ojadano Napisano 19 Marzec 2015 Napisano 19 Marzec 2015 (edytowane) Hej tu Ada Na początek kilka moich ostatnich prac Edytowane 26 Kwiecień 2017 przez ojadano
zaki79 Napisano 19 Marzec 2015 Napisano 19 Marzec 2015 Cześć Ada. Z "grubej rury" zaczynasz. Prace na wysokim poziomie bez dwóch zdań. Napiszesz o nich coś więcej? Ps. Koleżanka na ASP czy już po? :)
ojadano Napisano 19 Marzec 2015 Autor Napisano 19 Marzec 2015 Moje prywatne prace nie projektowe, właściwie rysuje na co mam akurat ochotę lub chce nauczyć się czegoś nowego. Jestem po PJATK w Wawie (strata czasu i pieniędzy nie polecam) z wykształcenia jestem designerem nowych mediów (cokolwiek to znaczy ;) uznaje że jestem samoukiem.
elwiko Napisano 19 Marzec 2015 Napisano 19 Marzec 2015 Co mi się najbardziej podoba: świetnie ujęłaś gibkość myszek na pierwszym arcie. Aż cięzko oderwać od nich wzrok :) Twarz możnaby trochę poprawić, ale ogółem świetny art. Ogólnie ciekawie operujesz teksturą, jak na początek teczki, jest super!