Posted March 19, 201510 yr Hej tu Ada Na początek kilka moich ostatnich prac Edited April 26, 20177 yr by ojadano
March 19, 201510 yr Cześć Ada. Z "grubej rury" zaczynasz. Prace na wysokim poziomie bez dwóch zdań. Napiszesz o nich coś więcej? Ps. Koleżanka na ASP czy już po? :)
March 19, 201510 yr Author Moje prywatne prace nie projektowe, właściwie rysuje na co mam akurat ochotę lub chce nauczyć się czegoś nowego. Jestem po PJATK w Wawie (strata czasu i pieniędzy nie polecam) z wykształcenia jestem designerem nowych mediów (cokolwiek to znaczy ;) uznaje że jestem samoukiem.
March 19, 201510 yr Co mi się najbardziej podoba: świetnie ujęłaś gibkość myszek na pierwszym arcie. Aż cięzko oderwać od nich wzrok :) Twarz możnaby trochę poprawić, ale ogółem świetny art. Ogólnie ciekawie operujesz teksturą, jak na początek teczki, jest super!
March 19, 201510 yr Hej Ada, Ogólnie to bardzo dobra wrzuta. Najbardziej podoba mi się przedostatnia praca ze względu na klimat i przede wszystkim kolory, nie wiem czy to zamierzony zabieg ale mała postać chyba nie wytrzymała widząc takiego potwora :D. Tak samo ostatni portret ma przyjemne dla oka barwy, twarz delikatnie potraktowana w kontraście do ubrania z wyraźną teksturą i włosów, które w kilku miejscach są zaznaczone linearnie. Moim zdaniem najgorzej wypada druga praca ze względu na słabo widoczne różnice w dalszych planach. Pierwszy plan jest w porządku ale to co dzieje się dalej jest trochę nieczytelne i przez to praca traci na głębi. Jeśli chciałaś uzyskać np. efekt mgły albo pary wodnej od wodospadu lub gorącego źródła pod skałami to warto by było to jakoś zaznaczyć, jeśli nie to spójrz na ten przykład (http://www.tvanthof.com/wp-content/uploads/2014/08/drawings_226.jpg), jest tam inne oświetlenie więc tym się nie sugeruj, mam na myśli jedynie ideę rozdzielenia planów, która jest czytelna po pierwszym spojrzeniu na obrazek. Jeśli nie widziałaś jeszcze tutoriali Shaddiego to poniżej podam link, on tam w prosty sposób tłumaczy o co chodzi w tej technice: W trzeciej pracy mam wrażenie, że jest zbyt mało miejsca pomiędzy pojazdem? na którym siedzi kobieta, a krawędziami "płótna". Krótko mówiąc ściśnięta kompozycja i tutaj pokusił bym się raczej o horyzontalne ustawienie płótna z naciskiem na większą przestrzeń w kierunku w którym zwrócony jest pojazd. PS. To w Wawie na PJtce też jest tak źle ? Ja studiowałem "chwilę" (2 lata) na wydziale w Gdańsku i też żałuję tej decyzji z tych samych powodów. Jedyne co dobrze wspominam z tej uczelni to lekcje japońskiego :P.
March 19, 201510 yr Author dzięki za linki tzn. znam tutoriale Safadiego zawsze sobie dobrze przypomnieć PJ to lep na naiwniaki co wierzą ze się czegoś tam naucza ;p
March 20, 201510 yr Przyjemnie to się patrzy na ten drugi, zmienił bym tylko nasycenie odwróconej piramidy
March 22, 201510 yr Chyba mało przestrzeni w tym ostatnim. Pomogły by gradacja waloru, odseparowanie budynków, niebo. Skoro już walczysz z tematem to czemu unikać perspektywy? pewnie nie wyjdzie od razu ale nei próbując i uciekając od tematu też nie da się daleko zajść. btw. Czemu nie robisz Tonków z Tortem:)? Edited March 22, 201510 yr by biglebowsky
April 13, 20159 yr Niezłe te pracki, Ciri całkiem spoko, a ta ostatnia praca bardzo fajna (lubie takowe klimaty :D) natomiast ta pani stojąca w ciemnościach na pierwszym planie ledwo widoczna, moze by nieco więcej swiatla odbitego zeby zasugerowac ze ktos tam jednak stoi bo sie zlewa z tłem dosyc mocno..?? albo odwrotnie i więcej jasnego swiatla przed nia zeby sylwetka wyskoczyła, tak jak to bezbłędnie wyszło z tą panią na dalszym planie..?? No i do końca nie jestem pewien czy to coś co tam lata jest dla dziewczyn jakims zagrozeniem.. czy raczej środkiem transportu.Np gdyby pojazd emitowal jakies czerwone swiatlo, albo strzelał, albo gdyby dziewczyna celowala w niego bardziej sugestywnie to by moglo nieco bardziej zasugerowac kontekst. Warto by pomyślec o takich rzeczach na przyszlość, wymyślic sobie jakies backstory i starac sie go sukcesywnie realizowac. .. kolory moim zdaniem fajnie siadły, ogólnie dobry art, gdby nieco nad nim jeszcze popracowac wyszlo by cudo.. :D napieraj napieraj, :D :D pozdro
April 24, 20159 yr Taka troche Cruella Demon, podoba mi sie! Btw ciekawe jak uciazliwe byloby noszenie takiego metalowego kolnierza... :D
April 24, 20159 yr Author taki był nawet pomysł na ta postać, w założeniu byłaby taka trochę wredna i wyniosła wiec porównanie do Cruelli jest bardzo trafne ;D strój ewidentnie nie do wyczynów kaskaderskich ;p
May 9, 20159 yr swietna ta ostatnia pracka. mowisz ze to mozebyc czesc wiekszej serii, czyli czy mozemy sie spodziewac wiecej ksiezniczek w wersji badass ;)? pozdrawiam
May 15, 20159 yr Author i pyk kolejna księżniczka, tylko kończą się te walczące a zaczynają 15 letnie księżniczki co szukają męża... może jakąś przeoczyłam? ;)
May 16, 20159 yr Zapomniałaś o Xenie =]. Jak by nie było wojownicza księżniczka. Pańcia z kundlami ze strony "2" - git, chociaż jak dla mnie za ciemno u dołu. Wszystko z łapki malowane czy jakieś foty są?
May 16, 20159 yr Krzyknela bym Pocahontas i Venellope Von Schweetz (a nie, Venellope postanowila zostac prezeydentem wiec sie nie kwalifikuje) i w sumie tyle, lista disneyowskich ksiezyczek sie nam konczy. Jest jeszcze Kuzco :) A Mulan fajnie wyszla, zbroja swietnie narysowana.
May 16, 20159 yr Mam psychologiczny zgryz że na fotach. A może nie to że na fotach a to że jednak widać że zakrywasz nimi różne niedostatki. Nie ustawiasz postaci w perspektywie, są troszkę sztywne, światło niespójne. Ale przebija w tym jakaś wrażliwość i stroje też z pomysłem. Zainwestuj w skill i przestań łazić na skróty. Albo inaczej. Mam takie odczucie, może mylne oczywiście, że gdy tylko natykasz na problem to nawet nie próbujesz z nim zawalczyć a natychmiast wciskasz ctrl+V Edited May 16, 20159 yr by biglebowsky
June 26, 20159 yr Fajne :) Szybki progres i fajny styl wyrabiasz sobie od foki w gore. Luczniczke i samuraja mozna zatem wybaczyc :)
July 24, 20159 yr Lubję to! Jedyny mały szczegół który mnie gryzie to przełamanie formy tym sześcianem na końcu rur wchodzących do hełmu. Nie do końca się zgrywa z krzywizną sfery i jakoś tak mi tu nie pasuje, szczególnie, że reszta ilustracji bardzo dobra.
November 23, 20159 yr Author Ta z elfka? jakiś czas temu ja narysowałam ale chyba tak z tydzień ja robiłam, nie powiem ci konkretnie bo rysowałam ją nie jakoś jednostajnie. Nie liczę godzin jak robię ilustracje dla siebie ;)
November 24, 20159 yr Fajne, podoba mi się- ma taki specyficzny styl. Przesunął bym tylko ten statek bo jest mało widoczny a fajnie oddaje skale. Pozdrawiam!
November 24, 20159 yr Woda zdecydowanie zbyt spokojna, w pobliżu smoka powinny być jakieś fale, statku gdyby nie @rymin to w ogóle bym nie zauważył. Może przesuń kadr w prawo, bardziej zza statku, widok do góry na smoka... no i te góy lodowe (o ile w ogóle to są góry), wyglądają dziwnie, nawet jak na futurystyczne.
April 13, 20168 yr Author dawno nie było u aktualnie moja teczkę w takim razie : ) ARTSTATION FACEBOOK MOJA STRONA Edited April 13, 20168 yr by ojadano
April 13, 20168 yr Ostatnia ilustracja wg mnie najlepsza. Kolory ją bardzo bronią :) Mimo tego głowa jest za duża co to reszty ciała. Nie rozumiem też za bardzo ocb z jej butami/stopami. Tak ogólnie co rzuciło mi się w oczy przy wszystkich pracach to to, że słabo opisujesz bryłę, tzn po prostu wiele rzeczy jest płaskich jak np ( w tej ostatniej ) ta czerwona tkanina - mimo, że kształt sugeruje zmianę formy to walor już w ogóle nie. ZAPAMIĘTAJ, ŻE ZMIANA BRYŁY = ZMIANA WALORU Jedziesz dalej ! :D
April 15, 20168 yr Rozwijasz się, brniesz do przodu, fajosko, super że nie idziesz ścieżką Mr Conceptarta a tworzysz bardziej swoje. I powodzenia w rozmowach :)
Create an account or sign in to comment