Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 11
  • Wyświetleń 5,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Jeśli chłopaki z Everów robią assety do UE to wiedz że coś się dzieje. ;) Lubie to! Ciekawe kiedy dojdziemy do momentu że renderery offline będą wykorzystywane przy tylko w branży filmowej.

Napisano

no szybko. mam nadzieje, ze niektórzy już zapełniają archvizem asset store Unity i UE.

Napisano
Jeśli chłopaki z Everów robią assety do UE to wiedz że coś się dzieje. ;) Lubie to! Ciekawe kiedy dojdziemy do momentu że renderery offline będą wykorzystywane przy tylko w branży filmowej.

 

Mysle ze juz dochodzimy :) powiem wiecej - uwazam ze juz niedlugo realtime i silniki gameenginowe wypra renderowanie offline :) czemu akurat strasznie kibicuje i sie jaram tym osoboscie hehehe. Oczywiscie zawsze bedzie ten leciutki krok do tylu z jakascia co chyba normalne - ale z tego co widze co sie dzieje teraz w gamedevie to raczej nie bedzie to roznica ktora uzytnikowi, widzowi, graczowi (to tez pewnie sie niebawem zleje w jedna nazwe) jakis odskok od odbioru zrobi :)

Napisano

Jakość jest zajebista. GI jest wypalone do diffusa?

 

P.s. zamieńcie stół do bilarda na piłkarzyki :)

Napisano

rowniez interesuje mnie czy swiatlo jest liczone w calosci na silniku i wypalane do texow ? czy mozecie wypluc jakies demo (exe) do pochodzenia sobie na swoim kompie i zobaczenia tej jakosci w RT ? wiem ze mozna zassac UE i pobawic sie samemu ale watpie ze jest to prosta sprawa , a interesuje mnie performance takich scenek .

Napisano
Mysle ze juz dochodzimy :) powiem wiecej - uwazam ze juz niedlugo realtime i silniki gameenginowe wypra renderowanie offline :

 

Lada dzień. Już od paru lat to ma się stać zaraz, za chwilę.

 

GI jest niemal na pewno wypalone Lightmassem do lightmapy, plus reflection capture do odbić.

Napisano

Z każdym większym czy mniejszym przełomem w rendererach realtime pojawiają się takie dyskusje, od kiedy tylko pamiętam. ;) Nadal jednak moc kompów wzrasta a jakość realtime leci w górę więc prędzej czy później się tego doczekamy. Niedługo będą spore zmiany w kwestiach GPU. Nowe API renderingu jak Vulkan i DX12, lepsze architektury kart i zupełnie nowy rodzaj pamięci (High Bandwidth Memory). Tempo rozwoju GPU i RT przyśpiesza ostatnimi czasy więc będzie ciekawie. W rednererach offline za to dużych zmian się trudno spodziewać, skracanie czasów renderu i optymalizacja wykorzystania zasobów będzie powoli się polepszać ale jakość samych obrazków już od dawna leży po stronie artystów a nie możliwości renderera.

Edytowane przez Monio

Napisano
Lada dzień. Już od paru lat to ma się stać zaraz, za chwilę.

Jeżeli kilka zleceń zostało wykonanych w realtime - a zostalo - to w tych przypadkach wyparły renderingi. Wyprą nie znaczy, że zniknie ale zacznie przesuwać się w nisze - większe czy mniejsze. Jeżeli ktoś jest na etapie edukacji i wejdzie na rynek za 2-3lata dla niego stosowniej jest przyjąć, że już wyparły i postawić na realtime jako pierwszy - nie zaniedbując 'odchodzącej' technologii.

 

Z drugiej strony warto pokusić sie o małą analizę - Everzy wykonali zestaw hotel+biuro na pewno nie przez przypadek, w końcu mają ogromne doswiadczenie w tym co się sprzedaje najlepiej - jeżeli ktokolwek zabiera się za produkcje assetów do RT archviza to chyba też powinien polecieć w kierunek biuro-hotel-wakacje. Juz widze jak cieszą się freelancerzy pracujący przy Dead Island :D

Niemniej pojawia się nowy rynek do zarabiania więc bez względu na osobiste zdanie warto przemyśleć kierunek i ew. skorygowąc nieco swoje plany.

Napisano

@Up

Tylko gamingowe silniki daleko do zwykłych. Efekt w nich masz tak dobry ze względu na postprocessing i parę rewelacyjnych shaderów.

 

Jak zwykle dylemat między szybkością pracy grafika, swobodą, efektem końcowym vs szybkość, a tu w zasadzie płynność, interaktywność.

 

Można też brać silniki raytracingowe w teorii offline^2 no ale... heh.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności