Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Radziłbym różnicować materiały, bo na tych szkicach jest jakby wszystko tak samo namalowane, ale to faza początkowa więc wszystko można z tym zrobić. Twarze sa trudne, wiem z doświaczenia, trzeba trenować ;D powodzenia!

  • Odpowiedzi 185
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

@popracuję nad tym różnicowaniem. Zdecydowałem, że czas wrócić do robienia studiów.

 

Dzisiaj RDZA + szybkie studium fotografii, bo coś ostatnio mało trafiam w kolor, zapewne jutro/dzisiaj wejdę bardziej w szczegół.

 

2mzmtdz.jpg

i5rgc9.jpg

Edytowane przez Rain
Napisano (edytowane)

Dzisiaj tylko studium martwej, tak żeby się wstrzelać w kolory, mam nadzieję, że to pomoże mi zmienić moją oczojebną paletę.

2mzkxmq.jpg

 

refka ponieżej

2nks4qr.jpg

Edytowane przez Rain
Napisano

@Dzięki Bart za komentarz, skupiłem się w tej martwej na barwach raczej więc filtry i resztę bajerów sobie odpuściłem :D

 

-

2ds3fia.jpg

 

Po około roku malnąłem jeszcze raz goblina z postu #54 :P

CI CI ŁELKAM.

Napisano

Super CI martwa wyszla :) Koncept tez bardzo na plus. Zroznicowalabym moze czerwienie, oraz kolor zielony na tym gostku. Fajnie, ze nie boisz sie kontrastowych polaczen kolorow :)

Napisano

Znowu uciekam od tradycyjnych mediów do PS'a i tym razem wyszło to :) Spodobał mi się ten temat, chciałbym przy nim posiedzieć trochę więcej

2mfnrpz.jpg

Napisano

Ostatnimi czasy zacząłem bawić się w thumbnails'y :

 

b84k1g.jpg

 

rcsxhx.jpg

 

50r2j8.jpg

 

migznm.jpg

 

ba5q8.jpg

 

A, i tutaj jest jeszcze kilka eksperymentów z kompozycją - staram się wybadać co działa, a co nie :

1. Kompo zbudowana na trójkącie - ( ksieżyc - postać - kula )

2. Guiding lines, rule of third + trochę blura.

3. Starałem się tą kompozycję uczynić bardziej dynamiczną przez dodanie linii skośnych

4. Guiding lines + rule of third ( linie skierowane na focal point, którym jest księżyc )

5. Powtarzalny element ma prowadzić w głąb kompozycji

 

k1vryq.jpg

 

w9ib69.jpg

 

2ymg32f.jpg

 

317gzte.jpg

 

mszpqa.jpg

Napisano

Dobre ćwiczenia, jedyne co można poprawić w przyszłości moim skromnym zdaniem to że cienie od przedmiotów-brył nie muszą byc aż tak ciemne-czarne, ale to thumbnailsy więc może nie trzeba tego brać pod uwagę ;)

Napisano

Racja, muszę się trochę ogarnąć z tą 100% czernią. Dzięki wielkie Bart za komentarz. :)

 

Dzisiaj ekseprymenty - guiding lines to focal point - yeah. + trochę koloru.

2ec242d.jpg

Napisano

Wow Durek, dzięki ogromne za zajebisty over !

Będę musiał się bardziej skupiać na kierunku światła i w jakich miejscach się ono odbija. Chyba będę to sobie rozpisywał jak Ty tutaj :D.

Jeszcze raz dzięki, następny raz będzie bardziej przemyślany. Coś dzisiaj pewnie pomaluję ;)

Napisano

Color study Bierstadt'a.

2wlrk1c.jpg

Sprawdzałem jak zachowują się barwy - gdzie się odbijają i w jaki sposób, gdzie są najbardziej a gdzie najmniej nasycone itd. Robię notatki w zeszycie i postaram się te informacje wykorzystać jak będę robił coś innego niż ćwiczenia i studia.

 

Po thumbach pomyślałem, że przyda się postudiować trochę skał. Działa to według was ? Co poprawić ? Może ktoś szernie jakieś fajne refki albo tutorial ? :P

2moqm4g.jp

wvwmc1.jpg

 

Ja wracam na razie do skał.

Napisano

Dwie 'większe rzeczy', które zrobiłem w tym roku :

5me3de.jpg

 

2e4jm7l.jpg

 

W tym drugim mam problem z dostosowaniem światła. Miał być feel nocy ale wyszło zbyt ciemno, zmieniłem levele, widoczność jest lepsza ale chyba to już nie jest noc :P

 

Tutaj jeszcze wersja czarno-biała :

 

30b0k2d.jpg

 

czirs!

Napisano (edytowane)

poprzedni staf po fidbeku, teraz przynajmniej czuć że to noc, wciąż nie jestem jednak z tego zadowolony. Next time will be better!

 

jhfy9l.jpg

 

Dorzucam jeszcze 3 szybkie przed snem :P

 

qnlfe1.jpg

 

687djq.jpg

 

sz7kzk.jpg

 

Jeszcze takie o poszło, szkic perspektywiczny x2

 

hsm650.jpg

 

2aext88.jpg

Edytowane przez Rain
Napisano

siema, bardzo spoko prace. podoba mi się, że idziesz w taki lekko malarski styl. tylko uważaj na walor. wszystko jest błotniste przez to, że masz za ciemne tony. polecam porobić jakieś studia nieżyjących malarzy by obczaić jak oni używali waloru. powodzenia i ciśnij dalej =D

Napisano (edytowane)

Studia z tego tygodnia, podeślę dzisiejsze jak tylko skończę. Cały czas szukam takiej formy robienia tych studiów by jak najwięcej z nich wynieść :P

 

25i8xs2.jpg

 

2z5p18n.jpg

 

jhed5i.jpg

 

f9r49v.jpg

 

9gg58g.jpg

 

kolejne :

 

4i0z7p.jpg

 

Do każdego piszę jeszcze notki w zeszycie, ma ktoś jeszcze jakieś tipy jak wycisnąć jak najwięcej ze studiów ? :D

Edytowane przez Rain
Napisano (edytowane)

taki eksperimento szkic żeby jakoś wykorzystać wiedzę ze studiów, połączę to następnym razem z refkami i lepiej się przygotuję i mam nadzieję że powstanie coś lepszego ;p

 

294jqps.jpg

Edytowane przez Rain
Napisano

Ja zawszę jak robię studia to staram się nie kopiować tylko właśnie bardziej analizować- jak już to robię taki prościutki szkic na koniec. Anthony Jones miał dobre wideo jak analizować właśnie zamiast tylko kopiować. Swoją drogą jak się nazywa autor tego 4 dzieła- z tym wybrzeżem i morzem.

Napisano (edytowane)

Moje notatki wyglądają podobnie, to że studia są trochę bardziej 'dopracowane' to kwestia tego że przy okazji próbuję się trochę rozmalować

Artysta zwie się Alfred Thompson Bricher :)

Edytowane przez Rain
Napisano

Bardzo dobry wybór krajobrazów. Moim zdaniem dobrze sobie radzisz z tymi studiami nie widze przeszkód żebyś robił śmiało coś swojego. Ten ostatni jest ok , jedyne co na mój gust mogłoby być lepiej to ten 2 głaz w oddali, bo teraz jest jakby taki sam jak ten z przodu,jakby go zrobić w innej formie i może mniejszy żeby skale lepiej pokazać głębie obrazu? koksuj ;D

Napisano

Ciekawe to ostatnie, głównie dlatego ze postać jest bardzo prosto namalowana i nie wiem czy chce iść w tą ciemność, czy właśnie z niej wyszła czy może się waha :)

Co do rad to trochę gryzie mi się kolor cienia rzucany przez postać. Ale najbardziej perspektywa. Powinna budować wrażenie głębi, obserwatora stojącego w cieniu; a tutaj coś się krzywi. Najbardziej rzuca się to w oczy przez wodę, która musi być płaska, bo inaczej tworzy się nurt, a tutaj jest coś nie tak.

A no i unikaj kwadratowych kompozycji.

I dawaj dalej ;)

Napisano

Muszę w końcu się nauczyć, żeby nie zabierać się do pracy bez wyraźnego pomysłu, na początku miały być tylko te zaspy ale jak to zwykle u mnie bywa wszystko wyewoluowało spontanicznie i zdecydowałem się namalować postać.. Gdybym miał od początku pomysł to zakomponowałbym to inaczej i dążył właśnie do tej głębi.

A co do tych kwadratów to taki eksperyment, ot tak sobie :D

Dzięki Sayja ogromne :P

Napisano

Staram się używać refek ale muszę zdecydowanie popracować nad organizacją pracy bo używam ich zbyt mało :/. Why askin' ?

Napisano

Znów Zbrush+Keyshot+Photoshop :)

Tym razem było to studium mięśni szyi i karku ale wyszło co wyszło

 

jto57d.jpg

 

Jestem mega zajarany tym jak w Zbrush'u można uczyć się anatomii :)

Czas się za to brać

Napisano

Dawno nic nie publikowałem, pobawiłem się trochę w 3D żeby wrócić do podstaw. Bez zbędnego pisania wrzucam te ciekawsze rzeczy, które niedawno zrobiłem.

25fq9ea.jpg

 

2ekkrc0.jpg

 

219z85c.jpg

 

1z5ndk2.png

 

213q2av.jpg

 

2quk5t4.jpg

 

2livbtf.jpg

 

o0vzvc.jpg

 

2mpeujk.jpg

 

Te wszystkie rzeczy są jeszcze świeże więc jakby ktoś chciał mi skopać tyłek i wytknąć błędy to proszę się nie krępować :D

Napisano

Dzisiejsza zdobycz. Kończyłem na szybko/ jutro coś jeszcze przy tym porobię.

Cały czas staram się zrozumieć bryły i próbowałem wykorzystać nowe informacje. Podrzucę jutro cały proces jak spojrzę na niego świeżym okiem.

 

54ajb6.png

 

@wajktor Dzięki dzięki ;) Inspirowałem się przy nich Kolesowem - nawet malowałem jego brushami heh

Napisano (edytowane)

287nnyx.png

 

Strzeliłem studium Kolesova i wpadłem na pomysł żeby chociaż spróbować zmalować coś swojego. Efekt mierny ale malowało się fajnie ;)

 

Edit : Przejrzałem etapy malowania tego ziomka i jak zwykle te wcześniejsze są o niebo lepsze od efektu końcowego - mam dużą tendencję do przesadzania ze wszystkim podczas malowania ( za duże kontrasty, za dużo różnych pędzli bla bla ) Jak tu się opanować ? D:

 

 

 

2ajqjus.png

 

Zmiejszyłem kontrast przy poprzednim portrecie

2dqklc6.png

Edytowane przez Rain
Napisano

Pracuję nad sposobem malowania D: Będę robił więcej takich więc gdyby ktoś chciał dorzucić kilka rad to śmiało

2uskdts.png

 

 

No i santa na tsp

18yq9z.jpg

Napisano (edytowane)

W końcu miałem trochę czasu żeby coś porobić

Uczę się cieniować ;p I muszę cisnąć te całe postaci no bo ile można się bać wyzwań hah

Dzisiaj 3, będę je cisnął ile tylko mogę tylko muszę się pilnować żeby to się nie zamieniło w bezmyślne przemalowywanie. Ogólnie na razie cel jest taki żeby się nieco przełamać z malowaniem bo mam trudności z zaczęciem czegokolwiek - za bardzo staram się robić wszystko dokładnie. Dużo roboty przede mną :)

 

3445cuo.jpg

 

148dxt2.jpg

 

10fuwsg.jpg

 

EDIT

Dorzucam jeszcze szybki szkic przed snem

29llavo.jpg

Edytowane przez Rain

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności