Jump to content

Teczka 3D - Adix


Adix

Recommended Posts

Postanowiłem założyć teczkę i pochwalić się ostatnią pracą. Zbrushem bawię się od jakiegoś roku, wcześniej było troche Maxa ale nic specjalnego. W zasadzie uczę się od zera bo przed Maxem nie zajmowałem sie grafiką może poza modingiem starych gier.

 

Ta praca zajęła mi masę czasu mimo że nie wchodziłem w detal a jedynie chciałem ćwiczyć anatomie. Figura wykonana w całości w dynameshu z kulki (przez to skleiła się w kolanach :p). Jest to też pierwsza próba rzeźbienia luźnych szmatek. Krytyka i opinie mile widziane.

 

 

femida_zps11622d97.jpg~original

 

femidabody.jpg?_subject_uid=309330068&w=AAAr1zzGt7V6Qg_14fDFaNigfB0_nDFHQZrxo6dfE5iKcg

Edited by Adix
Link to comment
Share on other sites

Ogólnie spoko tylko wymaga jeszcze dużo pracy. Modelka zgrabna, fajna poza - wygięte biodro.

Mógłbyś bardzeij zdefiniować formy na jej ciele. Dużo miłosci potrzebują także dłonie i stopy.

Lewa stopa trochę mogła by być lepiej ustawiona bo nienaturalnie wygląda z tego widoku.

Link to comment
Share on other sites

To ja się tylko spytam, czy jak robiłeś, to od razu rzeźbiłeś w tej pozie, czy jakoś na prosto a potem zginałeś?

Od początku w tej pozie, wiecej się dzieki temu można nauczyć choć wszystko zabiera też więcej czasu.

 

Dużo miłosci potrzebują także dłonie i stopy.

Lewa stopa trochę mogła by być lepiej ustawiona bo nienaturalnie wygląda z tego widoku.

Dłonie i stopy to chyba moje najsłabsze punkty jeśli chodzi o anatomie. W następnych pracach postaram się na tym skupić.

Link to comment
Share on other sites

Ostatnio troche mniej czasu spędzam przy zetce, nauka itp. ale troche ćwiczyłem dłonie i o to wynik. Detal dość eksperymentalny, sprawdzałem jak będą wyglądać różne alfy.

 

 

vimmfn.jpg

 

90zpxl.jpg

Edited by Adix
Link to comment
Share on other sites

Troche czasu mineło od kiedy coś wrzuciłem bo skupiłem sie na większym projekcie, ale że retopo i wypalanie tekstur zbyt twórcze nie jest więc postanowiłem troche odpocząc i pobawić sie troche główkami i anatomią.

 

15wh17m.jpg

 

10wk28z.jpg

 

zivtkx.jpg

Link to comment
Share on other sites

Tak jest Brad Pit, tylko brzydszy. Sam go niedawno rzeźbiłem. Ogólnie podobieństwo to trudna sztuka. Jest dużo rzeczy które ze sobą nie gra. Między innymi cieniutkie nozdrza. Nawet w tzw.generic head by to dobrze nie wyglądało. Podobieństwo to kwestia subtelnych zmian. Na YouTubie jest wywiad z Frankiem Tzeng. Jest to Lead Character artist a NaugtyDog -> http://www.naughtydog.com/ . Mówi tam między innymi jak robił portret Roberta Downey Junior'a.

Wywiad:

 

Frank ma swoją stronę na Gumroad z tutorialami. Między innymi studium podobieństwa. Najnowszy tutorial likness study:

https://gumroad.com/frank_tzeng_art

 

Także ,zamierzam zakupić jeden lub 2 z jego tutoriali.

Edited by Sebazx6r
Gramatyka :) Chiński Smok
Link to comment
Share on other sites

Noo jest Brad Pit ino brzydszy. Sam go niedawno sculpcilem. Ogólnie liknes ciężka spraw. Jest duzo rzeczy ktore nie gra. Nozdrza to cieniutki zrobiles. Na goomrodzie Tzang z Naughty Dog wrzucił tutorial Likness study. Na Youtubie jest z nim wywiad. Podobienstwo to kwestia subtelnych zmian.

Link do tutków są w rozsądnej cenie i nie jest jakiś uknow artist tylko Lead character artist z Naughty Dog.

https://gumroad.com/frank_tzeng_art

 

Sam zamierzam zebrac troche gotowki i kupic kilka tut od niego.

 

Sebastian czy Ty piszesz te posty na jakiejś chińskiej komórce z "lewą" korektą?:)

Link to comment
Share on other sites

Sebazx6r - Dzięki za ciekawy link, że też wcześniej sam nie znalazłem tego wywiadu. Co do podobieństwa to rzeczywiście czasem spędzam kilka godzin wykonując milimetrowe zmiany tu i tam żeby sprawdzić czy choć trochę zbliżę się do oryginału a i tak wychodzi jak widać :).

 

Wrzucam kolejną główkę. Był Brad to teraz Angelina Jolie. Jak zwykle się męczyłem z okolicą oczu, chyba pora przystopować z rzeźbieniem i pouczyć się więcej anatomii czaszki :p

 

2rdhicg.jpg

 

2q2o01k.jpg

 

5vxaq0.jpg

Link to comment
Share on other sites

Siemka, wrzucam wipa z tego nad czym ostatnio pracowałem - "David" Michała Anioła. Prawą dłoń postanowiłem zrobić w normalnym rozmiarze w przeciwieństwie do oryginału. Nie wiem czy udało mi się odpowiednio oddac pozę. Będe jeszcze poprawiać stopy, wlosy, proce itp.

 

25q839y.jpg

 

28tl350.jpg

 

ejg4k6.jpg

Link to comment
Share on other sites

Tym razem zamiast kopiowania postanowiłem się troche pobawić anatomią i wyrzeźbić jakiegoś stworka. Jeszcze go upozuje i dorobie środowisko bo myślałem nad umieszczeniem go w jaskinii. Najbardziej obawiam się tego jak polypaint wyjdzie.

 

n6kjq.jpg

 

2edckg6.jpg

Link to comment
Share on other sites

Pobawiłem się troche w enviro i zrobiłem małą scenkę. Dużo by można jeszcze poprawiać ale chcę już zacząć nowy projekt. I tak miał być tylko stworek a skończyło się na tym:

 

1tscxu.jpg

Link to comment
Share on other sites

Postanowiłem zrobić całą postać od zera żeby sprawdzić co już umiem. Narazie wrzucam wipa, więc niektóre elementy mogą odstawać trochę od reszty. Jakieś sugestie/porady co do rozmieszczenia elementów, designu itd. mile widziane.

 

vywkz.jpg

 

2jb4e45.jpg

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy