Napisano 12 Styczeń 20169 l Cześć, Chciałem pokazać dwie rzeźby z uniwersum marvela. Są to dwie wersje Hulk'a, które wykonałem sobie po godzinach pracy., głównie nocą. Niektórzy mogą znać je z WiPowskiej teczki. Software: Zbrush Maya Zapraszam do komentowania [video=youtube_share;pnz3K3PfqJA] [video=youtube_share;0Zsd25P4gGI] Upadate: [video=youtube_share;hgwK7Hp6sv4] Edytowane 3 Luty 20169 l przez Sebazx6r Załącznik/mniatura
Napisano 12 Styczeń 20169 l Autor Dzieki, Akurat pierwsza zostałą zrobiona jako druga ;). Podoba się więc jest progresik. Takie podsumowanie w jednym obrazku wrzuciłem na 3D total. Może tym razem nie odrzucą, choć jest tyle mega dobrych praca na necie :). http://i.imgur.com/ifKWRYP.jpg Edytowane 12 Styczeń 20169 l przez Sebazx6r
Napisano 12 Styczeń 20169 l A mnie się podoba v.2 jest bardziej pierwotna, rysy twarzy bardziej atawistyczne (takie było założenie w komiksie). Sam przymierzam się do Hulka ale na razie nie znalazłem jeszcze "twarzy" (pomimo wielu podejść coś mi nie pasuje ;)). Pozdrawiam
Napisano 12 Styczeń 20169 l Autor Idaho Tak twarz u mnie takze przechodzila wiele metamorfo. W wipie w sumie widac ile bylo zmian. Posilkowalem sie fanartami i komiksami etc... W sumie miałem mieć na horyzoncie zlecenie o podobnym charackterze dlatego go zacząłem. Potem już poszedłem w tan. Link do Wip'a od momentu rozpoczenia dlubania. http://max3d.pl/forum/threads/87617-Teczka-Zbrush/page20 Pewnie jeszce moglbym zmieniac i zmieniac, ale postanowilem juz zostawi go w spokoju i zrobic cos wqrtce z innej bajki.
Napisano 13 Styczeń 20169 l A mnie się podoba v.2 jest bardziej pierwotna, rysy twarzy bardziej atawistyczne (takie było założenie w komiksie). Sam przymierzam się do Hulka ale na razie nie znalazłem jeszcze "twarzy" (pomimo wielu podejść coś mi nie pasuje ;)). Pozdrawiam heh też robię hulka, może w następnym tygodniu wrzucę ;]
Napisano 13 Styczeń 20169 l Autor Qrde postanowilem jeszcez troche nad pierwszy pogrzebac przy glowie... stay tune. Wlosy wylecialy xD...
Napisano 13 Styczeń 20169 l Autor No wlasnie ten drugi to taki sku..iel a ten pierwszy troche mi wyszedl jakby z deski sie urwal serfinowej... Chyba tez przez te wlosy.
Napisano 13 Styczeń 20169 l Ta, te wlosy wygladaja nieco dziwnie ale z fryzura lobo w takiej pozie by sie pewnie niezle sprawdzil.
Napisano 14 Styczeń 20169 l wlosy mogą być, po prostu to arnold zostal napromieniowany gamma a nie banner
Napisano 14 Styczeń 20169 l Autor Wracam z tym pierwszym upozowany troche do wipa... nie daje mi spac po nocach. xD Edytowane 14 Styczeń 20169 l przez Sebazx6r
Napisano 30 Styczeń 20169 l Autor Dzieki, poprawilem tego hulka. Tutaj z razem z postaciami ktore wyselekcjonowalem do reel'a. [video=youtube_share;hgwK7Hp6sv4] Edytowane 1 Luty 20169 l przez Sebazx6r
Napisano 31 Styczeń 20169 l Niezły sculpt, robi wrażenie! :) W jaki sposób tworzysz pozy dla swoich modeli? Jeśli wiesz dużo na temat riggingu, zdradziłbyś co polecić początkującemu w moim temacie? http://max3d.pl/forum/threads/100368-Początkujący-Rigger! Dzięki! :)
Napisano 1 Luty 20169 l Autor Pozy głownie z Zbrushu. Tego Pierwszego hulku upozowałem na zwykłych kościach w mayce ale potem calego przezezbilem. Palce pookładałem w mayce i rzezbilem potem w asymetrii... Reszta to czysty zbrush i transpose master. Mimo ze troche rigowalem kiedys to nei jestem riggerem wiec raczej Ci nie podpowiem. Ja pracuje w Maya Zbrush etc... http://i.imgur.com/QMBINGa.jpg Edytowane 3 Luty 20169 l przez Sebazx6r