Napisano 23 Lipiec 20159 l Radziłbym różnicować materiały, bo na tych szkicach jest jakby wszystko tak samo namalowane, ale to faza początkowa więc wszystko można z tym zrobić. Twarze sa trudne, wiem z doświaczenia, trzeba trenować ;D powodzenia!
Napisano 24 Lipiec 20159 l Autor @popracuję nad tym różnicowaniem. Zdecydowałem, że czas wrócić do robienia studiów. Dzisiaj RDZA + szybkie studium fotografii, bo coś ostatnio mało trafiam w kolor, zapewne jutro/dzisiaj wejdę bardziej w szczegół. Edytowane 24 Lipiec 20159 l przez Rain
Napisano 25 Lipiec 20159 l Autor Dzisiaj tylko studium martwej, tak żeby się wstrzelać w kolory, mam nadzieję, że to pomoże mi zmienić moją oczojebną paletę. refka ponieżej Edytowane 26 Lipiec 20159 l przez Rain
Napisano 1 Sierpień 20159 l Super ta martwa, jeszcze dla smaczku można by rzucić taki chropowaty filter żeby było tak jak na refce:)
Napisano 4 Sierpień 20159 l Autor @Dzięki Bart za komentarz, skupiłem się w tej martwej na barwach raczej więc filtry i resztę bajerów sobie odpuściłem :D - Po około roku malnąłem jeszcze raz goblina z postu #54 :P CI CI ŁELKAM.
Napisano 20 Sierpień 20159 l Autor Czas brać się za pełne concepty ;p W końcu praca w szkicowniku daje jakieś efekty :D
Napisano 22 Sierpień 20159 l Super CI martwa wyszla :) Koncept tez bardzo na plus. Zroznicowalabym moze czerwienie, oraz kolor zielony na tym gostku. Fajnie, ze nie boisz sie kontrastowych polaczen kolorow :)
Napisano 24 Październik 20159 l Autor Znowu uciekam od tradycyjnych mediów do PS'a i tym razem wyszło to :) Spodobał mi się ten temat, chciałbym przy nim posiedzieć trochę więcej
Napisano 6 Listopad 20159 l Autor Ostatnimi czasy zacząłem bawić się w thumbnails'y : A, i tutaj jest jeszcze kilka eksperymentów z kompozycją - staram się wybadać co działa, a co nie : 1. Kompo zbudowana na trójkącie - ( ksieżyc - postać - kula ) 2. Guiding lines, rule of third + trochę blura. 3. Starałem się tą kompozycję uczynić bardziej dynamiczną przez dodanie linii skośnych 4. Guiding lines + rule of third ( linie skierowane na focal point, którym jest księżyc ) 5. Powtarzalny element ma prowadzić w głąb kompozycji
Napisano 7 Listopad 20159 l Dobre ćwiczenia, jedyne co można poprawić w przyszłości moim skromnym zdaniem to że cienie od przedmiotów-brył nie muszą byc aż tak ciemne-czarne, ale to thumbnailsy więc może nie trzeba tego brać pod uwagę ;)
Napisano 8 Listopad 20159 l Autor Racja, muszę się trochę ogarnąć z tą 100% czernią. Dzięki wielkie Bart za komentarz. :) Dzisiaj ekseprymenty - guiding lines to focal point - yeah. + trochę koloru.
Napisano 8 Listopad 20159 l Autor Wow Durek, dzięki ogromne za zajebisty over ! Będę musiał się bardziej skupiać na kierunku światła i w jakich miejscach się ono odbija. Chyba będę to sobie rozpisywał jak Ty tutaj :D. Jeszcze raz dzięki, następny raz będzie bardziej przemyślany. Coś dzisiaj pewnie pomaluję ;)
Napisano 11 Listopad 20159 l Autor Color study Bierstadt'a. Sprawdzałem jak zachowują się barwy - gdzie się odbijają i w jaki sposób, gdzie są najbardziej a gdzie najmniej nasycone itd. Robię notatki w zeszycie i postaram się te informacje wykorzystać jak będę robił coś innego niż ćwiczenia i studia. Po thumbach pomyślałem, że przyda się postudiować trochę skał. Działa to według was ? Co poprawić ? Może ktoś szernie jakieś fajne refki albo tutorial ? :P Ja wracam na razie do skał.
Napisano 11 Listopad 20159 l Autor Studium koloru i twarzy jeszcze z dzisiaj. Zabawa ze śladami pędzli w przerwie od nauki enviro :P
Napisano 11 Styczeń 20169 l Autor Dwie 'większe rzeczy', które zrobiłem w tym roku : W tym drugim mam problem z dostosowaniem światła. Miał być feel nocy ale wyszło zbyt ciemno, zmieniłem levele, widoczność jest lepsza ale chyba to już nie jest noc :P Tutaj jeszcze wersja czarno-biała : czirs!
Napisano 13 Styczeń 20169 l Autor poprzedni staf po fidbeku, teraz przynajmniej czuć że to noc, wciąż nie jestem jednak z tego zadowolony. Next time will be better! Dorzucam jeszcze 3 szybkie przed snem :P Jeszcze takie o poszło, szkic perspektywiczny x2 Edytowane 13 Styczeń 20169 l przez Rain
Napisano 29 Styczeń 20169 l siema, bardzo spoko prace. podoba mi się, że idziesz w taki lekko malarski styl. tylko uważaj na walor. wszystko jest błotniste przez to, że masz za ciemne tony. polecam porobić jakieś studia nieżyjących malarzy by obczaić jak oni używali waloru. powodzenia i ciśnij dalej =D
Napisano 19 Luty 20169 l Autor Studia z tego tygodnia, podeślę dzisiejsze jak tylko skończę. Cały czas szukam takiej formy robienia tych studiów by jak najwięcej z nich wynieść :P kolejne : Do każdego piszę jeszcze notki w zeszycie, ma ktoś jeszcze jakieś tipy jak wycisnąć jak najwięcej ze studiów ? :D Edytowane 19 Luty 20169 l przez Rain
Napisano 20 Luty 20169 l Autor taki eksperimento szkic żeby jakoś wykorzystać wiedzę ze studiów, połączę to następnym razem z refkami i lepiej się przygotuję i mam nadzieję że powstanie coś lepszego ;p Edytowane 20 Luty 20169 l przez Rain
Napisano 21 Luty 20169 l Ja zawszę jak robię studia to staram się nie kopiować tylko właśnie bardziej analizować- jak już to robię taki prościutki szkic na koniec. Anthony Jones miał dobre wideo jak analizować właśnie zamiast tylko kopiować. Swoją drogą jak się nazywa autor tego 4 dzieła- z tym wybrzeżem i morzem.
Napisano 21 Luty 20169 l Autor Moje notatki wyglądają podobnie, to że studia są trochę bardziej 'dopracowane' to kwestia tego że przy okazji próbuję się trochę rozmalować Artysta zwie się Alfred Thompson Bricher :) Edytowane 21 Luty 20169 l przez Rain
Napisano 22 Luty 20169 l Bardzo dobry wybór krajobrazów. Moim zdaniem dobrze sobie radzisz z tymi studiami nie widze przeszkód żebyś robił śmiało coś swojego. Ten ostatni jest ok , jedyne co na mój gust mogłoby być lepiej to ten 2 głaz w oddali, bo teraz jest jakby taki sam jak ten z przodu,jakby go zrobić w innej formie i może mniejszy żeby skale lepiej pokazać głębie obrazu? koksuj ;D
Napisano 23 Luty 20169 l Autor Skręciłem wczoraj coś swojego zamiast studium Edytowane 23 Luty 20169 l przez Rain
Napisano 23 Luty 20169 l Ciekawe to ostatnie, głównie dlatego ze postać jest bardzo prosto namalowana i nie wiem czy chce iść w tą ciemność, czy właśnie z niej wyszła czy może się waha :) Co do rad to trochę gryzie mi się kolor cienia rzucany przez postać. Ale najbardziej perspektywa. Powinna budować wrażenie głębi, obserwatora stojącego w cieniu; a tutaj coś się krzywi. Najbardziej rzuca się to w oczy przez wodę, która musi być płaska, bo inaczej tworzy się nurt, a tutaj jest coś nie tak. A no i unikaj kwadratowych kompozycji. I dawaj dalej ;)
Napisano 23 Luty 20169 l Autor Muszę w końcu się nauczyć, żeby nie zabierać się do pracy bez wyraźnego pomysłu, na początku miały być tylko te zaspy ale jak to zwykle u mnie bywa wszystko wyewoluowało spontanicznie i zdecydowałem się namalować postać.. Gdybym miał od początku pomysł to zakomponowałbym to inaczej i dążył właśnie do tej głębi. A co do tych kwadratów to taki eksperyment, ot tak sobie :D Dzięki Sayja ogromne :P
Napisano 23 Luty 20169 l Autor NEKST ŁAN. fajnie się malowało, jutro jeszcze coś pokombinuję przy tym.
Napisano 24 Luty 20169 l Autor Staram się używać refek ale muszę zdecydowanie popracować nad organizacją pracy bo używam ich zbyt mało :/. Why askin' ?
Napisano 7 Kwiecień 20168 l Autor 3d mnie pochłonęło. Nie wiem czy mogę to tutaj dodać : o Takie rzeczy ( z tych zjadliwych )
Napisano 11 Kwiecień 20168 l Autor Znów Zbrush+Keyshot+Photoshop :) Tym razem było to studium mięśni szyi i karku ale wyszło co wyszło Jestem mega zajarany tym jak w Zbrush'u można uczyć się anatomii :) Czas się za to brać
Napisano 18 Czerwiec 20168 l całkiem fajnie ci to wyszło :P polecisz jakieś fajne tutki na światło i kolorowanie w tym zburshu?
Napisano 18 Czerwiec 20168 l Autor W zbrushu powstaje tylko sculpt, od światła jest Keyshot, a od kolorów Photoshop :P Nie korzystałem z tutoriali
Napisano 8 Grudzień 20168 l Autor Dawno nic nie publikowałem, pobawiłem się trochę w 3D żeby wrócić do podstaw. Bez zbędnego pisania wrzucam te ciekawsze rzeczy, które niedawno zrobiłem. Te wszystkie rzeczy są jeszcze świeże więc jakby ktoś chciał mi skopać tyłek i wytknąć błędy to proszę się nie krępować :D
Napisano 9 Grudzień 20168 l Fajne rzeczy, dawaj dalej. Ziemniaki stylistycznie, skojarzyły mi się z Sergeyem Kolesovem.
Napisano 9 Grudzień 20168 l Autor Dzisiejsza zdobycz. Kończyłem na szybko/ jutro coś jeszcze przy tym porobię. Cały czas staram się zrozumieć bryły i próbowałem wykorzystać nowe informacje. Podrzucę jutro cały proces jak spojrzę na niego świeżym okiem. @wajktor Dzięki dzięki ;) Inspirowałem się przy nich Kolesowem - nawet malowałem jego brushami heh
Napisano 10 Grudzień 20168 l Autor Ok, tak jak napisałem - posiedziałem jeszcze chwilę przy dziaduniu. proces :
Napisano 10 Grudzień 20168 l Autor Strzeliłem studium Kolesova i wpadłem na pomysł żeby chociaż spróbować zmalować coś swojego. Efekt mierny ale malowało się fajnie ;) Edit : Przejrzałem etapy malowania tego ziomka i jak zwykle te wcześniejsze są o niebo lepsze od efektu końcowego - mam dużą tendencję do przesadzania ze wszystkim podczas malowania ( za duże kontrasty, za dużo różnych pędzli bla bla ) Jak tu się opanować ? D: Zmiejszyłem kontrast przy poprzednim portrecie Edytowane 11 Grudzień 20168 l przez Rain
Napisano 16 Grudzień 20168 l Autor Pracuję nad sposobem malowania D: Będę robił więcej takich więc gdyby ktoś chciał dorzucić kilka rad to śmiało No i santa na tsp
Napisano 18 Grudzień 20168 l Autor W końcu miałem trochę czasu żeby coś porobić Uczę się cieniować ;p I muszę cisnąć te całe postaci no bo ile można się bać wyzwań hah Dzisiaj 3, będę je cisnął ile tylko mogę tylko muszę się pilnować żeby to się nie zamieniło w bezmyślne przemalowywanie. Ogólnie na razie cel jest taki żeby się nieco przełamać z malowaniem bo mam trudności z zaczęciem czegokolwiek - za bardzo staram się robić wszystko dokładnie. Dużo roboty przede mną :) EDIT Dorzucam jeszcze szybki szkic przed snem Edytowane 18 Grudzień 20168 l przez Rain
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto