arev Napisano 5 Czerwiec 2014 Share Napisano 5 Czerwiec 2014 (edytowane) Z okazji 10-lecia wydania Sky Force'a na Symbiana wypuściliśmy odświeżoną wersję tego shootera na współczesne urządzenia mobilne. Link iOS: https://itunes.apple.com/pl/app/id717233547?mt=8 Link Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.idreams.skyforcehd Gra działa na Unity3D, pojechaliśmy trochę z grafiką, jak na mobilki, przez co właściwie balansujemy na granicy płynności na najmocniejszych urządzeniach :] Mój wkład w projekt obejmował modelowanie, tworzenie niektórych FXów (łącznie z kodowaniem, tam gdzie podstawowe systemy Unity już nie wystarczały), co-design bossów, animacje i skryptowanie innych systemów (wypowiedzi postaci w grze, narzędzia, etc.) W sumie prace trwały ok. 10 miesięcy, przez które cały zespół 12 osób był w pełni zaangażowany. Poniżej launch trailer z elementami gameplaya oraz kilka screenshotów: http://www.idreams.pl/SFA2014/Screenshots/SF2014_scr_Stage02C_half.jpg http://www.idreams.pl/SFA2014/Screenshots/SF2014_scr_Stage06_half.jpg http://www.idreams.pl/SFA2014/Screenshots/SF2014_scr_Stage05_half.jpg http://www.idreams.pl/SFA2014/Screenshots/SF2014_scr_Stage07A_half.jpg http://www.idreams.pl/SFA2014/Screenshots/SF2014_scr_Intro_half.jpg Zachęcam do pobrania gry (FREE) i podzielenia się swoimi uwagami. Zarówno w kwestiach grafiki jak i pozostałych aspektów gry. Pozdrawiam, P. Edytowane 5 Czerwiec 2014 przez arev Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
olaf Napisano 5 Czerwiec 2014 Share Napisano 5 Czerwiec 2014 widziałem gameplay - tak mi się wydawało, że ktoś się rozpędził z ładowaniem efektów. Wyglada bardzo dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chudy Napisano 8 Czerwiec 2014 Share Napisano 8 Czerwiec 2014 wyglada bardzo fajnie. rzeczywiscie jak na mobile to efektów bardzo dużo. można wiedzieć w jaki sposób zrobiliście wodę, oczywiście jeżeli to nie tajemnica :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arev Napisano 8 Czerwiec 2014 Autor Share Napisano 8 Czerwiec 2014 Woda to zmodyfikowany asset z Unity Pro - mieszanie dwóch RenderTexture Fresnelem, zniekształcenia na bazie normal mapy + spec. Shader bardzo mocno optymalizowany od czasów gdy peirwszy raz użyliśmy tego w grze z żaglówkami :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
olaf Napisano 8 Czerwiec 2014 Share Napisano 8 Czerwiec 2014 a tak swoją drogą widziałem w tym tyg. znów wklejony gameplay na touchgameplay na YT (kanał z gameplayami nowych appek) - mam zatem nadzieje, ze trafiliscie kogoś z budzetem i poszła jakaś kampania. Powodzenia, szczerze zazdroszcze takiej perełki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arev Napisano 9 Czerwiec 2014 Autor Share Napisano 9 Czerwiec 2014 Jeśli przez "trafiliscie kogoś z budzetem" masz na myśli wydawcę, to nie. Sami wydajemy swoje produkty. Zasięg mniejszy, ale swoboda pracy bez czyjegoś bata nad głową jest bezcenna. touchgameplay to kanał użytkownika z TouchArcade, który wyłapuje gierki pojawiające się w Nowej Zelandii i robi z nich półgodzinne filmiki, skutecznie zachęcając lub zniechęcając innych graczy do pobrania. Robi to w ramach hobby :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
olaf Napisano 9 Czerwiec 2014 Share Napisano 9 Czerwiec 2014 wiem, tylko ze wrzucał gameplay daawno temu i nagle reuploadował jako nowe. myslalem, ze jakas kampania ruszyla. Moze pomylilem produkty, choć tej jakości gier nie ma tak wielu, by pomylić ;) No, tacy ludzie wykonują dobrą robotę, przyzwyczajony do Android Play wchodzisz na AppStore, by cos kupić i pierwsza reakcja - gdze do cholery jest video preview. Z wydawcą całowita racja. Ale moze przy nastepnym tytule jako marka będziecie mieli wystarczająco wiele do powiedzenia, by opłacało się współpracować z takim na dobrych warunkach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arev Napisano 9 Czerwiec 2014 Autor Share Napisano 9 Czerwiec 2014 Pod koniec kwietnia robiliśmy soft-launch na Nową Zelandię, Australię i Kanadę, stąd wideo było już wcześniej. iOS8 ma wprowadzić ten niesamowity feature, video preview, do AppStore'a. Anyway, własna marka jest jednym z powodów, dla których sami wydajemy gry. Na mobile nikogo nie interesuje kto jest developerem, byłby "Sky Force 2014 by Chillingo" na przykład. Nie mamy parcia na agresywny rozwój, więc nie musimy, przynajmniej na razie, decydować się na taki model współpracy. Dzięki za zainteresowanie i troskę :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adek Napisano 22 Lipiec 2014 Share Napisano 22 Lipiec 2014 Yay! Dopiero teraz na to trafiłem przez komentarz i podpis na dole. Musiałem to totalnie przegapić. Jesteś z Infinite Dreams? Co jak co, ale marke to już macie wyrobioną. Zaraz przetestuje Sky Force'a. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arev Napisano 23 Lipiec 2014 Autor Share Napisano 23 Lipiec 2014 Dzięki, Adku! Gorąco zachęcam do zagrania - dodaliśmy ostatnio dość spektakularny poziom ósmy ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Por@szek Napisano 30 Lipiec 2014 Share Napisano 30 Lipiec 2014 Rewelacyjna gierka , respekt dla calej ekipy. To moj ulubiony tronowy tytul na ipadzie od tygodni :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KLICEK Napisano 30 Lipiec 2014 Share Napisano 30 Lipiec 2014 ej zagrywam sie w gierke od jakiegos czasu i nie wiedzialem ze to polska produkcja lol :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arev Napisano 31 Lipiec 2014 Autor Share Napisano 31 Lipiec 2014 @Por@szek: Dzięki. Pamiętaj by nie zajmować toalety dłużej niż to konieczne! Lepiej gra się w miękkim fotelu ;-) @Klicek: Jest chyba na to nawet jakieś przysłowie :-p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chudy Napisano 5 Sierpień 2014 Share Napisano 5 Sierpień 2014 na prawdę bardzo dobrze zrobiona i zoptymalizowana, na moim juz leciwym L9 działa całkiem znośnie, chociaż momemntami przycina i chce spalić telefon :P no ale ilość particlowych efektów przytłacza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bolitic Napisano 5 Sierpień 2014 Share Napisano 5 Sierpień 2014 Hej, swietna gra, swietna realizacja. Ja mam pytanie techniczne - te efekty - to particle? Wlasne shadery? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arev Napisano 5 Sierpień 2014 Autor Share Napisano 5 Sierpień 2014 Dzięki za miłe słowa! @chudy: Te efekty to przytłaczają tak fajnie, czy tak, że masz ochotę zamknąć się pokoju i nie rozmawiać z nikim? ;) @bolitic: Shadery, oprócz wody, to nic fikuśnego. Podstawą dla obiektów były BRDFy udostępnione kiedyś przez gości z Madfinger. Co do efektów, to w większości są na bazie particli. Niektóre mają tylko jakiś customowy system spawnowania. Część efektów musiała wyjść poza particle, np. łuki elektryczne, ale są głównie oszukiwane, czyli wygląda good-enough i nie traćmy na to więcej czasu :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Falcrum Napisano 13 Sierpień 2014 Share Napisano 13 Sierpień 2014 Świetna robota. Myślę, że to jedna z najlepiej wykonanych gierek na smartfona z jaką miałem doczynienia. Szczególnie odpowiada mi design i ten ciepły balans kolorów. Jesteście kolejnym przykładem, że Polacy są w ścisłej światowej czołówce jeśli chodzi o grafikę ;) Jestem ciekawy jak wyglądało projektowanie tych wszystkich elementów. Macie jakieś concept arty, którymi moglibyście się pochwalić ? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arev Napisano 18 Sierpień 2014 Autor Share Napisano 18 Sierpień 2014 Dzięki, Falcrum! Strona projektowa była bardzo różna. Sky Force 2014 to remake, więc mieliśmy sporo materiału do oparcia. Oczywiście wszystko wymagało opracowania od nowa, pod możliwości aktualnego sprzętu. Część obiektów była tworzona "po bożemu", czyli szkice -> ładne koncepty -> modele/tekstury. Do innych robiliśmy bardzo zgrubne koncepty, właściwie zarys bryły, na której później osoba teksturująca dodawała różne detale. Dość ciekawie powstały większe samoloty przeciwników - mini bossa i bossa. Ten mniejszy początkowo był Fokkerem G1, ale w pewnym momencie ktoś uznał, że trzeba go jakoś wyróżnić. Zaczęliśmy obracac i pochylać skrzydła i wyszła dość zgrabna, naszym zdaniem, sylwetka. Samolot bossa powstał z kolei jako połączenie B52 i B36, również jako bryła w fazie koncepcyjnej. Część konceptów zleciliśmy na zewnątrz, m.in. samolot ostatniego bossa (ostatni screenshot w pierwszym poście). Koncept wyglądał nieco inaczej, ale "teksturator" nie chciał go po prostu odtworzyć, więc ostateczna wersja nieco się różniła. Z tłem było różnie - niektóre poziomy układane kompletnie na żywioł (zachowując, mniej więcej oryginalny layout). Dla innych powstawały koncepty jakichś unikatowych miejsc, które potem budowaliśmy w edytorze. Jak widzisz, produkcja była dość freestyle'owa, ale udało się wszystko dopiąć na ostatni guzik. Pozdrawiam, P. p.s. Trochę konceptów można obejrzeć w formie kart z power-upami, które czasem wypadają w grze :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adek Napisano 18 Sierpień 2014 Share Napisano 18 Sierpień 2014 Mam wrażenie, że ta gra ma właśnie drugie życie na Androidzie. Widziałem, że Googlersi ostatnio między sobą w nią konkurują. Zresztą ostatnio to gdzieś mi na streamie G+ wyskoczło i znowu zainstalowałem. Od razu sobie wątek przypomniałem i faktycznie byłoby super jakbyście mogli pochwalić się tutaj jakimiś konceptami. Bardzo mi się też podobają ekrany z punktami, po zakończeniu levelu lub stracie życia, opcje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arev Napisano 19 Sierpień 2014 Autor Share Napisano 19 Sierpień 2014 Menu powstawało a bólach przez długi okres czasu. Trochę nas blokowało przywiązanie do poprzedniej wersji gry i chęć, przynajmniej częściowego, odwzorowania GUI sprzed 10 lat. Decyzja o odcięciu się od tego okazała się bardzo dobrą i w stosunkowo krótkim czasie powstało menu w obecnym kształcie. Oczywiście szlifowane jeszcze przez jakiś czas :-) Poniżej paczka konceptów do pooglądania: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Finemaker Napisano 19 Sierpień 2014 Share Napisano 19 Sierpień 2014 Fajna giera na marginesie. Gram caly czas . Pozdrawiam ekipe!!!! Dobra robota! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bacry Napisano 19 Sierpień 2014 Share Napisano 19 Sierpień 2014 Grafika rewelacyjna. Myślałem, że to bitmapy malowane. Koncepty też pierwsza klasa. Gratulacje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Falcrum Napisano 20 Sierpień 2014 Share Napisano 20 Sierpień 2014 arev - dziękuje za udostępnienie konceptów :). Rzeczywiście cała produkcja trzyma wysoki poziom. Życzę wam powodzenia z kolejnymi projektami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arev Napisano 6 Listopad 2014 Autor Share Napisano 6 Listopad 2014 Puściliśmy wczoraj update z nowym, zimowym poziomem. Na jego końcu czeka tyłek-kopiący boss. Zachęcam do pobierania :-) iOS: https://itunes.apple.com/pl/app/id717233547?mt=8 Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.idreams.skyforcehd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bonifacy Napisano 6 Listopad 2014 Share Napisano 6 Listopad 2014 Bardzo fajna i ładna gierka, do dziś okazjonalnie szpilam :) Obadam wieczorem nowy poziom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Reynevan Napisano 6 Listopad 2014 Share Napisano 6 Listopad 2014 Swietna, czego oficjalnie nie jest na galaxy s2? Musialem "piracic" darmowke ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nathanielxd Napisano 7 Listopad 2014 Share Napisano 7 Listopad 2014 Wczoraj zainstalowałem, bardzo fajna gierka z przyjemną grafiką :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Partnik Napisano 7 Listopad 2014 Share Napisano 7 Listopad 2014 Świetna grafika. Zachęca do grania. Gratulacje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arev Napisano 10 Grudzień 2014 Autor Share Napisano 10 Grudzień 2014 (edytowane) Sky Force na Greenlight! Wersją bazową dla PC jest Sky Force 2014 TV (na Android TV). Kilka różnic względem aktualnej wersji na iOS/Android: - Model Free 2 Play zastąpiony przez Premium. Towarzyszy temu m.in. obniżenie cen upgrade'ów i usunięcie timerów. - Poziomy są dopasowane do szerokich ekranów, zarówno pod względem graficznym (nadbudowaliśmy teren) jak i gameplayowym. - Sterowanie za pomocą pada (+ mysz dla PC). - Lokalny tryb co-op (może będzie nieskromnie, ale wyszło super!). - Przeprojektowany interfejs użytkownika. - Support dla PC, Linuksa i Maca. Jeśli powyższe brzmi interesująco - zarówno koledzy z firmy, jak i ja osobiście, będziemy bardzo wdzięczni za każdy głos na Steam Greenlight: http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=353627558 @Reynevan: Sprzęt jest trochę zabytkowy ; ) Udostępniając grę dla wszystkich posiadaczy SGS2 zostalibyśmy zalani narzekaniami na to, że źle chodzi, że słabo wygląda, zawiesza się, etc. Pozdrawiam, P. Edytowane 10 Grudzień 2014 przez arev Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arev Napisano 29 Kwiecień 2015 Autor Share Napisano 29 Kwiecień 2015 Udało się, Sky Force jest dostępny na Steamie: http://store.steampowered.com/app/355050/ Pełne wsparcie kontrolerów, PC + Mac + Linux. Wkrótce pojawi się też soundtrack do pobrania w formie darmowego DLC (czekamy jeszcze na zatwierdzenie przez Valve). Gorąco polecam i pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Reynevan Napisano 29 Kwiecień 2015 Share Napisano 29 Kwiecień 2015 Na androida było za free. Platformowy rasizm! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arev Napisano 29 Kwiecień 2015 Autor Share Napisano 29 Kwiecień 2015 Steamowa wersja to nie jest port 1:1 :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się