Monio Napisano 1 Lipiec 2015 Napisano 1 Lipiec 2015 Blender w wersji 2.75 został wydany. Na oficjalnej stronie projektu możecie go pobrać oraz przeczytać o nowościach i poprawkach które wprowadza ta wersja. http://www.blender.org/features/2-75/
Gość tester Napisano 10 Lipiec 2015 Napisano 10 Lipiec 2015 może to przez lato Albo sie zbieraja do emigracji razem z nastepnym milionem rodakow.
Monio Napisano 11 Lipiec 2015 Autor Napisano 11 Lipiec 2015 Taa i renderują w niej animacje? Maja LT to kastrat który pozwala tylko na robienie modeli do gier.
Maciek Jutrzenka Napisano 11 Lipiec 2015 Napisano 11 Lipiec 2015 Bo news jest opóźniony to raz. Wszyscy którzy robią na serio w blenderze raczej się znają. i już dawno skomentowali prywatnie ze sobą czy w pracy. Bo to nie jest autodesk że nie wiadomo nad czym pracują, tylko tutaj wiadomo, więc jak jest realease to w sumie nie ma żadnych niespodzianek, jest tylko bug free. i tyle :D
Monio Napisano 11 Lipiec 2015 Autor Napisano 11 Lipiec 2015 Tylko jakaś część blenderowców śledzi development i korzysta z daily buildów. Ten newsy jest dla tej drugiej grupy osób, która trzyma się pełnych wydań. W międzyczasie ukazała się wersja 2.75a z załatanymi paroma bugami.
Maciek Jutrzenka Napisano 11 Lipiec 2015 Napisano 11 Lipiec 2015 ja osobiście np dalej siedze na 2.73. do niedawna jakoś parę dni temu upgrejdowałem do 2.75 ale wiesz w pracy się o tym rozmawia w sumie zawsze znajdzie sie jedna osoba która to śledzi :D mimo że wszyscy używają stable.. to jednak się mówi co będzie w nastepnej. chcąc niechcąc słyszysz otym
Nezumi Napisano 11 Lipiec 2015 Napisano 11 Lipiec 2015 Sledze codziennie a wersje 2.75a jakos przegapilem :/
Monio Napisano 11 Lipiec 2015 Autor Napisano 11 Lipiec 2015 Mikroskopijny bugfix związany z gameenginem i niszowymi rzeczami więc szumu nie ma. Kto wejdzie na blender.org to pobierze najnowszą wersje. ;) http://wiki.blender.org/index.php/Dev:Ref/Release_Notes/2.75/Bug_Fixes
Barti87 Napisano 12 Lipiec 2015 Napisano 12 Lipiec 2015 Albo sie zbieraja do emigracji razem z nastepnym milionem rodakow. Nie ma się z czego śmiać, bo to jest dramat. Do jakiej sytuacji doprowadzono w Polsce, że taksówkarz na widok każdej młodej osoby z walizką myśli, że ta wyjeżdża z kraju (za pracą)? Wracając do tematu, cieszę się ze stereoskopowego 3D w Blenderze, bo do tej pory trzeba było używać addona do dwóch kamer w scenie. Mam nadzieję, że owa funkcja działa ładnie z Freestylem :)
Monio Napisano 12 Lipiec 2015 Autor Napisano 12 Lipiec 2015 Ma działać ze wszystkim. Kawał roboty na to poszło i widzę po commitach że utrzymanie tego w ryzach potrwa jeszcze, ciągle są jakieś fixy. Ja się będę cieszył z tego jak dorobię się Oculusa. Modelowanie w VR... Mniam! :) BTW. W 2.76 będą szykują się jakieś spore zmiany w viewporcie skierowane na wydajność. To jest jeden z tych projektów który ciągnie się latami ale kiedyś kiedyś doprowadzi do super rezultatów. Podobno ten kod jest napisany w taki sposób że portowanie na Vulcana nie będzie jakimś dużym problemem. :)
Maciek Jutrzenka Napisano 12 Lipiec 2015 Napisano 12 Lipiec 2015 Jak blender dostanie wydajny viewport. to to będzie wtedy skok milowy bo to jest jedyna sprawa która mnie denerwuje w tym programie i przez którą dośc często zastanawiam się nad zmianą softa. No i może jeszcze lepsze VFX'y a szczególnie fluidy. ale to już zazwyczaj inny departament robi albo można se to kleić w chudym
Monio Napisano 12 Lipiec 2015 Autor Napisano 12 Lipiec 2015 (edytowane) Antonis Ryakiotakis: speed optimizations for viewport are ready for master. Doc coming. http://lists.blender.org/pipermail/bf-committers/2015-July/045655.html https://code.blender.org/2015/06/optimizing-blenders-real-time-mesh-drawing-part-1/ http://blenderartists.org/forum/showthread.php?374314-Viewport-modernization-optimization-It-has-begun Nad viewportem pracują obecnie 3 osoby z core teamu i jeden na kontrakcie. Będzie dobrze. ;) Edytowane 12 Lipiec 2015 przez Monio
Nezumi Napisano 13 Lipiec 2015 Napisano 13 Lipiec 2015 No i może jeszcze lepsze VFX'y a szczególnie fluidy. ale to już zazwyczaj inny departament robi albo można se to kleić w chudym Cos slyszalem ostatnio ze pracuja nad mesherem do czasteczek ale nie pamietam czy to byl jakis plugin czy sama fundacja sie tym zajmuje.
Maciek Jutrzenka Napisano 13 Lipiec 2015 Napisano 13 Lipiec 2015 była jakaś implementacja w planach open VDB ale tu nie o meshera chodzi sam czystem cząsteczek też jest słaby.
Monio Napisano 13 Lipiec 2015 Autor Napisano 13 Lipiec 2015 Cały system cząsteczek i symulacji będzie przepisany i oparty o nody. Zaimplementują Alembica i openVDB. Lukas Tönne będzie to koordynował jak skończą prace nad Gooseberry. Jeszcze kawał czasu do tego, na razie skupiają się na czym innym.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się