Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam

 

Przedstawiam wizualizacje śmigłowca jakie zrealizowaliśmy dla Agusta-Westland Świdnik. Praca w kooperacji z firmą General Colors. Po naszej stronie było sporządzenie modeli ( obróbka, teksturowanie i uszczegółowienie przekazanego modelu śmigłowca ), rendering i finalna produkcja widoków. Jak to bywa przy tego typu realizacjach, nasze pomysły we wstępnej fazie, były bardziej "odjechane", natomiast w finale, po korektach klienta, całość została nieco "ugrzeczniona", ale i tak praca była przyjemna i satysfakcjonująca.

 

Modelowanie: Rafał Strąkowski - Modo

Rendering i postprodukcja: Piotr Tomaszewski, Marcin Jastrzębski, Paweł Wysocki -Cinema 4D, Vray, Photoshop, Red Giant Looks

 

Dziękuję za odwiedziny, komentarze mile widziane!

Neb

 

ag1.jpg

 

ag2.jpg

 

ag3.jpg

 

ag4.jpg

 

ag5.jpg

 

ag6.jpg

 

ag7.jpg

 

ag8.jpg

 

- - - Połączono posty - - -

 

Jeszcze miniaturka :)

Edytowane przez NEBULA-Grafika
  • Odpowiedzi 22
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Zdradzisz coś więcej w jaki sposób osiągnąłeś te ujęcie z rozproszoną wodą ? Świetna praca gratulacje dla zespołu :)

Napisano

Cieszy mnie to, że podobają się Wam różne widoki. To znaczy, że udało nam się utrzymać różnorodność, pomimo uwag klienta. Na początku uparliśmy się na wodę w 3d z displacement map. Później zdecydowaliśmy się na montaż wody w photoshopie w każdym ujęciu + ręczne podmalówki.

Napisano

Dziękuję za dobre oceny :) narwik - woda była montowana w postprodukcji, KW25 - chodzi Ci o siatkę śmigłowca ? Niestety projekt był realizowany dosyć dawno i jest już zgrany do archiwum i trochę jest ceregieli, żeby go ponownie wydobyć. Otrzymaliśmy siatkę wyeksportowaną z jakiegoś egzotycznego programu wspomagającego typowo inżynierskie projektowanie. Kadłub był goły, jakieś małe detale otrzymywaliśmy w trakcie pracy. Skończyło się o ile pamiętam, na odtworzeniu całego kadłuba w modo, uzbrojenie modelowaliśmy sami i masę detali widocznych na kadłubie. Liny, lądowisko, modelowaliśmy od podstaw, po stworzeniu koncepcji widoków.

Napisano

Zacne render, jesli mialbym cos poprawic to textury, moim zdaniem sa za czyste przez co momentami smiglowiec wyglada jak zabawka.

Poza tym kawal dobrej roboty :)




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności