Badyl Napisano 2 Październik 2004 Autor Napisano 2 Październik 2004 łódkę uważam za skończoną. teraz jakiś magiczny pomysł... edit: lol zmiescielem sie w 100 postach :P
KLICEK Napisano 2 Październik 2004 Napisano 2 Październik 2004 na ostatnim renderze zdecydowanie za ciemno ... model ladnie Ci wyszedl ,a co do pomyslu to sam musisz wiedziec co chcesz osiagnac zeby ktos mogl Ci w tym pomoc. Jak zawsze trzymam kciuki i obserwuje dalej.
Knysha Napisano 2 Październik 2004 Napisano 2 Październik 2004 No bardzo ladna lodeczka. Moje gratulacje. PS. Bardzo dobre tekstury :D.
Plyntex Napisano 2 Październik 2004 Napisano 2 Październik 2004 no texturki swietne bardzo mi sie podobają :D
sCeleTon Napisano 2 Październik 2004 Napisano 2 Październik 2004 ja jak juz mowilem genialnie:) nic dodac nic ujac:) masz talent:D tak trzymaj
Pionier Napisano 2 Październik 2004 Napisano 2 Październik 2004 no to teraz czekam na propozycje koncowej sceny:)
kap00ch Napisano 2 Październik 2004 Napisano 2 Październik 2004 lodka ladna aczkolwiek dalej nie podobaja mi sie te gumowe deseczki o gory:P a tak to gites...no tylko przyczepie do tego co mowiles ze poprawisz czyli jakis zabrudzen bo tak to...hmm drewno burt wydaje mi sie nieco za ciemne...czy po wyplywaniu dol bedzie prawie czarny:/ ale zobaczymy co z tym zrobisz:} co do scenki to podoba mi sie koncept pana generala i nygasow:P do tego pogoda nieco burzowa , ladne mozre + wyspa w tle :D
Gacu666 Napisano 2 Październik 2004 Napisano 2 Październik 2004 "łódkę uważam za skończoną. teraz jakiś magiczny pomysł..." Magiczny pomysł? ROZTRZASKAJ JĄ :P. Tak na serio to może zrób scene jak na obrazie, gdzie Washington i jego ludzie płyną w chwale i zadumie ;) ? (nie wiem jak sie obraz nazywał, nie znam się).
Virk Napisano 3 Październik 2004 Napisano 3 Październik 2004 wedlug mnie ze "szkutniczego" punktu widzenia idealna robota... drewienko pasuje jak ulal...rewelacja! i koniecznie na plazy...:D
Plyntex Napisano 3 Październik 2004 Napisano 3 Październik 2004 jeżeli chodzi o pomysł to zawsze gdzieś niedaleko możesz dodać Duży statek :P
Badyl Napisano 3 Październik 2004 Autor Napisano 3 Październik 2004 z gory odkladam w swojej glowie wszelkie scenki z udzialem ludzi... juz zaczynajac modelwoac lodke myslalem o lodce na plazy, ktorej zaloga wyszla na lad dajmy na to za potrzeba :). lodka lezalaby pochylona na jedna burte do polowy wyciagnieta na plaze (zeby ja fale nie zabraly). wiosla lezaly by obok albo w lodce, jakis czerpak, kawalek ubrania czy kapelusz zostawiony przez ludzia i powiedzmy kokos. na plazy klimat raczej tropikalny, piasek zolty oczo...dajny :P, na granicy miejsca gdzie fale zalewaja jakies glony, grudki syfu, woda blekitna a dalej ciemnoniebieska, i dajmy na to jakis krabik skubiacy ten kapelusz lezacy kolo lodki... fajnie sie to pisze :D ale.. moja rakieta ledwo co teraz juz wyrabia. scenke bede musial robic osobno a potem jakos to spasowac. inny pomysl to: lodka buja sie na falach w powiedzmy portsmooth przywiazana do palika na jakims pomoscie czy molo. pogoda nieladna, mzy mgla jak to w anglii. co mysla panstwo? :] dzieki za wszystkie opinie. w samej lodce nic juz nie bede zmienial bo po prostu nie mam juz checi ani samozaparcia. jest jaka jest i nic jej nie bedzie :). staralem sie zeby byla wierna merytorycznie, a to z powodow takich, ze bawuie sie w modelarstow szkutnicze realne, wiecie sklejka, listewki, klej, maszty, zagle itd. na kompie jest znacznie latwiej i szycbciej sie robi takei rzeczy, jedynie drewno nie jest od razu drewniane... :) pozdr/
kap00ch Napisano 3 Październik 2004 Napisano 3 Październik 2004 aaaa to dlatego takie przywiazanie do szkieletu:D milo draakul ze w realu tez jestes modelarzem :} sam sie w to bawilem jak jeszcze czas mialem :} zycze powodzenia ze scenka :}
pabulo Napisano 3 Październik 2004 Napisano 3 Październik 2004 no teraz za czysto ale jak dla mnie to 5+ pożądna robota od początku do końca a co do sceny to też mi pasuje pomysł z waszyngtonem na fali :) ale jak ma nie być ludzi to pomysł z plażą jest ok. Tylko jak przy łodzi, pamiętaj że w takich scenach (zresztą chyba we wszystkich) detale robią klimat więc zadbaj o ślady stóp na piachu, muszelki i patyczki na plaży, palmy lagunę i statek daleko w tle i inne rzeczy fajne (sam wiesz zresztą dobry pomysł z kapeluszem krabem..) a ludzie... właśnie poszli zakopać skarb :) a maszyna no cóż, trzeba sobie radzic z tym co sie ma to niezła szkoła jest. Najwyżej porenderujesz scene osobno, to osobno, tamto.. i posklejasz w post pro powodzenia dobra robota
Badyl Napisano 3 Październik 2004 Autor Napisano 3 Październik 2004 dobrze, co myslicie o takim ujeciu? jeszcze zadnych szczegolow nie ma, lodka jest podtopiona bo woda to plane.
SCORPI Napisano 3 Październik 2004 Napisano 3 Październik 2004 bardzo ladny model chociaz nie przypadają mi takie krawędzie :) ujęcie do kitu wedlug mnie
javor Napisano 3 Październik 2004 Napisano 3 Październik 2004 ja bym sugerował ujęcie znacznie bardziej z boku, i najlepiej żeby było daleko widać linie plaży i przynajmniej kilka palemek :)
pabulo Napisano 3 Październik 2004 Napisano 3 Październik 2004 tia zgadzam się dałbym po pierwsze z boku po drugie szerszy kadr, i może bardziej panorammiczny łódka niżej i na prawo, mniej piachu, więcej moża i nieba taka moja jest opinia
Hatred Napisano 12 Październik 2004 Napisano 12 Październik 2004 ludeczka pierwsza klasa! wszytkie samochody na forum wimiekaja :) keep goin!
Badyl Napisano 12 Październik 2004 Autor Napisano 12 Październik 2004 hmm ;] W Imię Panskie, Amen. My Adam, Draakulem znanym na tymże forum, jak i klawisze nasze na klawiaturze, zadziwiliśmy sie ogromnie, gdy zakłuł oczy nasze tytuł wątku naszego, na stronie tak ordynaryjnie usadzony na przodku samym!:o Żadnych procesów, postęp pracy dających, nie zauważamy i nie zobaczymy w czasie przyszłym, a to dla dwóch conajmniej powodów podstawowych. primo, czasu nie staje na przyjemności, czyli grafikowanie pojęte szeroko i takoż rozumiane, secundo, srogą zdążyła dana szalupa niechęć i znużenie w sercu zrodzić naszym. ostatnimi czasy łikendowo próbowaliśmy modelować samochód wyżej przez czcigodnego brata, oby zdrowie długo zachował, Hatreda wymieniony i wydało się, iże sztuka to niemała a i niełatwa wielce. Sugestyje wszelakie wyżej zawarte na pergaminach postowych, w głowie naszej zakontowaliśmy sobie już głeboko, i jako ziarno w żyznej glebie wzrasta, takoż i dane koncepty w naszych myśli kąpieli kąpać się beda a pławic by w koncu owoc wielki i liczny wydać co radością napełni serca i dusze wszystkich braci naszych pospołem z nami na świecie bozym żyjących w nauce prawej a jedynej. amen :D co nie znaczy ze nie skoncze !! :)
Batou Napisano 12 Październik 2004 Napisano 12 Październik 2004 Chyba ci odbiło ;) ale mniejsza o to;) Pamiętaj że mężczyzny poznaje się nie po tym jak zaczyna, ale po tym jak kończy. Tak więc kończ waść i d**y nie zawracaj ;) Łódka jest piękna, to już wszyscy słusznie zauważyli. Szkoda zmarnować tak dopracowany model. Radził bym wziąć się w garść i dokończyć tą doskonale zapowiadającą się pracę. Popraw ujęcie i zrób ładne klimatyczne tło. Czekam na postępy :)
Badyl Napisano 14 Październik 2004 Autor Napisano 14 Październik 2004 wczoraj na wykladzie takie cos mi do glowy przyszlo. mam nadzieje ze komus uda sie tu cos dostrzec, bo ja i moje zdolnosci... :P dla ulatwienia odbioru dalem jakies tam kolorki ktore reprezentuja wode, ziemie, flore i lodke :)
gordon13 Napisano 14 Październik 2004 Napisano 14 Październik 2004 i ja bym na pisaku dodał jeszcze takie świerze odbicia butów że ktoś niedawno tam przypłynął
cochise Napisano 14 Październik 2004 Napisano 14 Październik 2004 Nie moge sie doczekac rozwiazania problemu falujacej na brzegu wody.
Badyl Napisano 15 Październik 2004 Autor Napisano 15 Październik 2004 Nie moge sie doczekac rozwiazania problemu falujacej na brzegu wody. ja też :D i ja bym na pisaku dodał jeszcze takie świerze odbicia butów że ktoś niedawno tam przypłynął ja też... tylko nie bardzo wiem jak... z bumpem probowalem, ale nie wychodzi to zadowalająco... skopalem jak zwykle swiatlo. teksturke rysowalem sam - wiem, do wymiany i przerobki, ale na takiej podstawie bede sie opierał. to zielone tam dalej to w zalozeniach trawa bedzie no i takie tam.
javor Napisano 16 Październik 2004 Napisano 16 Październik 2004 chyba za stromy ten brzeg :/ i przy takim ujęciu nie wiem czy trawa jest potrzebna .... tak przy samej wodzie nie rośnie cyba .... chyba :] i ten cień słońca bym lekko zmniejszył bo się prawie czarna plama robi :|
Badyl Napisano 16 Październik 2004 Autor Napisano 16 Październik 2004 nom... chyba jeszcze raz zrobie ten brzeg
Salvator Napisano 16 Październik 2004 Napisano 16 Październik 2004 jak bym namalował sobie rzeg w psie jako displace (chyba, że już tak robisz, ale coś małą rozdzielczość w takim razie masz :/) Mimo niesamowicie brzydkiego otoczenia, łódka wyszło nadspodziewanie realistycznie ;] Pomyśl jak ładnie będzie, kiedy woda będzie rzucała caustic na deski :))))
illy Napisano 16 Październik 2004 Napisano 16 Październik 2004 ja bym dal na wode, displace,meshsmooth i noise, ale nie wiem w jakich proporcjach i kolejnosciach, pokombinuj, ale woda musi miec duzo poly wtedy, powinno byc zadowalajace
Salvator Napisano 16 Październik 2004 Napisano 16 Październik 2004 ps. woda według mnie to noise+wave, mozęsz zrobić jako materiał blend i dwie mapy displacement, z czego wave byłby bliżej brzegu, a noise dalej. Ms na końcu ;] pozdro
Badyl Napisano 16 Październik 2004 Autor Napisano 16 Październik 2004 wody nie ruszam. poki co. ;] Salvator -> brzeg jest modelowany... a na pomysl z displejsem wlasnie tez wpadlem. ;D oswietlenie lezy na calej linii na tamtym renderze bo... musze jeszcze pomyslec jak uzywac lightów, żeby było słonecznie ;)
Salvator Napisano 16 Październik 2004 Napisano 16 Październik 2004 oświetlenie w przypadku scanline - skylight z HDRI nieba bez słońca + direct lekko żółte , dopasuj moce. co do innych to znam się tylko troszkę na mentalu i dość dobrze na yafrayu, więć ci nie pomogę zbytnio...
Salvator Napisano 16 Październik 2004 Napisano 16 Październik 2004 lepiej, ale rozumiem, że zrobisz jeszcze pofałdowania piasku i wody?
prabab Napisano 16 Październik 2004 Napisano 16 Październik 2004 Displace zrób troche albo noise chociaż... Za płaski ten piasek :/ A w tle będzie widać jakieś palmy i inne tropikalne roślinki, oczywiście?
Badyl Napisano 17 Październik 2004 Autor Napisano 17 Październik 2004 nom, to jest efekt zapoznawania sie z narzedziem. to jest tylko ogolny ksztalt i zarys. a woda wogle nie jest jeszcze ruszana. co do roslin i innych :) to jeszcze, jeszcze...
illy Napisano 17 Październik 2004 Napisano 17 Październik 2004 wlasnie, zobacz ile masz nieba i plazy na dole, a w panoramicznym by lepiej wygladalo wg mnie
Badyl Napisano 17 Październik 2004 Autor Napisano 17 Październik 2004 nadal nie wiem jak to światło zamotać, żeby takiej czarnej plamy nie było... :D
Salvator Napisano 17 Październik 2004 Napisano 17 Październik 2004 coś mi się cień z tyłu łodzi nie zgadza :D problem polega na tym, że w słoneczny dzień naprawdę są takie czarne plamy :D
KoMic Napisano 17 Październik 2004 Napisano 17 Październik 2004 skozystaj z Vrayowego swiatla ktore jest miekkie, (jesli uzywasz Vraya: ] )
Badyl Napisano 18 Październik 2004 Autor Napisano 18 Październik 2004 mam jeszcze drugie w zanadrzu, jak czas pozwoli to pokaże :D
Pionier Napisano 18 Październik 2004 Napisano 18 Październik 2004 imho, to jest dobre. Teraz tylko dopasuj oswietlenie i zrob w ps tak zeby jakos renderu samej lodki byla taka sama jak tla i bedzie fajna scenka:).
javor Napisano 18 Październik 2004 Napisano 18 Październik 2004 hmmm ja bym tą łudkę dał troche mniejszą żeby horyzont było widać, no i przydało by się kaustyke dorobić na deski
Badyl Napisano 18 Październik 2004 Autor Napisano 18 Październik 2004 kaustyka... nie mam pojecia jak to zrobic jesli tlo jest tylko mapką.... prawde rzeklszy, a z tym horyzontem to tez mam takie odczucie. jeszcze bede testowal z innymi proporcjami obrazka i wogle... ;]
javor Napisano 18 Październik 2004 Napisano 18 Październik 2004 ze zdjęcia kaustyki nie wyciągniesz ale możesz wymodelować kawałek wody przy samej łódce (nie koniecznie ładny) ustawić mu żeby generował kaustyke i w properties odznaczyć "renderable" - wody nie będzie a kaustyka tak :] głupi sposób ale powinien zadziałać :P
AGmakonts Napisano 18 Październik 2004 Napisano 18 Październik 2004 u kuzynka widziałem jak tobił podobną scene i wode zrobił reacrorem ładnie wyszło i nie jakoś strasznie procko grzejnie
Badyl Napisano 20 Październik 2004 Autor Napisano 20 Październik 2004 czy to jest normalne, że z włączoną kaustyką liczy mapy jakieś tam przez 3 lata? chce powiedziec, iz straszliwie dlugo renderowanie trwa i ani razu jeszcze nie doszlo do konca, bo zawsze sie cos wywala...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się