adek Napisano 7 Marzec 2015 Share Napisano 7 Marzec 2015 Nowy promocyjny cinematic silnika Unreal Engine 4 wypuściła firma Epic Games. Wszystko co jest widoczne na filmie to animacja czasu rzeczywistego (30 klatek). Pełna treść: Unreal Engine 4 - nowy promocyjny cinematic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
olaf Napisano 7 Marzec 2015 Share Napisano 7 Marzec 2015 chyba na benchmarku była wzmianka, ze to idzie z pojedynczej karty w realtime. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wigierski Napisano 7 Marzec 2015 Share Napisano 7 Marzec 2015 Trzeba nadmienić, że pracowali przy tym również i Polacy ;) Piotr Arendarski, Marcin Winkowski oraz Michał Dzięcielski. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michalz00 Napisano 8 Marzec 2015 Share Napisano 8 Marzec 2015 Nierealne :) Cudnie to wygląda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adek Napisano 8 Marzec 2015 Autor Share Napisano 8 Marzec 2015 @Wigierski: Nice! No nie wiedziałem. Coś więcej wiesz? W sensie pracują nad silnikiem czy ta animacja była ich projektem w którym uczestniczyli? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wigierski Napisano 8 Marzec 2015 Share Napisano 8 Marzec 2015 Ci których wymieniłem współpracowali nad assetami environmentu. Całość już była składana do kupy przez ludzi z Epica na miejscu. Co do pracy nad samym silnikiem jest zespół programistów w Epic Games Poland (dawne People Can Fly) którzy pracują nad nim full time ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ania Napisano 8 Marzec 2015 Share Napisano 8 Marzec 2015 Pięknie to wygląda, aż się zatęskniłam za górami. Fajnie że pokazali to w ten sposób, a nie jakieś walczące potwory. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Idaho Napisano 8 Marzec 2015 Share Napisano 8 Marzec 2015 Zastanawiam się czy przy UE5 lub UE6 nie będzie loga Oscara. W sumie to niewiele już trzeba do "stylizowanych" animacji vide Iniemamocni. Jestem ciekaw jak ta animacja technicznie ma się do takiego Toy Story które o ile dobrze pamiętam dostało Oskara. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
olaf Napisano 8 Marzec 2015 Share Napisano 8 Marzec 2015 Ciezko powiedziec czy epic rozbuduje silnik o narzedzia do produkcji aktorskiej, ale prowizja by nie pogardzili ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Reanimator Napisano 8 Marzec 2015 Share Napisano 8 Marzec 2015 Niech tylko wrzuca nowe lepsze Matinee i bedzie mozna szalec. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maciek3d Napisano 8 Marzec 2015 Share Napisano 8 Marzec 2015 swietnie to wyglada . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gryzon Napisano 9 Marzec 2015 Share Napisano 9 Marzec 2015 Złapała mnie nostalgia. W tym szaleńczym tempie można czasami zapomnieć w jak krótkim czasie dokonał się tak ogromny postęp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ajgor Napisano 9 Marzec 2015 Share Napisano 9 Marzec 2015 Coś pięknego. I pomyśleć, że ten silnik jest za darmo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grave Napisano 19 Marzec 2015 Share Napisano 19 Marzec 2015 To chodzi na nowej karcie Titan X w 30 fps nie zawsze dobrze wygląda, można znaleźć błędy i jest pod wieloma względami oszczędne i biorąc to wszystko pod uwagę to wcale doopy aż tak nie urywa. Chyba trzeba czekać aż standardem będą karty mocniejsze niż Titan X i dopiero wtedy zrobi się naprawdę ciekawie... No chyba że wyciągną z silnika jakąś magię... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Imperator Napisano 31 Marzec 2015 Share Napisano 31 Marzec 2015 Making of http://www.cgmeetup.net/home/making-of-unreal-engine-4-the-kite-demo/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Creator Napisano 2 Kwiecień 2015 Share Napisano 2 Kwiecień 2015 na 0:25 widać jak zmienia się LOD na skałach po prawej :D ładne, ale czekam na coś więcej :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Imperator Napisano 2 Kwiecień 2015 Share Napisano 2 Kwiecień 2015 w wielu miejscach skacze obraz tu i tam, np jak drzewa zmieniają się na bilbordy albo właśnie LOD, ciekawe czy przy renderowaniu dali wszystko na maxa żeby tak nie skakało i jak bardzo realtimowe to już nie było :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się