Sebazx6r Napisano 12 Styczeń 2016 Share Napisano 12 Styczeń 2016 (edytowane) Cześć, Chciałem pokazać dwie rzeźby z uniwersum marvela. Są to dwie wersje Hulk'a, które wykonałem sobie po godzinach pracy., głównie nocą. Niektórzy mogą znać je z WiPowskiej teczki. Software: Zbrush Maya Zapraszam do komentowania [video=youtube_share;pnz3K3PfqJA] [video=youtube_share;0Zsd25P4gGI] Upadate: [video=youtube_share;hgwK7Hp6sv4] Edytowane 3 Luty 2016 przez Sebazx6r Załącznik/mniatura Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tr3buh Napisano 12 Styczeń 2016 Share Napisano 12 Styczeń 2016 dobra robota, najbardziej podoba mi się pierwsza postać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
artzgodka Napisano 12 Styczeń 2016 Share Napisano 12 Styczeń 2016 mi też się podoba, szczególnie portki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebazx6r Napisano 12 Styczeń 2016 Autor Share Napisano 12 Styczeń 2016 (edytowane) Dzieki, Akurat pierwsza zostałą zrobiona jako druga ;). Podoba się więc jest progresik. Takie podsumowanie w jednym obrazku wrzuciłem na 3D total. Może tym razem nie odrzucą, choć jest tyle mega dobrych praca na necie :). http://i.imgur.com/ifKWRYP.jpg Edytowane 12 Styczeń 2016 przez Sebazx6r Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Idaho Napisano 12 Styczeń 2016 Share Napisano 12 Styczeń 2016 A mnie się podoba v.2 jest bardziej pierwotna, rysy twarzy bardziej atawistyczne (takie było założenie w komiksie). Sam przymierzam się do Hulka ale na razie nie znalazłem jeszcze "twarzy" (pomimo wielu podejść coś mi nie pasuje ;)). Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebazx6r Napisano 12 Styczeń 2016 Autor Share Napisano 12 Styczeń 2016 Idaho Tak twarz u mnie takze przechodzila wiele metamorfo. W wipie w sumie widac ile bylo zmian. Posilkowalem sie fanartami i komiksami etc... W sumie miałem mieć na horyzoncie zlecenie o podobnym charackterze dlatego go zacząłem. Potem już poszedłem w tan. Link do Wip'a od momentu rozpoczenia dlubania. http://max3d.pl/forum/threads/87617-Teczka-Zbrush/page20 Pewnie jeszce moglbym zmieniac i zmieniac, ale postanowilem juz zostawi go w spokoju i zrobic cos wqrtce z innej bajki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Akierek Napisano 13 Styczeń 2016 Share Napisano 13 Styczeń 2016 Dobre, mi sie podoba sam shader skory i pozy tego Hulka :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebazx6r Napisano 13 Styczeń 2016 Autor Share Napisano 13 Styczeń 2016 A to zwykly material z Zbrush xD plus wax modifier i swiala. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tr3buh Napisano 13 Styczeń 2016 Share Napisano 13 Styczeń 2016 A mnie się podoba v.2 jest bardziej pierwotna, rysy twarzy bardziej atawistyczne (takie było założenie w komiksie). Sam przymierzam się do Hulka ale na razie nie znalazłem jeszcze "twarzy" (pomimo wielu podejść coś mi nie pasuje ;)). Pozdrawiam heh też robię hulka, może w następnym tygodniu wrzucę ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebazx6r Napisano 13 Styczeń 2016 Autor Share Napisano 13 Styczeń 2016 Qrde postanowilem jeszcez troche nad pierwszy pogrzebac przy glowie... stay tune. Wlosy wylecialy xD... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
olaf Napisano 13 Styczeń 2016 Share Napisano 13 Styczeń 2016 Drugi mi tez bardziej odpowiada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebazx6r Napisano 13 Styczeń 2016 Autor Share Napisano 13 Styczeń 2016 No wlasnie ten drugi to taki sku..iel a ten pierwszy troche mi wyszedl jakby z deski sie urwal serfinowej... Chyba tez przez te wlosy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
olaf Napisano 13 Styczeń 2016 Share Napisano 13 Styczeń 2016 Ta, te wlosy wygladaja nieco dziwnie ale z fryzura lobo w takiej pozie by sie pewnie niezle sprawdzil. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tr3buh Napisano 14 Styczeń 2016 Share Napisano 14 Styczeń 2016 wlosy mogą być, po prostu to arnold zostal napromieniowany gamma a nie banner Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebazx6r Napisano 14 Styczeń 2016 Autor Share Napisano 14 Styczeń 2016 (edytowane) Wracam z tym pierwszym upozowany troche do wipa... nie daje mi spac po nocach. xD Edytowane 14 Styczeń 2016 przez Sebazx6r Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
miroslaw01 Napisano 23 Styczeń 2016 Share Napisano 23 Styczeń 2016 wszystkie postacie są świetne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebazx6r Napisano 30 Styczeń 2016 Autor Share Napisano 30 Styczeń 2016 (edytowane) Dzieki, poprawilem tego hulka. Tutaj z razem z postaciami ktore wyselekcjonowalem do reel'a. [video=youtube_share;hgwK7Hp6sv4] Edytowane 1 Luty 2016 przez Sebazx6r Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Naionel Napisano 31 Styczeń 2016 Share Napisano 31 Styczeń 2016 Niezły sculpt, robi wrażenie! :) W jaki sposób tworzysz pozy dla swoich modeli? Jeśli wiesz dużo na temat riggingu, zdradziłbyś co polecić początkującemu w moim temacie? http://max3d.pl/forum/threads/100368-Początkujący-Rigger! Dzięki! :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebazx6r Napisano 1 Luty 2016 Autor Share Napisano 1 Luty 2016 (edytowane) Pozy głownie z Zbrushu. Tego Pierwszego hulku upozowałem na zwykłych kościach w mayce ale potem calego przezezbilem. Palce pookładałem w mayce i rzezbilem potem w asymetrii... Reszta to czysty zbrush i transpose master. Mimo ze troche rigowalem kiedys to nei jestem riggerem wiec raczej Ci nie podpowiem. Ja pracuje w Maya Zbrush etc... http://i.imgur.com/QMBINGa.jpg Edytowane 3 Luty 2016 przez Sebazx6r Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi