uncle Napisano 16 Marzec 2016 Share Napisano 16 Marzec 2016 http://unity3d.com/pages/adam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tr3buh Napisano 16 Marzec 2016 Share Napisano 16 Marzec 2016 fajne [[[[[[[[ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michalo Napisano 16 Marzec 2016 Share Napisano 16 Marzec 2016 No no. Historia też się nieźle zapowiada. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Monio Napisano 16 Marzec 2016 Share Napisano 16 Marzec 2016 Pierwsze demko na Unity które zrobiło na mnie wrażenie od strony graficznej. Jeszcze nie Unreal ale całkiem blisko. Pytanie jak z wydajnością i czy to są faktycznie rzeczy które można znaleźć w samym unity. Ich poprzednie demka nie miał za dużo wspólnego z tym co można dostać na standardzie w silniku, przepisana połowa rzeczy, realnie nie do wykorzystania w produkcji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
olaf Napisano 16 Marzec 2016 Share Napisano 16 Marzec 2016 Historia ciekawie sie zapowiada faktycznie. Ale reszta to w sumie nic nowego, chyba ze zarzadzanie animacja kilkudzies obiektow to jakis mega ficzers w Unity, poza tym nie widac niczego znaczaco istotnego, ani twarzy, ani shaderow ciekawych, ot jakis tam projekt - wiele w wyborach developerow nie wniesie, bo ominal wszystkie trudne tematy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Reanimator Napisano 16 Marzec 2016 Share Napisano 16 Marzec 2016 Nie wiem co nazywasz trudnym tematem, ale to co ja nazywam jest; rozrywany material (sekwencja meshy/morphow?), ladne odbicia rozmyte na scianie w real-timie, crowdy, ladny calkiem DOF. Poraz kolejny natomiast unikaja animacji twarzy, to niezaprzeczalny fakt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
olaf Napisano 16 Marzec 2016 Share Napisano 16 Marzec 2016 No te odbicia to ladny postprocess, ale nic zawilego jak na rok ktory mamy. Szczegolnie, ze ma bardzo maly dystans od obiektu. Ladnie ustawione i ladnie uzyte - w tunelu, gdzie jest malutko obiektow. W sumie mogli uzyc wylacznie fejkowanej kamery w tej scenie. W to rozrywanie nie wierze za bardzo. Fajne, ale nic czego nie da sie zrobic np. W webglu - szczegolnie tych odbic, co pewnie by dzialalo szybciej niz w Unity. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luki Luki Napisano 16 Marzec 2016 Share Napisano 16 Marzec 2016 Tu jeszcze jakiś serial(?) animowany, renderowany w Unity: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Imperator Napisano 17 Marzec 2016 Share Napisano 17 Marzec 2016 Kurde robi wrażenie, jedna animacja i druga :) aż się zastanawiam czy przedłużać licencje na renderer :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Monio Napisano 17 Marzec 2016 Share Napisano 17 Marzec 2016 Imperator- Dobrze się zastanów. ;) W tym roku ma wyjść nowy Marmoset Toolbag czyli najlepszy renderer realtime. W trójce dodali animacje i przerobili obsługę alphy (w dwójce trochę niedomagała). Jeśli będą obsługiwać blendshapey albo sekwencje OBJ to nie widzę przeszkód żeby renderować w tym całe animacje w doskonałej jakości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Reanimator Napisano 17 Marzec 2016 Share Napisano 17 Marzec 2016 Dajcie sobie siana z Unity. Zobaczcie co robi Unreal z Ninja Theory w Hellblade;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
olaf Napisano 17 Marzec 2016 Share Napisano 17 Marzec 2016 zabawne jak się patrzy na showcase Unity, to widać ze zupełnie inni developerzy doceniaja ten produkt i myślę, że powinni bardziej mysleć o nich - optymalizacja pod małych wydawców itp. Ale zobaczymy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Imperator Napisano 17 Marzec 2016 Share Napisano 17 Marzec 2016 (edytowane) Dajcie sobie siana z Unity. Zobaczcie co robi Unreal z Ninja Theory w Hellblade;) Jakieś linki bo to o na szybko znalazłem to takie meh, wiesiek lepszy :P a unity wcale nie takie złe jak się ludziom wydaje a dodatkowym plusem dla mnie jest to, że trochę znam ten silnik :) Imperator- Dobrze się zastanów. ;) W tym roku ma wyjść nowy Marmoset Toolbag czyli najlepszy renderer realtime. W trójce dodali animacje i przerobili obsługę alphy (w dwójce trochę niedomagała). Jeśli będą obsługiwać blendshapey albo sekwencje OBJ to nie widzę przeszkód żeby renderować w tym całe animacje w doskonałej jakości. nieźle, może zupdatuje licencje marmoseta :) tylko gdyby jeszcze miał live connection z taką majką to by było coś :) Edytowane 17 Marzec 2016 przez Imperator Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luki Luki Napisano 17 Marzec 2016 Share Napisano 17 Marzec 2016 Mowa zapewne o tym filmie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
olaf Napisano 17 Marzec 2016 Share Napisano 17 Marzec 2016 Ej wreszcie zaczeli w vr optymalizowac cos nad czym pracowalem w webgl - wysokie detale tylko tam, gdzie sie aktualnie patrzy. Powinni to wprowadzic w tych silnikach, wtedy odczucia z rozgrywki jakosc x4, a oko bada sie latwo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Imperator Napisano 17 Marzec 2016 Share Napisano 17 Marzec 2016 no ok, tu wygląda całkiem zacne :) ja trafiłem na jakieś gamepalye i cinematici bezpośrednio z gry pewnie renderowane na starej skarpetce tj jakiejś konsolce dlatego tak biednie wyglądało :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Reanimator Napisano 18 Marzec 2016 Share Napisano 18 Marzec 2016 Olaf, wyglada na to, ze swiat powoli Cie dogania! Przyspieszaj! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
olaf Napisano 18 Marzec 2016 Share Napisano 18 Marzec 2016 Faktycznie gameplay hellblade wyglada biednie w porownaniu z tizerem. @reanimator: smiej sie, ale nie kazdy czeka na gotowe ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jefim Napisano 19 Marzec 2016 Share Napisano 19 Marzec 2016 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się