Napisano 7 Styczeń 201510 l Postanowiłem założyć teczkę i pochwalić się ostatnią pracą. Zbrushem bawię się od jakiegoś roku, wcześniej było troche Maxa ale nic specjalnego. W zasadzie uczę się od zera bo przed Maxem nie zajmowałem sie grafiką może poza modingiem starych gier. Ta praca zajęła mi masę czasu mimo że nie wchodziłem w detal a jedynie chciałem ćwiczyć anatomie. Figura wykonana w całości w dynameshu z kulki (przez to skleiła się w kolanach :p). Jest to też pierwsza próba rzeźbienia luźnych szmatek. Krytyka i opinie mile widziane. Edytowane 12 Czerwiec 20159 l przez Adix
Napisano 8 Styczeń 201510 l Nikt nic nie pisze, a chyba niezła rzeźba. To ja się tylko spytam, czy jak robiłeś, to od razu rzeźbiłeś w tej pozie, czy jakoś na prosto a potem zginałeś? (wybacz -- zero znajomości zbrusha)
Napisano 8 Styczeń 201510 l Ogólnie spoko tylko wymaga jeszcze dużo pracy. Modelka zgrabna, fajna poza - wygięte biodro. Mógłbyś bardzeij zdefiniować formy na jej ciele. Dużo miłosci potrzebują także dłonie i stopy. Lewa stopa trochę mogła by być lepiej ustawiona bo nienaturalnie wygląda z tego widoku.
Napisano 8 Styczeń 201510 l Autor To ja się tylko spytam, czy jak robiłeś, to od razu rzeźbiłeś w tej pozie, czy jakoś na prosto a potem zginałeś? Od początku w tej pozie, wiecej się dzieki temu można nauczyć choć wszystko zabiera też więcej czasu. Dużo miłosci potrzebują także dłonie i stopy. Lewa stopa trochę mogła by być lepiej ustawiona bo nienaturalnie wygląda z tego widoku. Dłonie i stopy to chyba moje najsłabsze punkty jeśli chodzi o anatomie. W następnych pracach postaram się na tym skupić.
Napisano 17 Styczeń 201510 l Autor Ostatnio troche mniej czasu spędzam przy zetce, nauka itp. ale troche ćwiczyłem dłonie i o to wynik. Detal dość eksperymentalny, sprawdzałem jak będą wyglądać różne alfy. Edytowane 17 Styczeń 201510 l przez Adix
Napisano 17 Styczeń 201510 l Autor Hmm u mnie sie wyswietla ale wrzuce na inny hosting jab bedzie trzeba. edit. Przerzucilem Edytowane 17 Styczeń 201510 l przez Adix
Napisano 21 Marzec 201510 l Autor Troche czasu mineło od kiedy coś wrzuciłem bo skupiłem sie na większym projekcie, ale że retopo i wypalanie tekstur zbyt twórcze nie jest więc postanowiłem troche odpocząc i pobawić sie troche główkami i anatomią.
Napisano 25 Marzec 201510 l Autor Wrzucam kolejną glówkę, miał być Brad Pitt ale sam nie wiem jaki wyszedl poziom podobieństwa. Ucho jest do bani bo użyłem zremeshera zanim je uformowałem i topologia przeszkadzala :p Krytyka mile widziana. Dla porównania http://freehighresolutionimages.org/brad-pitt-hd-background-wallpaper-39-hd-wallpaper.html
Napisano 25 Marzec 201510 l Fajna teka. Przy pani ucho jakby za wysoko i w obu buźkach okolice oka, zwłaszcza poniżej brwi myślę, że jest źle zbudowana. Tak to spoko, jedziesz dalej :)
Napisano 28 Marzec 201510 l Tak jest Brad Pit, tylko brzydszy. Sam go niedawno rzeźbiłem. Ogólnie podobieństwo to trudna sztuka. Jest dużo rzeczy które ze sobą nie gra. Między innymi cieniutkie nozdrza. Nawet w tzw.generic head by to dobrze nie wyglądało. Podobieństwo to kwestia subtelnych zmian. Na YouTubie jest wywiad z Frankiem Tzeng. Jest to Lead Character artist a NaugtyDog -> http://www.naughtydog.com/ . Mówi tam między innymi jak robił portret Roberta Downey Junior'a. Wywiad: Frank ma swoją stronę na Gumroad z tutorialami. Między innymi studium podobieństwa. Najnowszy tutorial likness study: https://gumroad.com/frank_tzeng_art Także ,zamierzam zakupić jeden lub 2 z jego tutoriali. Edytowane 29 Marzec 201510 l przez Sebazx6r Gramatyka :) Chiński Smok
Napisano 29 Marzec 201510 l Noo jest Brad Pit ino brzydszy. Sam go niedawno sculpcilem. Ogólnie liknes ciężka spraw. Jest duzo rzeczy ktore nie gra. Nozdrza to cieniutki zrobiles. Na goomrodzie Tzang z Naughty Dog wrzucił tutorial Likness study. Na Youtubie jest z nim wywiad. Podobienstwo to kwestia subtelnych zmian. Link do tutków są w rozsądnej cenie i nie jest jakiś uknow artist tylko Lead character artist z Naughty Dog. https://gumroad.com/frank_tzeng_art Sam zamierzam zebrac troche gotowki i kupic kilka tut od niego. Sebastian czy Ty piszesz te posty na jakiejś chińskiej komórce z "lewą" korektą?:)
Napisano 29 Marzec 201510 l Ten minus to nie ode mnie ;). Edytowałem. Teraz chyba już po polsku :). Edytowane 29 Marzec 201510 l przez Sebazx6r
Napisano 1 Kwiecień 201510 l Autor Sebazx6r - Dzięki za ciekawy link, że też wcześniej sam nie znalazłem tego wywiadu. Co do podobieństwa to rzeczywiście czasem spędzam kilka godzin wykonując milimetrowe zmiany tu i tam żeby sprawdzić czy choć trochę zbliżę się do oryginału a i tak wychodzi jak widać :). Wrzucam kolejną główkę. Był Brad to teraz Angelina Jolie. Jak zwykle się męczyłem z okolicą oczu, chyba pora przystopować z rzeźbieniem i pouczyć się więcej anatomii czaszki :p
Napisano 23 Kwiecień 20159 l Autor Siemka, wrzucam wipa z tego nad czym ostatnio pracowałem - "David" Michała Anioła. Prawą dłoń postanowiłem zrobić w normalnym rozmiarze w przeciwieństwie do oryginału. Nie wiem czy udało mi się odpowiednio oddac pozę. Będe jeszcze poprawiać stopy, wlosy, proce itp.
Napisano 28 Kwiecień 20159 l Autor Poprawiłem stopy, dłonie i włosy i spróbowałem w końcu keyshota, pora przejść do nowego projektu, myśle nad stworzeniem czegoś zupełnie z głowy, taki freestyle :p.
Napisano 18 Maj 20159 l Autor Tym razem zamiast kopiowania postanowiłem się troche pobawić anatomią i wyrzeźbić jakiegoś stworka. Jeszcze go upozuje i dorobie środowisko bo myślałem nad umieszczeniem go w jaskinii. Najbardziej obawiam się tego jak polypaint wyjdzie.
Napisano 19 Maj 20159 l Autor Taki polypaint mniej więcej zostawie. Jeszcze język musze dorobić bo zapomniałem :D
Napisano 24 Maj 20159 l Autor Pobawiłem się troche w enviro i zrobiłem małą scenkę. Dużo by można jeszcze poprawiać ale chcę już zacząć nowy projekt. I tak miał być tylko stworek a skończyło się na tym:
Napisano 12 Czerwiec 20159 l Autor Postanowiłem zrobić całą postać od zera żeby sprawdzić co już umiem. Narazie wrzucam wipa, więc niektóre elementy mogą odstawać trochę od reszty. Jakieś sugestie/porady co do rozmieszczenia elementów, designu itd. mile widziane.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto