Adix Napisano 7 Styczeń 2015 Napisano 7 Styczeń 2015 (edytowane) Postanowiłem założyć teczkę i pochwalić się ostatnią pracą. Zbrushem bawię się od jakiegoś roku, wcześniej było troche Maxa ale nic specjalnego. W zasadzie uczę się od zera bo przed Maxem nie zajmowałem sie grafiką może poza modingiem starych gier. Ta praca zajęła mi masę czasu mimo że nie wchodziłem w detal a jedynie chciałem ćwiczyć anatomie. Figura wykonana w całości w dynameshu z kulki (przez to skleiła się w kolanach :p). Jest to też pierwsza próba rzeźbienia luźnych szmatek. Krytyka i opinie mile widziane. Edytowane 12 Czerwiec 2015 przez Adix
ikkiz Napisano 8 Styczeń 2015 Napisano 8 Styczeń 2015 Nikt nic nie pisze, a chyba niezła rzeźba. To ja się tylko spytam, czy jak robiłeś, to od razu rzeźbiłeś w tej pozie, czy jakoś na prosto a potem zginałeś? (wybacz -- zero znajomości zbrusha)
michalo Napisano 8 Styczeń 2015 Napisano 8 Styczeń 2015 Ogólnie spoko tylko wymaga jeszcze dużo pracy. Modelka zgrabna, fajna poza - wygięte biodro. Mógłbyś bardzeij zdefiniować formy na jej ciele. Dużo miłosci potrzebują także dłonie i stopy. Lewa stopa trochę mogła by być lepiej ustawiona bo nienaturalnie wygląda z tego widoku.
Adix Napisano 8 Styczeń 2015 Autor Napisano 8 Styczeń 2015 To ja się tylko spytam, czy jak robiłeś, to od razu rzeźbiłeś w tej pozie, czy jakoś na prosto a potem zginałeś? Od początku w tej pozie, wiecej się dzieki temu można nauczyć choć wszystko zabiera też więcej czasu. Dużo miłosci potrzebują także dłonie i stopy. Lewa stopa trochę mogła by być lepiej ustawiona bo nienaturalnie wygląda z tego widoku. Dłonie i stopy to chyba moje najsłabsze punkty jeśli chodzi o anatomie. W następnych pracach postaram się na tym skupić.
Adix Napisano 17 Styczeń 2015 Autor Napisano 17 Styczeń 2015 (edytowane) Ostatnio troche mniej czasu spędzam przy zetce, nauka itp. ale troche ćwiczyłem dłonie i o to wynik. Detal dość eksperymentalny, sprawdzałem jak będą wyglądać różne alfy. Edytowane 17 Styczeń 2015 przez Adix
Adix Napisano 17 Styczeń 2015 Autor Napisano 17 Styczeń 2015 (edytowane) Hmm u mnie sie wyswietla ale wrzuce na inny hosting jab bedzie trzeba. edit. Przerzucilem Edytowane 17 Styczeń 2015 przez Adix
Adix Napisano 21 Marzec 2015 Autor Napisano 21 Marzec 2015 Troche czasu mineło od kiedy coś wrzuciłem bo skupiłem sie na większym projekcie, ale że retopo i wypalanie tekstur zbyt twórcze nie jest więc postanowiłem troche odpocząc i pobawić sie troche główkami i anatomią.
Ottom Napisano 21 Marzec 2015 Napisano 21 Marzec 2015 Dopiero teraz zajrzałem, bardzo ciekawe prace, będę na pewno śledził:)
Adix Napisano 25 Marzec 2015 Autor Napisano 25 Marzec 2015 Wrzucam kolejną glówkę, miał być Brad Pitt ale sam nie wiem jaki wyszedl poziom podobieństwa. Ucho jest do bani bo użyłem zremeshera zanim je uformowałem i topologia przeszkadzala :p Krytyka mile widziana. Dla porównania http://freehighresolutionimages.org/brad-pitt-hd-background-wallpaper-39-hd-wallpaper.html
michalo Napisano 25 Marzec 2015 Napisano 25 Marzec 2015 Fajna teka. Przy pani ucho jakby za wysoko i w obu buźkach okolice oka, zwłaszcza poniżej brwi myślę, że jest źle zbudowana. Tak to spoko, jedziesz dalej :)
Sebazx6r Napisano 28 Marzec 2015 Napisano 28 Marzec 2015 (edytowane) Tak jest Brad Pit, tylko brzydszy. Sam go niedawno rzeźbiłem. Ogólnie podobieństwo to trudna sztuka. Jest dużo rzeczy które ze sobą nie gra. Między innymi cieniutkie nozdrza. Nawet w tzw.generic head by to dobrze nie wyglądało. Podobieństwo to kwestia subtelnych zmian. Na YouTubie jest wywiad z Frankiem Tzeng. Jest to Lead Character artist a NaugtyDog -> http://www.naughtydog.com/ . Mówi tam między innymi jak robił portret Roberta Downey Junior'a. Wywiad: Frank ma swoją stronę na Gumroad z tutorialami. Między innymi studium podobieństwa. Najnowszy tutorial likness study: https://gumroad.com/frank_tzeng_art Także ,zamierzam zakupić jeden lub 2 z jego tutoriali. Edytowane 29 Marzec 2015 przez Sebazx6r Gramatyka :) Chiński Smok
zaki79 Napisano 29 Marzec 2015 Napisano 29 Marzec 2015 Noo jest Brad Pit ino brzydszy. Sam go niedawno sculpcilem. Ogólnie liknes ciężka spraw. Jest duzo rzeczy ktore nie gra. Nozdrza to cieniutki zrobiles. Na goomrodzie Tzang z Naughty Dog wrzucił tutorial Likness study. Na Youtubie jest z nim wywiad. Podobienstwo to kwestia subtelnych zmian. Link do tutków są w rozsądnej cenie i nie jest jakiś uknow artist tylko Lead character artist z Naughty Dog. https://gumroad.com/frank_tzeng_art Sam zamierzam zebrac troche gotowki i kupic kilka tut od niego. Sebastian czy Ty piszesz te posty na jakiejś chińskiej komórce z "lewą" korektą?:)
Sebazx6r Napisano 29 Marzec 2015 Napisano 29 Marzec 2015 (edytowane) Ten minus to nie ode mnie ;). Edytowałem. Teraz chyba już po polsku :). Edytowane 29 Marzec 2015 przez Sebazx6r
Adix Napisano 1 Kwiecień 2015 Autor Napisano 1 Kwiecień 2015 Sebazx6r - Dzięki za ciekawy link, że też wcześniej sam nie znalazłem tego wywiadu. Co do podobieństwa to rzeczywiście czasem spędzam kilka godzin wykonując milimetrowe zmiany tu i tam żeby sprawdzić czy choć trochę zbliżę się do oryginału a i tak wychodzi jak widać :). Wrzucam kolejną główkę. Był Brad to teraz Angelina Jolie. Jak zwykle się męczyłem z okolicą oczu, chyba pora przystopować z rzeźbieniem i pouczyć się więcej anatomii czaszki :p
Adix Napisano 23 Kwiecień 2015 Autor Napisano 23 Kwiecień 2015 Siemka, wrzucam wipa z tego nad czym ostatnio pracowałem - "David" Michała Anioła. Prawą dłoń postanowiłem zrobić w normalnym rozmiarze w przeciwieństwie do oryginału. Nie wiem czy udało mi się odpowiednio oddac pozę. Będe jeszcze poprawiać stopy, wlosy, proce itp.
Adix Napisano 28 Kwiecień 2015 Autor Napisano 28 Kwiecień 2015 Poprawiłem stopy, dłonie i włosy i spróbowałem w końcu keyshota, pora przejść do nowego projektu, myśle nad stworzeniem czegoś zupełnie z głowy, taki freestyle :p.
Adix Napisano 18 Maj 2015 Autor Napisano 18 Maj 2015 Tym razem zamiast kopiowania postanowiłem się troche pobawić anatomią i wyrzeźbić jakiegoś stworka. Jeszcze go upozuje i dorobie środowisko bo myślałem nad umieszczeniem go w jaskinii. Najbardziej obawiam się tego jak polypaint wyjdzie.
Adix Napisano 19 Maj 2015 Autor Napisano 19 Maj 2015 Taki polypaint mniej więcej zostawie. Jeszcze język musze dorobić bo zapomniałem :D
Adix Napisano 24 Maj 2015 Autor Napisano 24 Maj 2015 Pobawiłem się troche w enviro i zrobiłem małą scenkę. Dużo by można jeszcze poprawiać ale chcę już zacząć nowy projekt. I tak miał być tylko stworek a skończyło się na tym:
Adix Napisano 12 Czerwiec 2015 Autor Napisano 12 Czerwiec 2015 Postanowiłem zrobić całą postać od zera żeby sprawdzić co już umiem. Narazie wrzucam wipa, więc niektóre elementy mogą odstawać trochę od reszty. Jakieś sugestie/porady co do rozmieszczenia elementów, designu itd. mile widziane.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się