Skocz do zawartości

Trailer: Star Wars Battlefront


bolitic

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 25
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Game Engine Footage znaczy tyle co potrafili wycisnąć z silnika na maxa w celach pokazówki/cinematica. Mogło to chodzić 1 FPS byle się to tylko wyrenderowało i aby gimbusy pomyliły to z nazwą in-game footage a następnie pobiegły do sklepów. Na bank in-game będzie to mega zjechana jakość względem tego co tutaj pokazali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra macie racje. Ja gdzieś wcześniej widziałem jakieś wstawki ze studia jak pokazywali ten las z silnika i normalnie ruszali sobie kamerką w czasie rzeczywistym i faktycznie to wyglądało właśnie tak :)

 

-----

edit: wracając do samego trailera.... Przepięknie to wygląda :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ale to ze na kompie na którym pracują mogą włączyć co chcą nie znaczy ze scena choćby zmieści się w RAMie konsoli w takim kształcie.

 

Obecnym silnikom nie jest tak daleko do scen renderowanych z klasyczych rendererów więc to zwykłe nadużycie, bo ludzie jeszcze się nie przyzwyczaili, że silnik moze pokazać cuda, ale w wersji in-game na konsolę będzie obcięte o 80%. Faktycznie to był prerender tylko z silnika.

Będzie wyglądać jak theDivision finalnie - było jakieś wyciekłe video - wszędzie biedulec.

By konsolowcy zapłacili 100pln więcej za grę nie mogą przecież mieć 2x słabszej wersji niż na PC ;)

 

a trailer - bardzo smaczny i klimatyczny. Tylko kurde kompletnie nie growy. Wiadomo, ze nie będzie tylu drzew dookoła toczącej się akcji, bo CPU umrze od fizyki albo będzie, tylko wszystko będzie oskrypowane do przegięcia. Podobnie wyścigi między drzewami - wersji z tego trailera chyba nikt by nie przeszedł więc w grze będzie to wyglądało zupełnie inaczej albo będzie kompletnie nie interaktywne - np. będziemy pasażerami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Śmiechłem. Przez świetną reżyserie ludzie nie są w stanie uwierzyć że to jest realtime. Graficznie to jest poziom podobny do kilku już wydanych gier odpalonych na hi-endowym PC. Wy tutaj o pre-renderach, 1FPS, konsolach... :D Dice się spisało na medal.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tia Monio - PR Dice spisało się na medal. To nie chodzi o to, że ludzie nie wierzą w tą grafikę ale o to mini-oszustwo z IN-ENGINE FOOTAGE, które ma zmylić ludzi. Ja dam sobie klejnoty uciąć, że finalnie grafika nie będzie tak wyglądała. A reżyseria ma się nijak do gameplay`u. To w niczym nikogo nie zmyliło. To DICE chce zmylić ludzi, że to jest gameplay, a nie render.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Finalnie grafika może spokojnie tak wyglądać jak stać cię na Titana-Z czy na czym tam kręcili ten trailer. Na pleju i laptokach będziesz miał ząbki i 30fps.

Bardzo nie wydaje mi się. Ale to tylko moje zdanie, ktore wpisałem wyżej - producent nie będzie tak nierozsądny i nie puści znacznie lepszej grafy na PC, jeżeli konsolowcy w tym samym momencie musieliby kupić droższy produkt zauważalnie gorszy. Dostaniesz hd i AA ale na pewno nie takie detale, bo by Ci zaraz sony z prawnikami wjechało do studia.

 

Ale byłbym za tym, by konsole miały exclusiva np. kwartalnego i pozniej na PC wyszłyby właśnie tak wyglądające gry.

 

Druga sprawa - to moze byc 'PS4 representative'. To nie jest Gameplay, połowa rzeczy mogła być wypalona w tle pod ruch kamery, sceny nie musiały być załadowane do ramu jednocześnie i bum widzisz milon poligonów, ktorych nie ma, scenę w której nie ma nic za kamerą, nie ma tam żadnego obliczenia koniecznego dla interakcji ale w gameplayu takiego tricku już nie zrobisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście że wszystkie animacje były robione pod ujęcia, tak się robi przecież cutscenki w grach od lat to co dopiero w takich zajawkach. To samo z particlami, wyrenderowane pod wyreżyserowane ujęcie (materiał o Infiltrator demo od Epica polecam). Zapauzuj sobie video i popatrz na detale (przydałoby się coś bez kompresji ale nie znalazłem). Jest zajebiście ale to nie jest nie wiadomo jaki kosmos. Poziom grafiki jak w kilku topowych grach z ostatniego półrocza. Niektóre ludziki strasznie śmierdzą Quixelem, śpieszyli się. ;)

Oczywiście że gameplay nie będzie tak wyglądać, za to scenki w grze pewnie tak (z ząbkami na pleju).

Magia cutscenek. ;)

 

Tak swoją drogą to producent nie puści "znacznie lepszej grafy na PC" bo niewiele kompów graczy peceotwych jest znacząco lepszych od ps4 żeby to miało jakikolwiek sens. Bez ząbków na PC. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Edytowane przez Monio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heh panie olaf, nikt na poczatku watku nie twierdzil ze to gameplay ani ze to jest in-game footage. Ja juz na 100%. Pozatym frostbite na moim srednim dobrym PC w Battlefield w cutscenkach nie daleko odbiegal od tego co tutaj pokazano na PS4. Tak wiec jestem pelen nadzieji ze gra bedzie smigac na tym enginie w podobnej jakosci biorac pod uwage ze to trailer.

 

Tak wiec polecam pomyslec troche zanim sie walnie komentarz, a szczegolnie ublizajacy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie wielu juz to widzialo - osobiscie ze 3 razy, ale warto to zapostowac, gdyz pokazuje ze ta gra najprawopodobniej bedzie najbardziej photoreal od czasow Crysis 1.

 

 

Pomijam newsa w zwiazku z brzydka polityka DLC EA w tej grze :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności