Napisano 16 Marzec 20169 l Pierwsze demko na Unity które zrobiło na mnie wrażenie od strony graficznej. Jeszcze nie Unreal ale całkiem blisko. Pytanie jak z wydajnością i czy to są faktycznie rzeczy które można znaleźć w samym unity. Ich poprzednie demka nie miał za dużo wspólnego z tym co można dostać na standardzie w silniku, przepisana połowa rzeczy, realnie nie do wykorzystania w produkcji.
Napisano 16 Marzec 20169 l Historia ciekawie sie zapowiada faktycznie. Ale reszta to w sumie nic nowego, chyba ze zarzadzanie animacja kilkudzies obiektow to jakis mega ficzers w Unity, poza tym nie widac niczego znaczaco istotnego, ani twarzy, ani shaderow ciekawych, ot jakis tam projekt - wiele w wyborach developerow nie wniesie, bo ominal wszystkie trudne tematy.
Napisano 16 Marzec 20169 l Nie wiem co nazywasz trudnym tematem, ale to co ja nazywam jest; rozrywany material (sekwencja meshy/morphow?), ladne odbicia rozmyte na scianie w real-timie, crowdy, ladny calkiem DOF. Poraz kolejny natomiast unikaja animacji twarzy, to niezaprzeczalny fakt.
Napisano 16 Marzec 20169 l No te odbicia to ladny postprocess, ale nic zawilego jak na rok ktory mamy. Szczegolnie, ze ma bardzo maly dystans od obiektu. Ladnie ustawione i ladnie uzyte - w tunelu, gdzie jest malutko obiektow. W sumie mogli uzyc wylacznie fejkowanej kamery w tej scenie. W to rozrywanie nie wierze za bardzo. Fajne, ale nic czego nie da sie zrobic np. W webglu - szczegolnie tych odbic, co pewnie by dzialalo szybciej niz w Unity.
Napisano 17 Marzec 20169 l Kurde robi wrażenie, jedna animacja i druga :) aż się zastanawiam czy przedłużać licencje na renderer :P
Napisano 17 Marzec 20169 l Imperator- Dobrze się zastanów. ;) W tym roku ma wyjść nowy Marmoset Toolbag czyli najlepszy renderer realtime. W trójce dodali animacje i przerobili obsługę alphy (w dwójce trochę niedomagała). Jeśli będą obsługiwać blendshapey albo sekwencje OBJ to nie widzę przeszkód żeby renderować w tym całe animacje w doskonałej jakości.
Napisano 17 Marzec 20169 l Dajcie sobie siana z Unity. Zobaczcie co robi Unreal z Ninja Theory w Hellblade;)
Napisano 17 Marzec 20169 l zabawne jak się patrzy na showcase Unity, to widać ze zupełnie inni developerzy doceniaja ten produkt i myślę, że powinni bardziej mysleć o nich - optymalizacja pod małych wydawców itp. Ale zobaczymy.
Napisano 17 Marzec 20169 l Dajcie sobie siana z Unity. Zobaczcie co robi Unreal z Ninja Theory w Hellblade;) Jakieś linki bo to o na szybko znalazłem to takie meh, wiesiek lepszy :P a unity wcale nie takie złe jak się ludziom wydaje a dodatkowym plusem dla mnie jest to, że trochę znam ten silnik :) Imperator- Dobrze się zastanów. ;) W tym roku ma wyjść nowy Marmoset Toolbag czyli najlepszy renderer realtime. W trójce dodali animacje i przerobili obsługę alphy (w dwójce trochę niedomagała). Jeśli będą obsługiwać blendshapey albo sekwencje OBJ to nie widzę przeszkód żeby renderować w tym całe animacje w doskonałej jakości. nieźle, może zupdatuje licencje marmoseta :) tylko gdyby jeszcze miał live connection z taką majką to by było coś :) Edytowane 17 Marzec 20169 l przez Imperator
Napisano 17 Marzec 20169 l Ej wreszcie zaczeli w vr optymalizowac cos nad czym pracowalem w webgl - wysokie detale tylko tam, gdzie sie aktualnie patrzy. Powinni to wprowadzic w tych silnikach, wtedy odczucia z rozgrywki jakosc x4, a oko bada sie latwo.
Napisano 17 Marzec 20169 l no ok, tu wygląda całkiem zacne :) ja trafiłem na jakieś gamepalye i cinematici bezpośrednio z gry pewnie renderowane na starej skarpetce tj jakiejś konsolce dlatego tak biednie wyglądało :)
Napisano 18 Marzec 20169 l Faktycznie gameplay hellblade wyglada biednie w porownaniu z tizerem. @reanimator: smiej sie, ale nie kazdy czeka na gotowe ;)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto