Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 18
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Pierwsze demko na Unity które zrobiło na mnie wrażenie od strony graficznej. Jeszcze nie Unreal ale całkiem blisko. Pytanie jak z wydajnością i czy to są faktycznie rzeczy które można znaleźć w samym unity. Ich poprzednie demka nie miał za dużo wspólnego z tym co można dostać na standardzie w silniku, przepisana połowa rzeczy, realnie nie do wykorzystania w produkcji.

Napisano

Historia ciekawie sie zapowiada faktycznie. Ale reszta to w sumie nic nowego, chyba ze zarzadzanie animacja kilkudzies obiektow to jakis mega ficzers w Unity, poza tym nie widac niczego znaczaco istotnego, ani twarzy, ani shaderow ciekawych, ot jakis tam projekt - wiele w wyborach developerow nie wniesie, bo ominal wszystkie trudne tematy.

Napisano

Nie wiem co nazywasz trudnym tematem, ale to co ja nazywam jest; rozrywany material (sekwencja meshy/morphow?), ladne odbicia rozmyte na scianie w real-timie, crowdy, ladny calkiem DOF.

 

Poraz kolejny natomiast unikaja animacji twarzy, to niezaprzeczalny fakt.

Napisano

No te odbicia to ladny postprocess, ale nic zawilego jak na rok ktory mamy. Szczegolnie, ze ma bardzo maly dystans od obiektu. Ladnie ustawione i ladnie uzyte - w tunelu, gdzie jest malutko obiektow. W sumie mogli uzyc wylacznie fejkowanej kamery w tej scenie. W to rozrywanie nie wierze za bardzo. Fajne, ale nic czego nie da sie zrobic np. W webglu - szczegolnie tych odbic, co pewnie by dzialalo szybciej niz w Unity.

Napisano

Imperator- Dobrze się zastanów. ;) W tym roku ma wyjść nowy Marmoset Toolbag czyli najlepszy renderer realtime. W trójce dodali animacje i przerobili obsługę alphy (w dwójce trochę niedomagała). Jeśli będą obsługiwać blendshapey albo sekwencje OBJ to nie widzę przeszkód żeby renderować w tym całe animacje w doskonałej jakości.

 

Napisano

zabawne jak się patrzy na showcase Unity, to widać ze zupełnie inni developerzy doceniaja ten produkt i myślę, że powinni bardziej mysleć o nich - optymalizacja pod małych wydawców itp. Ale zobaczymy.

Napisano (edytowane)
Dajcie sobie siana z Unity. Zobaczcie co robi Unreal z Ninja Theory w Hellblade;)

 

Jakieś linki bo to o na szybko znalazłem to takie meh, wiesiek lepszy :P

 

a unity wcale nie takie złe jak się ludziom wydaje a dodatkowym plusem dla mnie jest to, że trochę znam ten silnik :)

 

Imperator- Dobrze się zastanów. ;) W tym roku ma wyjść nowy Marmoset Toolbag czyli najlepszy renderer realtime. W trójce dodali animacje i przerobili obsługę alphy (w dwójce trochę niedomagała). Jeśli będą obsługiwać blendshapey albo sekwencje OBJ to nie widzę przeszkód żeby renderować w tym całe animacje w doskonałej jakości.

 

 

 

nieźle, może zupdatuje licencje marmoseta :) tylko gdyby jeszcze miał live connection z taką majką to by było coś :)

Edytowane przez Imperator
Napisano

Ej wreszcie zaczeli w vr optymalizowac cos nad czym pracowalem w webgl - wysokie detale tylko tam, gdzie sie aktualnie patrzy. Powinni to wprowadzic w tych silnikach, wtedy odczucia z rozgrywki jakosc x4, a oko bada sie latwo.

Napisano

no ok, tu wygląda całkiem zacne :) ja trafiłem na jakieś gamepalye i cinematici bezpośrednio z gry pewnie renderowane na starej skarpetce tj jakiejś konsolce dlatego tak biednie wyglądało :)

Napisano

Faktycznie gameplay hellblade wyglada biednie w porownaniu z tizerem.

 

@reanimator: smiej sie, ale nie kazdy czeka na gotowe ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności