adek Posted May 26, 2015 Share Posted May 26, 2015 Firma Evermotion wydała pierwszy w swojej ofercie zestaw modeli i scen specjalnie przygotowanych dla silnika Unreal Engine. Pełna treść: Zestawy scen i modeli dla Unreal Engine od Evermotion Link to comment Share on other sites More sharing options...
Monio Posted May 26, 2015 Share Posted May 26, 2015 Jeśli chłopaki z Everów robią assety do UE to wiedz że coś się dzieje. ;) Lubie to! Ciekawe kiedy dojdziemy do momentu że renderery offline będą wykorzystywane przy tylko w branży filmowej. Link to comment Share on other sites More sharing options...
adek Posted May 26, 2015 Author Share Posted May 26, 2015 Szybcy są. Nie wiem czy nie pierwsi w takim wydaniu. Ciekawe jak to się będzie sprzedawać (czy to faktycznie dobra droga). Myślę, że sami też to chcą sprawdzić. Link to comment Share on other sites More sharing options...
olaf Posted May 26, 2015 Share Posted May 26, 2015 no szybko. mam nadzieje, ze niektórzy już zapełniają archvizem asset store Unity i UE. Link to comment Share on other sites More sharing options...
soshka.cg Posted May 26, 2015 Share Posted May 26, 2015 Jeśli chłopaki z Everów robią assety do UE to wiedz że coś się dzieje. ;) Lubie to! Ciekawe kiedy dojdziemy do momentu że renderery offline będą wykorzystywane przy tylko w branży filmowej. Mysle ze juz dochodzimy :) powiem wiecej - uwazam ze juz niedlugo realtime i silniki gameenginowe wypra renderowanie offline :) czemu akurat strasznie kibicuje i sie jaram tym osoboscie hehehe. Oczywiscie zawsze bedzie ten leciutki krok do tylu z jakascia co chyba normalne - ale z tego co widze co sie dzieje teraz w gamedevie to raczej nie bedzie to roznica ktora uzytnikowi, widzowi, graczowi (to tez pewnie sie niebawem zleje w jedna nazwe) jakis odskok od odbioru zrobi :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam_Guzowski Posted May 27, 2015 Share Posted May 27, 2015 Monio > ...tam pracują także dziewczyny ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
deshu Posted May 27, 2015 Share Posted May 27, 2015 Jakość jest zajebista. GI jest wypalone do diffusa? P.s. zamieńcie stół do bilarda na piłkarzyki :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
pxl666 Posted May 27, 2015 Share Posted May 27, 2015 rowniez interesuje mnie czy swiatlo jest liczone w calosci na silniku i wypalane do texow ? czy mozecie wypluc jakies demo (exe) do pochodzenia sobie na swoim kompie i zobaczenia tej jakosci w RT ? wiem ze mozna zassac UE i pobawic sie samemu ale watpie ze jest to prosta sprawa , a interesuje mnie performance takich scenek . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Luki Luki Posted May 27, 2015 Share Posted May 27, 2015 Mysle ze juz dochodzimy :) powiem wiecej - uwazam ze juz niedlugo realtime i silniki gameenginowe wypra renderowanie offline : Lada dzień. Już od paru lat to ma się stać zaraz, za chwilę. GI jest niemal na pewno wypalone Lightmassem do lightmapy, plus reflection capture do odbić. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Monio Posted May 27, 2015 Share Posted May 27, 2015 (edited) Z każdym większym czy mniejszym przełomem w rendererach realtime pojawiają się takie dyskusje, od kiedy tylko pamiętam. ;) Nadal jednak moc kompów wzrasta a jakość realtime leci w górę więc prędzej czy później się tego doczekamy. Niedługo będą spore zmiany w kwestiach GPU. Nowe API renderingu jak Vulkan i DX12, lepsze architektury kart i zupełnie nowy rodzaj pamięci (High Bandwidth Memory). Tempo rozwoju GPU i RT przyśpiesza ostatnimi czasy więc będzie ciekawie. W rednererach offline za to dużych zmian się trudno spodziewać, skracanie czasów renderu i optymalizacja wykorzystania zasobów będzie powoli się polepszać ale jakość samych obrazków już od dawna leży po stronie artystów a nie możliwości renderera. Edited May 27, 2015 by Monio Link to comment Share on other sites More sharing options...
olaf Posted May 27, 2015 Share Posted May 27, 2015 Lada dzień. Już od paru lat to ma się stać zaraz, za chwilę. Jeżeli kilka zleceń zostało wykonanych w realtime - a zostalo - to w tych przypadkach wyparły renderingi. Wyprą nie znaczy, że zniknie ale zacznie przesuwać się w nisze - większe czy mniejsze. Jeżeli ktoś jest na etapie edukacji i wejdzie na rynek za 2-3lata dla niego stosowniej jest przyjąć, że już wyparły i postawić na realtime jako pierwszy - nie zaniedbując 'odchodzącej' technologii. Z drugiej strony warto pokusić sie o małą analizę - Everzy wykonali zestaw hotel+biuro na pewno nie przez przypadek, w końcu mają ogromne doswiadczenie w tym co się sprzedaje najlepiej - jeżeli ktokolwek zabiera się za produkcje assetów do RT archviza to chyba też powinien polecieć w kierunek biuro-hotel-wakacje. Juz widze jak cieszą się freelancerzy pracujący przy Dead Island :D Niemniej pojawia się nowy rynek do zarabiania więc bez względu na osobiste zdanie warto przemyśleć kierunek i ew. skorygowąc nieco swoje plany. Link to comment Share on other sites More sharing options...
suntzu Posted May 30, 2015 Share Posted May 30, 2015 @Up Tylko gamingowe silniki daleko do zwykłych. Efekt w nich masz tak dobry ze względu na postprocessing i parę rewelacyjnych shaderów. Jak zwykle dylemat między szybkością pracy grafika, swobodą, efektem końcowym vs szybkość, a tu w zasadzie płynność, interaktywność. Można też brać silniki raytracingowe w teorii offline^2 no ale... heh. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now