Skocz do zawartości

Scena 3D: korytarzyk


robczan

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 16
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Cos w tym jest, ale kolorki nie te i trochę dziwne wrażenie daje :) Ogolnie wrazenie estetycznie raczej na tak, o samych technikaliach nic nie powiem, bo sie nie znam.

 

Ps. Ja bym to bardziej pozakrecal wszystko :D mogloby wyjsc bajkowo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

drzwi jednak chyba powinny byc we wnekach, u gory jakas lampe przywiesic by pasowalo i roslinka kolo okna nie zaszkodzi

z klamkami to faktycznie przesadziles

zolty nie pasuje, albo troche to rozjasnij to moze wtedy bedzie ok

 

czepie sie jeszcze numeracji drzwi, zazwyczaj sa numerowane stronami tzn. po lewej np. 1, 2 ,3... a po prawej 10, 11, 12... numerowania na przemian jeszcze nie widzialem, no ale moze i takie sa.

 

wydaje mi sie jeszcze ze na tych deskach pierwszych od okna nie ma refleksow takich jak na pozostalych, no i podloga tez nic nie odbija

 

ogolnie jest ok

 

P.S. moglbys troche napisac na temat pracy a nie tylko link podales do obrazka :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to okno mnie niemilosiernie wkurza, wydaje sie jakby ktos na pare patykow folie nalozyl ze szklarni. Kolor sobie wybrales jak z psychiatryka, tylko po co klamki? a ciemno ojojoj. Jakas lampka by sie przydala. Hmm ja do dzrwi akurat nic nie mam, moze dlatego ze to element ktory wyglada tutaj najbardziej porzadnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

okej, to pisze na temat pracy: zrobilem ja glownie dlatego ze nauczylem sie troche lapiej obslugi mental raya. chodzilo glownie o to zeby umiec dostosowac gi, fg itd... nauczyl mnie tego PENdzel, i bardzo mu za to dziekuje, gdyz juz cos wiem na temat tego renderera. co do pracy, to osobiscie mi sie podoba, ta szyba to miala byc wlasnie taka z grubego szkla. taka numeracja jest w hotelach na pewno. czemu kolor zolty nie moze byc? i o co wam chodzi z tymi drzwiami? mi sie osobiscie nie podobaja te fotony... nie wiem jak je calkowicie wyeliminowac, pewnie musialbym ustawic fg sampling na 500... a wtedy renderowaloby sie cos okolo czterdziestu godzin...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mi się podoba. Nie wiem do końca czemu, ale fajne jest ten render. Przyjemnie się na to patrzy. Oczywiście technicznie mogło być lepiej (zawsze może być lepiej).

 

Głównie poprawił bym materiał szkła. Wygląda kiepsko. Ale kolorystyka całkiem niełza.

 

Ps. Fajne są te "kreskówkowe" drzwi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a moim zdaniem po pierwszym niezlym wrazeniu pozniej jest bardzo szybko duzo gorzej

drzwi rzeczywiscie sa przyklejone do sciany. Wytnij dziury w scianie i cofnij troche te drzwi tak zeby sie czulo ze ta sciana m grubosc a drzwi do czegos prowadza. Poza tym takie luksfery nie dadza takiego cienia. poza tym strasznie to jest o niczym, zupelnie jakbys robil render o szklanej scianie, za mało głębi jest. Do konca korytarza mogłoby być moim zdaniem duzo dalej. No i te listwy na scianie tez mylące są bardzo przez zbyt mocne odbicia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodaj jakieś lampy u góry (jakieś neony). Jeśli używasz Vraya to dodaj małe światło typu VRayLiht umieszczone za kamerą o małej intensywności. Powinno delikatnie rozjaśnić prawa część scenki, bo troszkę za ciemna (ja bym tak to zrobił)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności