adek Napisano 10 Październik 2014 Share Napisano 10 Październik 2014 Najnowsza praca zespołu ze studia RealtimeUK. Zwiastun gry strategicznej Total War: Attila. Animacja twarzy, którą zobaczycie na filmie jest efektem nowego pipeline'u wdrożonego w RealtimeUK. Pełna treść: Zwiastun Total War: Attila Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hris Napisano 10 Październik 2014 Share Napisano 10 Październik 2014 Sorry. Ale dla mnie totalna klapa jeśli chodzi o animację twarzy (już nie wspomnę o tym że shader skóry wygląda jak woskowa figura). Ciekawe co inni napiszą, ale dla mnie to jakbym obejrzał filmik sprzed 4-5 lat...Takie mam odczucie:( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Reynevan Napisano 10 Październik 2014 Share Napisano 10 Październik 2014 Liczylem na Warhammera, poprzedni Rome mial dlc z tego okresu. Teraz dodatki to odblokowanie paru frakcji za kilkanaście ojro ;( Niekomercyjny Ed prezentował sie duzo lepiej ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adek Napisano 10 Październik 2014 Autor Share Napisano 10 Październik 2014 Hris: Podobne miałem odczucia, może nie, że 4-5 lat, ale najpierw obejrzałem, później przeczytałem nowy pipeline, nowe wypracowane metody i nie wiem co o tym myśleć. Źle nie jest, ale to nie jest coś czym bym się chwalił. Przynajmniej tutaj na tym przykładzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Azakiel Napisano 10 Październik 2014 Share Napisano 10 Październik 2014 Polecam obejrzeć bez dzwięku, efekt jest imho przekomiczny :-D , momentami odnosiłem wrażenie ze kazda częsc twarzy (usta, nos, oczy itp) żyje własnym oddzielnym życiem, na ich miejscu nie chwaliłbym sie tą nową "rewolucyjną" technologią bo naprawde mocno kiepskie to jest , poniżej w realtimie efekt 1000 razy lepszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adek Napisano 10 Październik 2014 Autor Share Napisano 10 Październik 2014 Piątek. Może tylko marudzimy? Żeby nie było tutaj jest ich kanał i film - na dole o tym piszą: A komentarze są pozytywne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
olaf Napisano 10 Październik 2014 Share Napisano 10 Październik 2014 Atylla przyłapany na czytaniu z telepromptera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dobrotek Napisano 10 Październik 2014 Share Napisano 10 Październik 2014 Ale motyw rozwalania eee... niby świeczki i pokazaniu woja z tyłu jest spoko! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mookie Napisano 11 Październik 2014 Share Napisano 11 Październik 2014 Azakiel - dźwięk dziś często stanowi o sile filmiku, bez niego efekt bywa mizerny, o czym często przekonałem się oglądając bez słuchawek nowe zapowiedzi gier (aka nowy Wiedźmin). Co do tego tutaj monologu - na stillach jest fajnie, w animacji gorzej, najbardziej przeszkadzają mi chyba dziwnie dyndające włosy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
narwik Napisano 11 Październik 2014 Share Napisano 11 Październik 2014 Zastanawiam się po co to jest w CG. Po to żeby sobie było w CG? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rozpruwacz Napisano 12 Październik 2014 Share Napisano 12 Październik 2014 no, niestety cienko wypadlo, a najgorzej to lipsync Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
norden Napisano 12 Październik 2014 Share Napisano 12 Październik 2014 W tym przypadku nie czaje dlaczego nie zrobili tego ze zwyklymi zywymi aktorami. Milion problemow mniej, Prawdziwe naturalne swiatlo, mozna to na luzie nakrecic w 4k a nawet w 50fps zeby dac fajny wicher we wlosy. Na planie daloby sie zrobic deszcz.. albo snieg i cokolwiek moznaby tam sobie wymarzyc tylko, a te czasteczkowe efekty ktore by nie wyszly lub nie dalo sie zrobic na planie w postprodukcji nie bylyby jakimkolwiek problemem. Done. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IceTrooper Napisano 12 Październik 2014 Share Napisano 12 Październik 2014 Mnie zastanawia fakt, czemu od 1:34 ani razu nie mrugnął. Jakby od tego momentu zapomnieli o powiekach ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artur Paprocki Napisano 14 Październik 2014 Share Napisano 14 Październik 2014 Uncanny valley. Animacja paszczęki jest tak zła że nawet trudno oceniać cokolwiek . Fajnie że ktoś próbuje ale są starsze rzeczy lepiej zanimowane . Jakiś regres widzę. Przykład: . Ale chwileczke ... autodesk ubił softimage .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Reanimator Napisano 14 Październik 2014 Share Napisano 14 Październik 2014 A matko, a co ma piernik do wiatraka? Softimage istnieje, Facerobot nie zostal chyba tkniety odkad powstal milion lat temu :P Film przeszedlby bez echa i nikt by nie komentowal, gdyby nie chwalenie sie nowa technologia :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artur Paprocki Napisano 15 Październik 2014 Share Napisano 15 Październik 2014 A matko, a co ma piernik do wiatraka? Softimage istnieje, Facerobot nie zostal chyba tkniety odkad powstal milion lat temu :P Film przeszedlby bez echa i nikt by nie komentowal, gdyby nie chwalenie sie nowa technologia :) Nic nie ma :) Po prostu fanbojuje bo mnie BOLI :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się