robczan Napisano 19 Wrzesień 2004 Share Napisano 19 Wrzesień 2004 http://www.skow.lh.pl/autors/robczan/normal/korytarzyk.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HaLord Napisano 19 Wrzesień 2004 Share Napisano 19 Wrzesień 2004 Nie wiem dlaczego ale mi sie wydaje, ze te drzwi po lewej sa odklejone od sciany... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Conrad Napisano 19 Wrzesień 2004 Share Napisano 19 Wrzesień 2004 No mi też się tak wydaję, jakby była sćiana a przy nich postawione tylko drzwi...Może przez ten żółty? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin Napisano 19 Wrzesień 2004 Share Napisano 19 Wrzesień 2004 a te klamki nie mogly byc jeszcze wieksze ? wygladaja jak by ktos jes tplastelina oblepil ..... zrob mniejsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Salvator Napisano 19 Wrzesień 2004 Share Napisano 19 Wrzesień 2004 szybki, klamki, poza tym fajne to, ładne oświetlenie, cienie się rozmywają się wraz z odległością od okna (mało kto to bierze pod uwagę) i GI ładne ;] ogólnie przyjemnie się na to patrzy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucas Napisano 19 Wrzesień 2004 Share Napisano 19 Wrzesień 2004 Oświetlenie i ogólny klimat podobają mi się, ale jakieś takie za sterylne to wszystko się wydaje....trochę jak z jakieś bajki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mCh Napisano 19 Wrzesień 2004 Share Napisano 19 Wrzesień 2004 Cos w tym jest, ale kolorki nie te i trochę dziwne wrażenie daje :) Ogolnie wrazenie estetycznie raczej na tak, o samych technikaliach nic nie powiem, bo sie nie znam. Ps. Ja bym to bardziej pozakrecal wszystko :D mogloby wyjsc bajkowo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
t0m3k Napisano 20 Wrzesień 2004 Share Napisano 20 Wrzesień 2004 drzwi jednak chyba powinny byc we wnekach, u gory jakas lampe przywiesic by pasowalo i roslinka kolo okna nie zaszkodzi z klamkami to faktycznie przesadziles zolty nie pasuje, albo troche to rozjasnij to moze wtedy bedzie ok czepie sie jeszcze numeracji drzwi, zazwyczaj sa numerowane stronami tzn. po lewej np. 1, 2 ,3... a po prawej 10, 11, 12... numerowania na przemian jeszcze nie widzialem, no ale moze i takie sa. wydaje mi sie jeszcze ze na tych deskach pierwszych od okna nie ma refleksow takich jak na pozostalych, no i podloga tez nic nie odbija ogolnie jest ok P.S. moglbys troche napisac na temat pracy a nie tylko link podales do obrazka :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nimrod Napisano 20 Wrzesień 2004 Share Napisano 20 Wrzesień 2004 to okno mnie niemilosiernie wkurza, wydaje sie jakby ktos na pare patykow folie nalozyl ze szklarni. Kolor sobie wybrales jak z psychiatryka, tylko po co klamki? a ciemno ojojoj. Jakas lampka by sie przydala. Hmm ja do dzrwi akurat nic nie mam, moze dlatego ze to element ktory wyglada tutaj najbardziej porzadnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
legion Napisano 20 Wrzesień 2004 Share Napisano 20 Wrzesień 2004 podoba mi sie ;] ale styl typu cartoon duza sterylnosc ale moze o to ci chodzilo....ale narazie nie szczegolnie :( ale napewno to nie koniec twoich mozliwosci :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rad Napisano 20 Wrzesień 2004 Share Napisano 20 Wrzesień 2004 wydaje mi się że luksfery nie dają tak ostrych cieni i nie dają aż tek dużo światła.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robczan Napisano 20 Wrzesień 2004 Autor Share Napisano 20 Wrzesień 2004 okej, to pisze na temat pracy: zrobilem ja glownie dlatego ze nauczylem sie troche lapiej obslugi mental raya. chodzilo glownie o to zeby umiec dostosowac gi, fg itd... nauczyl mnie tego PENdzel, i bardzo mu za to dziekuje, gdyz juz cos wiem na temat tego renderera. co do pracy, to osobiscie mi sie podoba, ta szyba to miala byc wlasnie taka z grubego szkla. taka numeracja jest w hotelach na pewno. czemu kolor zolty nie moze byc? i o co wam chodzi z tymi drzwiami? mi sie osobiscie nie podobaja te fotony... nie wiem jak je calkowicie wyeliminowac, pewnie musialbym ustawic fg sampling na 500... a wtedy renderowaloby sie cos okolo czterdziestu godzin... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Batou Napisano 20 Wrzesień 2004 Share Napisano 20 Wrzesień 2004 A mi się podoba. Nie wiem do końca czemu, ale fajne jest ten render. Przyjemnie się na to patrzy. Oczywiście technicznie mogło być lepiej (zawsze może być lepiej). Głównie poprawił bym materiał szkła. Wygląda kiepsko. Ale kolorystyka całkiem niełza. Ps. Fajne są te "kreskówkowe" drzwi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bacry Napisano 20 Wrzesień 2004 Share Napisano 20 Wrzesień 2004 Tylko ta ziarnistość. I jak dla mnie za dużo czerwonego się w żółtym odbija. (kolor bliding ;)) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pabulo Napisano 20 Wrzesień 2004 Share Napisano 20 Wrzesień 2004 a moim zdaniem po pierwszym niezlym wrazeniu pozniej jest bardzo szybko duzo gorzej drzwi rzeczywiscie sa przyklejone do sciany. Wytnij dziury w scianie i cofnij troche te drzwi tak zeby sie czulo ze ta sciana m grubosc a drzwi do czegos prowadza. Poza tym takie luksfery nie dadza takiego cienia. poza tym strasznie to jest o niczym, zupelnie jakbys robil render o szklanej scianie, za mało głębi jest. Do konca korytarza mogłoby być moim zdaniem duzo dalej. No i te listwy na scianie tez mylące są bardzo przez zbyt mocne odbicia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vorek Napisano 21 Wrzesień 2004 Share Napisano 21 Wrzesień 2004 Bardzo fajna kompozycja i światełko, kolorki już mniej i te listwy z mocnymi odbiciami strasznie psują całość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mario Napisano 21 Wrzesień 2004 Share Napisano 21 Wrzesień 2004 Dodaj jakieś lampy u góry (jakieś neony). Jeśli używasz Vraya to dodaj małe światło typu VRayLiht umieszczone za kamerą o małej intensywności. Powinno delikatnie rozjaśnić prawa część scenki, bo troszkę za ciemna (ja bym tak to zrobił) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi