Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Postanowiłem założyć teczkę i pochwalić się ostatnią pracą. Zbrushem bawię się od jakiegoś roku, wcześniej było troche Maxa ale nic specjalnego. W zasadzie uczę się od zera bo przed Maxem nie zajmowałem sie grafiką może poza modingiem starych gier.

 

Ta praca zajęła mi masę czasu mimo że nie wchodziłem w detal a jedynie chciałem ćwiczyć anatomie. Figura wykonana w całości w dynameshu z kulki (przez to skleiła się w kolanach :p). Jest to też pierwsza próba rzeźbienia luźnych szmatek. Krytyka i opinie mile widziane.

 

 

femida_zps11622d97.jpg~original

 

femidabody.jpg?_subject_uid=309330068&w=AAAr1zzGt7V6Qg_14fDFaNigfB0_nDFHQZrxo6dfE5iKcg

Edytowane przez Adix

  • Odpowiedzi 20
  • Wyświetleń 3,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Nikt nic nie pisze, a chyba niezła rzeźba. To ja się tylko spytam, czy jak robiłeś, to od razu rzeźbiłeś w tej pozie, czy jakoś na prosto a potem zginałeś? (wybacz -- zero znajomości zbrusha)

Napisano

Ogólnie spoko tylko wymaga jeszcze dużo pracy. Modelka zgrabna, fajna poza - wygięte biodro.

Mógłbyś bardzeij zdefiniować formy na jej ciele. Dużo miłosci potrzebują także dłonie i stopy.

Lewa stopa trochę mogła by być lepiej ustawiona bo nienaturalnie wygląda z tego widoku.

Napisano
  • Autor
To ja się tylko spytam, czy jak robiłeś, to od razu rzeźbiłeś w tej pozie, czy jakoś na prosto a potem zginałeś?

Od początku w tej pozie, wiecej się dzieki temu można nauczyć choć wszystko zabiera też więcej czasu.

 

Dużo miłosci potrzebują także dłonie i stopy.

Lewa stopa trochę mogła by być lepiej ustawiona bo nienaturalnie wygląda z tego widoku.

Dłonie i stopy to chyba moje najsłabsze punkty jeśli chodzi o anatomie. W następnych pracach postaram się na tym skupić.

Napisano
  • Autor

Ostatnio troche mniej czasu spędzam przy zetce, nauka itp. ale troche ćwiczyłem dłonie i o to wynik. Detal dość eksperymentalny, sprawdzałem jak będą wyglądać różne alfy.

 

 

vimmfn.jpg

 

90zpxl.jpg

Edytowane przez Adix

Napisano
  • Autor

Hmm u mnie sie wyswietla ale wrzuce na inny hosting jab bedzie trzeba.

 

edit. Przerzucilem

Edytowane przez Adix

Napisano
  • Autor

Troche czasu mineło od kiedy coś wrzuciłem bo skupiłem sie na większym projekcie, ale że retopo i wypalanie tekstur zbyt twórcze nie jest więc postanowiłem troche odpocząc i pobawić sie troche główkami i anatomią.

 

15wh17m.jpg

 

10wk28z.jpg

 

zivtkx.jpg

Napisano

Dopiero teraz zajrzałem, bardzo ciekawe prace, będę na pewno śledził:)

Napisano

Fajna teka.

 

Przy pani ucho jakby za wysoko i w obu buźkach okolice oka, zwłaszcza poniżej brwi myślę, że jest źle zbudowana.

Tak to spoko, jedziesz dalej :)

Napisano

Tak jest Brad Pit, tylko brzydszy. Sam go niedawno rzeźbiłem. Ogólnie podobieństwo to trudna sztuka. Jest dużo rzeczy które ze sobą nie gra. Między innymi cieniutkie nozdrza. Nawet w tzw.generic head by to dobrze nie wyglądało. Podobieństwo to kwestia subtelnych zmian. Na YouTubie jest wywiad z Frankiem Tzeng. Jest to Lead Character artist a NaugtyDog -> http://www.naughtydog.com/ . Mówi tam między innymi jak robił portret Roberta Downey Junior'a.

Wywiad:

 

Frank ma swoją stronę na Gumroad z tutorialami. Między innymi studium podobieństwa. Najnowszy tutorial likness study:

https://gumroad.com/frank_tzeng_art

 

Także ,zamierzam zakupić jeden lub 2 z jego tutoriali.

Edytowane przez Sebazx6r
Gramatyka :) Chiński Smok

Napisano
Noo jest Brad Pit ino brzydszy. Sam go niedawno sculpcilem. Ogólnie liknes ciężka spraw. Jest duzo rzeczy ktore nie gra. Nozdrza to cieniutki zrobiles. Na goomrodzie Tzang z Naughty Dog wrzucił tutorial Likness study. Na Youtubie jest z nim wywiad. Podobienstwo to kwestia subtelnych zmian.

Link do tutków są w rozsądnej cenie i nie jest jakiś uknow artist tylko Lead character artist z Naughty Dog.

https://gumroad.com/frank_tzeng_art

 

Sam zamierzam zebrac troche gotowki i kupic kilka tut od niego.

 

Sebastian czy Ty piszesz te posty na jakiejś chińskiej komórce z "lewą" korektą?:)

Napisano
  • Autor

Sebazx6r - Dzięki za ciekawy link, że też wcześniej sam nie znalazłem tego wywiadu. Co do podobieństwa to rzeczywiście czasem spędzam kilka godzin wykonując milimetrowe zmiany tu i tam żeby sprawdzić czy choć trochę zbliżę się do oryginału a i tak wychodzi jak widać :).

 

Wrzucam kolejną główkę. Był Brad to teraz Angelina Jolie. Jak zwykle się męczyłem z okolicą oczu, chyba pora przystopować z rzeźbieniem i pouczyć się więcej anatomii czaszki :p

 

2rdhicg.jpg

 

2q2o01k.jpg

 

5vxaq0.jpg

Napisano
  • Autor

Siemka, wrzucam wipa z tego nad czym ostatnio pracowałem - "David" Michała Anioła. Prawą dłoń postanowiłem zrobić w normalnym rozmiarze w przeciwieństwie do oryginału. Nie wiem czy udało mi się odpowiednio oddac pozę. Będe jeszcze poprawiać stopy, wlosy, proce itp.

 

25q839y.jpg

 

28tl350.jpg

 

ejg4k6.jpg

Napisano
  • Autor

Poprawiłem stopy, dłonie i włosy i spróbowałem w końcu keyshota, pora przejść do nowego projektu, myśle nad stworzeniem czegoś zupełnie z głowy, taki freestyle :p.

 

vhc5f8.jpg

Napisano
  • Autor

Tym razem zamiast kopiowania postanowiłem się troche pobawić anatomią i wyrzeźbić jakiegoś stworka. Jeszcze go upozuje i dorobie środowisko bo myślałem nad umieszczeniem go w jaskinii. Najbardziej obawiam się tego jak polypaint wyjdzie.

 

n6kjq.jpg

 

2edckg6.jpg

Napisano
  • Autor

Taki polypaint mniej więcej zostawie. Jeszcze język musze dorobić bo zapomniałem :D

 

bum81nm4r8ru9gizg.jpg

 

uxbu5gnr4roto9fzg.jpg

Napisano
  • Autor

Pobawiłem się troche w enviro i zrobiłem małą scenkę. Dużo by można jeszcze poprawiać ale chcę już zacząć nowy projekt. I tak miał być tylko stworek a skończyło się na tym:

 

1tscxu.jpg

Napisano
  • Autor

Postanowiłem zrobić całą postać od zera żeby sprawdzić co już umiem. Narazie wrzucam wipa, więc niektóre elementy mogą odstawać trochę od reszty. Jakieś sugestie/porady co do rozmieszczenia elementów, designu itd. mile widziane.

 

vywkz.jpg

 

2jb4e45.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności