Napisano 10 Październik 201410 l Najnowsza praca zespołu ze studia RealtimeUK. Zwiastun gry strategicznej Total War: Attila. Animacja twarzy, którą zobaczycie na filmie jest efektem nowego pipeline'u wdrożonego w RealtimeUK. Pełna treść: Zwiastun Total War: Attila
Napisano 10 Październik 201410 l Sorry. Ale dla mnie totalna klapa jeśli chodzi o animację twarzy (już nie wspomnę o tym że shader skóry wygląda jak woskowa figura). Ciekawe co inni napiszą, ale dla mnie to jakbym obejrzał filmik sprzed 4-5 lat...Takie mam odczucie:(
Napisano 10 Październik 201410 l Liczylem na Warhammera, poprzedni Rome mial dlc z tego okresu. Teraz dodatki to odblokowanie paru frakcji za kilkanaście ojro ;( Niekomercyjny Ed prezentował sie duzo lepiej ;)
Napisano 10 Październik 201410 l Autor Hris: Podobne miałem odczucia, może nie, że 4-5 lat, ale najpierw obejrzałem, później przeczytałem nowy pipeline, nowe wypracowane metody i nie wiem co o tym myśleć. Źle nie jest, ale to nie jest coś czym bym się chwalił. Przynajmniej tutaj na tym przykładzie.
Napisano 10 Październik 201410 l Polecam obejrzeć bez dzwięku, efekt jest imho przekomiczny :-D , momentami odnosiłem wrażenie ze kazda częsc twarzy (usta, nos, oczy itp) żyje własnym oddzielnym życiem, na ich miejscu nie chwaliłbym sie tą nową "rewolucyjną" technologią bo naprawde mocno kiepskie to jest , poniżej w realtimie efekt 1000 razy lepszy
Napisano 10 Październik 201410 l Autor Piątek. Może tylko marudzimy? Żeby nie było tutaj jest ich kanał i film - na dole o tym piszą: A komentarze są pozytywne.
Napisano 10 Październik 201410 l Ale motyw rozwalania eee... niby świeczki i pokazaniu woja z tyłu jest spoko!
Napisano 11 Październik 201410 l Azakiel - dźwięk dziś często stanowi o sile filmiku, bez niego efekt bywa mizerny, o czym często przekonałem się oglądając bez słuchawek nowe zapowiedzi gier (aka nowy Wiedźmin). Co do tego tutaj monologu - na stillach jest fajnie, w animacji gorzej, najbardziej przeszkadzają mi chyba dziwnie dyndające włosy.
Napisano 12 Październik 201410 l W tym przypadku nie czaje dlaczego nie zrobili tego ze zwyklymi zywymi aktorami. Milion problemow mniej, Prawdziwe naturalne swiatlo, mozna to na luzie nakrecic w 4k a nawet w 50fps zeby dac fajny wicher we wlosy. Na planie daloby sie zrobic deszcz.. albo snieg i cokolwiek moznaby tam sobie wymarzyc tylko, a te czasteczkowe efekty ktore by nie wyszly lub nie dalo sie zrobic na planie w postprodukcji nie bylyby jakimkolwiek problemem. Done.
Napisano 12 Październik 201410 l Mnie zastanawia fakt, czemu od 1:34 ani razu nie mrugnął. Jakby od tego momentu zapomnieli o powiekach ;/
Napisano 14 Październik 201410 l Uncanny valley. Animacja paszczęki jest tak zła że nawet trudno oceniać cokolwiek . Fajnie że ktoś próbuje ale są starsze rzeczy lepiej zanimowane . Jakiś regres widzę. Przykład: . Ale chwileczke ... autodesk ubił softimage ....
Napisano 14 Październik 201410 l A matko, a co ma piernik do wiatraka? Softimage istnieje, Facerobot nie zostal chyba tkniety odkad powstal milion lat temu :P Film przeszedlby bez echa i nikt by nie komentowal, gdyby nie chwalenie sie nowa technologia :)
Napisano 15 Październik 201410 l Reanimator napisał: A matko, a co ma piernik do wiatraka? Softimage istnieje, Facerobot nie zostal chyba tkniety odkad powstal milion lat temu :P Film przeszedlby bez echa i nikt by nie komentowal, gdyby nie chwalenie sie nowa technologia :) Nic nie ma :) Po prostu fanbojuje bo mnie BOLI :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto