limbo Napisano 30 Kwiecień 2014 Napisano 30 Kwiecień 2014 Cześć. Nazywam się limbo, ale rodzice nazwali mnie Magda. Właśnie powinnam pisać magisterkę, więc pomyślałam, że założę sobie tutaj teczkę. 1
kamesanin Napisano 30 Kwiecień 2014 Napisano 30 Kwiecień 2014 siemka ^^ popraw twarz tej mózgogluto damy w czerwieni a będzie cacy. czuć oślizgłość czuć...;)
Tomasz G Napisano 30 Kwiecień 2014 Napisano 30 Kwiecień 2014 Witam Magdo. Fajne masz pomysły. Wykonanie jest naprawdę dobre. Jedynym problemem wydaje się to że nie bardzo czuje sie bryłę. W tej ostatniej pracy trzeba się mocno wpatrzyć żeby zobaczyć co ona przedstawia. Poprawisz kilka rzeczy i będziesz dobrze. Czekam na więcej:D. Matura nie ucieknie. Pozdrawiam
BartLight Napisano 30 Kwiecień 2014 Napisano 30 Kwiecień 2014 W scenie miłosnej troche więcej swiatła przydałoby się, bandaż ciekawie Ci wyszedł
limbo Napisano 2 Luty 2015 Autor Napisano 2 Luty 2015 (ninja-post, w który udaję, że nie umiem mówić) 1
PolakParafii Napisano 2 Luty 2015 Napisano 2 Luty 2015 Fajny styl ,ale według mnie mogłyby być bardziej intensywniejsze
Nane Napisano 5 Luty 2015 Napisano 5 Luty 2015 Przypomina mi się Clive Barker, może troche popracowałbym nad portretami - powodzenia!:)
DraxMustHurt Napisano 6 Luty 2015 Napisano 6 Luty 2015 Hej limbo Tematyka twoich prac przypomina art style Dark Souls. Myślę, że wyglądały by jeszcze fajniej, gdybyś w niektórych dodała konkretne, mocniejsze źródło światła żeby bardziej wydobyć formę :)
Rozpu Napisano 8 Luty 2015 Napisano 8 Luty 2015 fajne akwarelowe kolory. nie podoba mi sie uzycie miekkiego pedzla na girach w tej pracy http://fc00.deviantart.net/fs71/i/2015/007/0/5/fairy_king_by_limboplus-d8cyxmh.png i może by dodało zycia wrzucenie wiecej barw na skórę, nie tylko kolor lokalny + odbity
limbo Napisano 1 Marzec 2015 Autor Napisano 1 Marzec 2015 (edytowane) Dzięki wszystkim za komentarze. *** Obiecałam sobie, ze będę tu co miesiąc wrzucać sobie skończone prace. Luty, mogę w skrócie podsumować słowem: bieda. Edytowane 1 Marzec 2015 przez limbo 1
limbo Napisano 28 Sierpień 2024 Autor Napisano 28 Sierpień 2024 Hejka, powoli pracuję sobie nad swoją grą i mam plan do końca tego roku dorobić 17 postaci do niej. Ponieważ nad projektem siedzę głównie "w międzyczasie", celuje w 2 postacie miesięcznie, ale z twardym deadlinem, którego nie przekraczam. Cały czas kombinuje nad dobrym podejściem do tworzenia ich. Na koniec chce ujednolicić styl i wyrównać wszystkie rysunki. Traktuje to jako osobisty challenge i pomyślałam, że fajnie było by gdzieś wrzucać swój progress zanim wszystko wypoliszuje 🙂 17. Luboradz Złoteserce. 16. Ostatnie Słowo 15. Bożydar Złoteserce ↓ 14. Siestrzewit Złoteserce ↓ 13. Aaron Goodman ↓ 12. Joel Griffiths ↓ Sierpniowe: 11. Lubmiła ↓ 10. Siostra Prawda / Grzmisława Prawa ↓ 9
michalo Napisano 28 Sierpień 2024 Napisano 28 Sierpień 2024 Fajna stylówa, naprawdę! Zastanawiałem się jak mogłem ominąć twoją teczkę, no ale 2015 rok, to całkiem możliwe hehe. Co to za gra będzie? 2
limbo Napisano 29 Sierpień 2024 Autor Napisano 29 Sierpień 2024 (edytowane) Intencjonalnie turowy dungeon crawler, realistycznie narracyjna gierka z elementami rpg. Programowanie być trudna. Edytowane 29 Sierpień 2024 przez limbo
limbo Napisano 24 Wrzesień 2024 Autor Napisano 24 Wrzesień 2024 (edytowane) Prawie przegapiłabym własny deadline. lol. 9. Tomira 8. Oczy Skowronka Edytowane 24 Wrzesień 2024 przez limbo 5
wujek_kane Napisano 19 Listopad 2024 Napisano 19 Listopad 2024 Nie znam się, ale się wypowiem 🙂 Bardzo mi się podoba ten styl. Pewnie zyskałby na cieniowaniu, ale pewnie tak ma być, bo to concept art? 1
limbo Napisano 17 Grudzień 2024 Autor Napisano 17 Grudzień 2024 Dziękuję. O nie, to nie są koncepty ~ może w pewnym sensie. Intecjonalnie to finalne grafiki do gry 2d. Większość nie nazwałabym skończonymi. Wezmę pod uwagę silniejsze cienowanie jak zacznę je ujdenolicać 🙂 ---- I ogółem przepraszam za nie udzielanie sie na forum. Musze wygospodarować sobie wiecej czasu w życiu na to i złapać jakiś rytm socjalizowania się. 3. Vesna Bluszczem Opleciona 2. Pężyrka 3
SebastianSz Napisano 17 Grudzień 2024 Napisano 17 Grudzień 2024 Imponujący detal na tych postaciach, ale jesli miałbym coś dopowiedzieć to trochę mało czytelne przez to się robią. Przydałby się jakiś obszar odpoczynku, gdzie aż takiego zagęszczenia szczegółów nie będzie bo ilość różnych tekstur, kolorów, biżuterii, falbanek i dynksów powoduje, że stają się dość chaotyczne, ale niewątpliwie są spójne stylowo, więc to może kwestia gustu. Tak bardzo na szybko: Np. więcej detalu na twarzy, a trochę uprościć włosy i sukienkę, żeby twarz była bardziej w centrum. Plus bardziej dramatyczne oświetlenie, żeby wzmocnić efekt. Zgadzam się z @wujek_kane, że wyglądają jak koncepty, bo właśnie mają bardzo wyraźny detal, ale jednocześnie nie mają jakiegoś fajnego artystycznego oświetlenia i są nieco płaskie. Ale mają swoją estetykę, więc jak to zamierzony efekt to spoko 🙂 2
limbo Napisano 31 Grudzień 2024 Autor Napisano 31 Grudzień 2024 Sylwestra spędziłam rysując ostatniego NPCta z mojej gry. To był dobrze spędzony sylwester. Starałam się podbić cieniowanie, ale jeszcze średnio się z tym czuję. Albo po prostu mam zbyt mocno podbity kontrast na monitorze 🙂 1. Mun 5
SebastianSz Napisano 1 Styczeń Napisano 1 Styczeń @limbo, Twoje postacie mają fajny, charakterystyczny styl, ale tak jak wcześniej wspomniałem: dla mnie trochę przesadny, i przez to nieczytelny, detal. Poznęcam się trochę i poironizuję, ale to w dobrej wierze 😄 1. Nie kumam zbytnio kim ta postać jest po samym wyglądzie. Ma strasznie dużo różnych rzeczy na sobie, tak jakbyś chciała wcisnąć jak najwięcej rekwizytów fantasy dla samego faktu. Wydaje mi się, że w dobie AI, które może tonami generować bezsensowny slop, warto jako artysta/koncepciarz zwracać uwagę na logiczność designu, żeby miał on sens i funkcjonalność (nawet pozorną) i był czymś więcej niż tylko zbiorem przypadkowych kształtów. 2. No więc są jakieś fiolki, są sakiewki/torebki na pasku, jak w komiksach z lat 90.: 3. Jest obowiązkowa w każdym fantasy asymetryczna zbroja na jedno ramię, do tego ma trochę kolczugi i zbroi na jednym ramieniu i ręce, ale na drugim już nie. Jednocześnie szablę ma po jej lewej stronie, czyli dobywa jej swoją prawą reką - czemu w takim razie nie ma tej kolczugi i naramiennika właśnie na prawej ręce? Jesli już mieć taką asymetryczną zbroję, to chociaż, tak, żeby chroniła rękę narażoną na obrażenia: 4. Na plecach kusza od razu z bełtem? Nie powinna bełtów trzymać w jakimś kołczanie? Wiadomo, fantasy, więc można co się chce robić. Ale zobacz, że może byłoby lepiej poinspirować się historycznymi opracowaniami i zamiast dawać przypadkowe sakiewki jako detal, to dodać jakiś fajny kołczan na bełty - wtedy masz i detal i sens. 5. Szermierzem czy jakimś skrytobójcą nie jestem, ale takie dyndające rękawy to chyba zły pomysł i wyglądają strasznie niepraktycznie, a jednocześnie nie aż tak cool, żeby rule of cool działało. Zaplątałaby się w nie machając szablą. 6. Swoją drogą, to już taka ogólna rozkmina niekoniecznie tylko do Twoich prac, ale czemu w fantasy broń zawsze nosi się na plecach? Miecza nie wyciągniesz (to jak Geralt nosi miecze jest głupie, sorry), a w takich ciuchach jak ma tutaj postać to ona musi zdjąć cały ten pas, plątać się w tych rękawach i pasach, i zanim dokopie się do tej kuszy to już ją posiekają. Nie lepiej mieć to wszystko gdzieś przy pasie, a na plecach rzeczy typu prowiant czy inny, niebojowy, ekwipunek, który po prostu zrzucasz przed jakąś walką? Nie mówię, że odjechany i niemozliwy design musi być zły (wystarczy popatrzeć na jakieś różne Final Fantasy, Monster Huntery czy inne japońskie produkcje), ale może warto trochę go urealnić, żeby był bardziej przekonujący. Historyczne źródła to tez kopalnia fajnych pomysłów i inspiracji, niebędących kalką kalki kalki kalki innego fantasy. Podobną kwestię omawiałem w wątku @jameli, tylko w odniesieniu do designu potworów: 7. Jeśli chodzi o światło to mogłabyś mocniej rozdzielić ostrą linią światło od cienia i potem to rozrzeźbić i dodać trochę detalu: IMO za miękko cieniujesz, stąd taki płaski efekt. Pozwoliłem sobie trochę pobawić się Twoją pracą, mając to właśnie na uwadze: Krótki gif: Proces (z grubsza): Przede wszystkim dodałem ostre cienie, tak, żeby podkreslić formę i to jak obiekty są w relacji do siebie - jesli są z prodzu to rzucają cień na to co za i pod nimi itd. Podrasowałem kontrasty, kolory i nasycenie, żeby było mniej szaroburo. Plus jakieś proste tło, żeby postać nie była w takiej szarej otchłani nicości. Nie odbieraj tego co piszę jako jakąś zjadliwą krytykę - masz fajne prace o określonej, oryginalnej estetyce. Po prostu może dzięki temu inaczej spojrzysz na pewne kwestie designerskie i dzięki temu całośc będzie jeszcze fajniejsza. 5 1
dm_ Napisano 1 Styczeń Napisano 1 Styczeń Ten zamknięty rękaw przy prawej ręce bardzo się rzuca w oczy, przez co na początku myślałem, że postać nie ma dłoni. Ale da się ją znaleźć jak się poszuka. 1 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się