Skocz do zawartości

XYZtexturing - HQ Textury ludzi


Sebazx6r

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 16
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

a mi się właśnie wydaje wręcz odwrotnie. że jedynym softem który aktualnie może obrócić taką ilością geometri żeby to było widoczne jest własnie zbrush...

 

Pomijam wszelakie silniki renderujące gdzie można to wrzucić na displace i jak masz 64 giga ramu to przejdzie. mówię o obracaniu tego w normalnym viewporcie :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do gie to ci nie potrzebne ;p az tak. Do filmu etc.

 

Maciek musialbyc pociac model na kawalki. Godzille jak robili cieli na kawaleki a potem skladali i czyscili seamy w mari. Tu mozna mapke porobic poprostu w mari juz na UV. Po co Ci ta geomtria wtedy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki zbrush? ;) Żaden komp na świecie ani żaden soft nie udźwignęłyby sculptu postaci i wypalania normali/bumpa/dispa w takiej jakości. Musielibyśmy mówić o skali w miliardach poly a nie milionach (20k^2 * subsampling 2x2 minimum). Nawet jakby go pociać sculpt na setki kawałków to i tak nie będzie się dało tego wypalić w żaden sposób.

Trochę kosztują te mapki ale z drugiej strony jak patrze na prace które zostały zrobione z ich wykorzystaniem to myślę że się opłaca na dłuższą metę. Zwrócą się w chwilę.

Edytowane przez Monio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem w zbrushu mozna osiągnąc detal na chillu który jest nie do wypalenia.
Da się ale po to jest Decimation żeby zjechać z ilością poly tam gdzie nie ma detalu. Dodatkowo tniesz na mniejsze siatki. Xnormal czy Substance łykają siatki po wiele milionów.

te mapki to istny over kill
Nie overkill bo nie korzystasz z nich w zbrushu tylko podpinasz jako gotową texe bumpa albo robisz z nich nową texe projekcjami.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To bardzo niszowa rzecz ale pewnie kilka osob na swiecie moze z tego zyc, cos jak praca w przebraniu niedzwiedzia - jezeli jestes w dobrym miejscu i czasie to dasz rade. Oczywiscie jest tez szansa ze masz na tyle interesujaca twarz ze kazdy bedzie chcial ja w swoim spocie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Boris'ie coraz bardziej wszystko co robimy ( czy to w grach czy w efektach do filmów, cinematików)

idzie w kierunku realistyczności. Czy to jest "napompowane na siłę" przez klienta, reżysera czy

jest to "sztuka dla sztuki" a cała robota idzie w powietrze to tak właśnie jest.

Ciągła gonitwa do super jakości. Takie mapy pozwalają osiągnąć detal który w 80% prac z pewnością

jest overkillem. Tutaj jest przykład gdzie jakość map ( i nie tylko) ma znaczenie

 

Co do rodzimych produkcji generalnie to racja że rzadko kiedy można mieć czas i moce przerobowe

aby był sens używać takiej jakości mapy przy produkcji. Ale ogromne ilości pamięci ram zaczynają

być zupełnym standardem. Procesory, które mają dziesiątki rdzeni, potworne karty graficzne, softy

które dają nam ogromne możliwości...I to wszystko już w Polsce :)

Platige chyba już niebawem pokaże bardzo, bardzo ładnie zrobione głowy, zrobione w Polsce.

3de też robi "głowy", też w Polsce :)

Zrobienie takiej mega realistycznej głowy to jak wszystko w CG kawał trudnej i zawiłej roboty.

Takie mapy umożliwiają uzyskanie dobrych efektów przy takiej pracy.

Przy okazji chylę czoła wszystkim tym którzy to robią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności