w hard detal, ale na razie powoli sprawdzam możliwości sprzętu ale chyba bardziej swoje możliwości :) Koło napędzające i napinające poszły bez jakiegoś większego bólu, ale koło nośne dało mi w kość i to nieźle, uparłem się że zrobię je z jednego mesha poza obręczami i bandażami. Miałem też farta, że wymodelowałem pierwsze koło napędzające a później ogniwa, o wiele łatwiej spasować. Chodzi mi po głowie by wrzucić model do Unerala, bądź Unity, ale zobaczymy. Finalnie zrobić jakąś scenkę bitewną, więc nie obędzie się bez teksturek ale czy będą w HP czy LP zobaczymy. Nad klimatem i epoką nadal się zastanawiam, chodzi mi coś pogłowie w klimacie SF ;) Otwory i gwinty tylko w kilku miejscach :D
Napisano 31 Maj 20159 l Ja także myślałem o silniku gier, i byłby to Unreal Engine. Co do scenki to jeśli chcesz coś Sci-fi to proponuję abyś przemyślał klimaty postapokaliptyczne. Ciekawy jestem jakbyś go przedstawił w silniku gier!
Napisano 31 Maj 20159 l Autor Z scenką postapokaliptyczną dosłownie wyjąłeś mi to z ust ! :) Chodzi mi po głowie jednak kilka wersji, najbardziej kusi klimat w stylu Mad Maxa, jednak przydało by się trochę "przekraplać blachę" i "przyspawać" co nieco postapokaliptycznego stylu - cóż odojechane pomysły danej epoki, albo nasze wyobrażenie o przyszłej epoce ;). Kiełkuje mi kilka zwariowanych wersji nie chciał by jednak przegiąć :). Na razie wrzucam do szuflady i czekam na wyklarowanie się pomysłu.
Napisano 1 Czerwiec 20159 l Fajnie, ciekawe co Ci z tego wyjdzie, niech zatem sobie leży i czeka na dobry pomysł :)
Napisano 4 Czerwiec 20159 l Autor @infected, @martin-flash, @Maciek Jutrzenka - dzięki, cieszę się, że się podoba :) Co do spawów to różnie, część skryptem - zależnie czym było łatwiej i wygodniej, a część jak podpowiada w swoim tutorialu @kliment woroszyłow http://max3d.pl/forum/threads/61227-INNE-spawy-w-maxie?p=834171#post834171 Brezent to już tekstura z przymiarką do low poly.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto