Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Postanowiłem założyć teczkę i pochwalić się ostatnią pracą. Zbrushem bawię się od jakiegoś roku, wcześniej było troche Maxa ale nic specjalnego. W zasadzie uczę się od zera bo przed Maxem nie zajmowałem sie grafiką może poza modingiem starych gier.

 

Ta praca zajęła mi masę czasu mimo że nie wchodziłem w detal a jedynie chciałem ćwiczyć anatomie. Figura wykonana w całości w dynameshu z kulki (przez to skleiła się w kolanach :p). Jest to też pierwsza próba rzeźbienia luźnych szmatek. Krytyka i opinie mile widziane.

 

 

femida_zps11622d97.jpg~original

 

femidabody.jpg?_subject_uid=309330068&w=AAAr1zzGt7V6Qg_14fDFaNigfB0_nDFHQZrxo6dfE5iKcg

Edytowane przez Adix
  • Odpowiedzi 20
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Nikt nic nie pisze, a chyba niezła rzeźba. To ja się tylko spytam, czy jak robiłeś, to od razu rzeźbiłeś w tej pozie, czy jakoś na prosto a potem zginałeś? (wybacz -- zero znajomości zbrusha)

Napisano

Ogólnie spoko tylko wymaga jeszcze dużo pracy. Modelka zgrabna, fajna poza - wygięte biodro.

Mógłbyś bardzeij zdefiniować formy na jej ciele. Dużo miłosci potrzebują także dłonie i stopy.

Lewa stopa trochę mogła by być lepiej ustawiona bo nienaturalnie wygląda z tego widoku.

Napisano
To ja się tylko spytam, czy jak robiłeś, to od razu rzeźbiłeś w tej pozie, czy jakoś na prosto a potem zginałeś?

Od początku w tej pozie, wiecej się dzieki temu można nauczyć choć wszystko zabiera też więcej czasu.

 

Dużo miłosci potrzebują także dłonie i stopy.

Lewa stopa trochę mogła by być lepiej ustawiona bo nienaturalnie wygląda z tego widoku.

Dłonie i stopy to chyba moje najsłabsze punkty jeśli chodzi o anatomie. W następnych pracach postaram się na tym skupić.

Napisano (edytowane)

Ostatnio troche mniej czasu spędzam przy zetce, nauka itp. ale troche ćwiczyłem dłonie i o to wynik. Detal dość eksperymentalny, sprawdzałem jak będą wyglądać różne alfy.

 

 

vimmfn.jpg

 

90zpxl.jpg

Edytowane przez Adix
Napisano (edytowane)

Hmm u mnie sie wyswietla ale wrzuce na inny hosting jab bedzie trzeba.

 

edit. Przerzucilem

Edytowane przez Adix
Napisano

Troche czasu mineło od kiedy coś wrzuciłem bo skupiłem sie na większym projekcie, ale że retopo i wypalanie tekstur zbyt twórcze nie jest więc postanowiłem troche odpocząc i pobawić sie troche główkami i anatomią.

 

15wh17m.jpg

 

10wk28z.jpg

 

zivtkx.jpg

Napisano

Fajna teka.

 

Przy pani ucho jakby za wysoko i w obu buźkach okolice oka, zwłaszcza poniżej brwi myślę, że jest źle zbudowana.

Tak to spoko, jedziesz dalej :)

Napisano (edytowane)

Tak jest Brad Pit, tylko brzydszy. Sam go niedawno rzeźbiłem. Ogólnie podobieństwo to trudna sztuka. Jest dużo rzeczy które ze sobą nie gra. Między innymi cieniutkie nozdrza. Nawet w tzw.generic head by to dobrze nie wyglądało. Podobieństwo to kwestia subtelnych zmian. Na YouTubie jest wywiad z Frankiem Tzeng. Jest to Lead Character artist a NaugtyDog -> http://www.naughtydog.com/ . Mówi tam między innymi jak robił portret Roberta Downey Junior'a.

Wywiad:

 

Frank ma swoją stronę na Gumroad z tutorialami. Między innymi studium podobieństwa. Najnowszy tutorial likness study:

https://gumroad.com/frank_tzeng_art

 

Także ,zamierzam zakupić jeden lub 2 z jego tutoriali.

Edytowane przez Sebazx6r
Gramatyka :) Chiński Smok
Napisano
Noo jest Brad Pit ino brzydszy. Sam go niedawno sculpcilem. Ogólnie liknes ciężka spraw. Jest duzo rzeczy ktore nie gra. Nozdrza to cieniutki zrobiles. Na goomrodzie Tzang z Naughty Dog wrzucił tutorial Likness study. Na Youtubie jest z nim wywiad. Podobienstwo to kwestia subtelnych zmian.

Link do tutków są w rozsądnej cenie i nie jest jakiś uknow artist tylko Lead character artist z Naughty Dog.

https://gumroad.com/frank_tzeng_art

 

Sam zamierzam zebrac troche gotowki i kupic kilka tut od niego.

 

Sebastian czy Ty piszesz te posty na jakiejś chińskiej komórce z "lewą" korektą?:)

Napisano

Sebazx6r - Dzięki za ciekawy link, że też wcześniej sam nie znalazłem tego wywiadu. Co do podobieństwa to rzeczywiście czasem spędzam kilka godzin wykonując milimetrowe zmiany tu i tam żeby sprawdzić czy choć trochę zbliżę się do oryginału a i tak wychodzi jak widać :).

 

Wrzucam kolejną główkę. Był Brad to teraz Angelina Jolie. Jak zwykle się męczyłem z okolicą oczu, chyba pora przystopować z rzeźbieniem i pouczyć się więcej anatomii czaszki :p

 

2rdhicg.jpg

 

2q2o01k.jpg

 

5vxaq0.jpg

Napisano

Siemka, wrzucam wipa z tego nad czym ostatnio pracowałem - "David" Michała Anioła. Prawą dłoń postanowiłem zrobić w normalnym rozmiarze w przeciwieństwie do oryginału. Nie wiem czy udało mi się odpowiednio oddac pozę. Będe jeszcze poprawiać stopy, wlosy, proce itp.

 

25q839y.jpg

 

28tl350.jpg

 

ejg4k6.jpg

Napisano

Poprawiłem stopy, dłonie i włosy i spróbowałem w końcu keyshota, pora przejść do nowego projektu, myśle nad stworzeniem czegoś zupełnie z głowy, taki freestyle :p.

 

vhc5f8.jpg

Napisano

Tym razem zamiast kopiowania postanowiłem się troche pobawić anatomią i wyrzeźbić jakiegoś stworka. Jeszcze go upozuje i dorobie środowisko bo myślałem nad umieszczeniem go w jaskinii. Najbardziej obawiam się tego jak polypaint wyjdzie.

 

n6kjq.jpg

 

2edckg6.jpg

Napisano

Pobawiłem się troche w enviro i zrobiłem małą scenkę. Dużo by można jeszcze poprawiać ale chcę już zacząć nowy projekt. I tak miał być tylko stworek a skończyło się na tym:

 

1tscxu.jpg

Napisano

Postanowiłem zrobić całą postać od zera żeby sprawdzić co już umiem. Narazie wrzucam wipa, więc niektóre elementy mogą odstawać trochę od reszty. Jakieś sugestie/porady co do rozmieszczenia elementów, designu itd. mile widziane.

 

vywkz.jpg

 

2jb4e45.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności