Napisano 20 Czerwiec 20168 l Whoa! Generalnie o czym jest ten film to nie wiem ale wygląda obłędnie. Ciekawe ile fps'ów ma na tym GeForce GTX980 na którym podobno chodzi w 1440p (jak twierdzą autorzy). The future is here? :)
Napisano 21 Czerwiec 20168 l No to juz sie pojawilo pare miesiecy temu. Wyglada swietnie, ale trzeba przyznac ze widac jak wszedzie sa maskowane slabsze miejsca obrazu, np. przez DOF, ciemne oswietlenie, rozne efekty post pro. Tak czy siak jako user Unity bylem zachwycony.
Napisano 22 Czerwiec 20168 l nie uwierze dopoki nie zassam dema w exe na swoj komputer i bedzie klatkowac ale bedzie to prawdziwy RT
Napisano 22 Czerwiec 20168 l keajra napisał: No to juz sie pojawilo pare miesiecy temu. Wyglada swietnie, ale trzeba przyznac ze widac jak wszedzie sa maskowane slabsze miejsca obrazu, np. przez DOF, ciemne oswietlenie, rozne efekty post pro. Tak czy siak jako user Unity bylem zachwycony.Wiadomo, ale czy na tym nie polega "magia kina" ? Oszukujemy widza tu i tam, ale i tak liczy się efekt końcowy :D Anyway myślę że w Unrealu można spokojnie zrobić lepsze rzeczy, ale ciesze się że Unity powoli dogania konkurencję.
Napisano 22 Czerwiec 20168 l Zgadzam sie z Creatorem. Mysle ze ciekawsze byloby pokazanie jak dane ujecia sa trickowane, bo wtedy kazdy kto moze, by skorzystal. Kto wie, pewnego dnia wielu developerow tworzyloby tak swoje gry, by wykorzystac triki kamery czy shaderow. Mam na mysli malych developerow, Ci duzi maja zasoby, by eksperymentowac.
Napisano 22 Czerwiec 20168 l olaf napisał: Zgadzam sie z Creatorem. Mysle ze ciekawsze byloby pokazanie jak dane ujecia sa trickowane, bo wtedy kazdy kto moze, by skorzystal. Kto wie, pewnego dnia wielu developerow tworzyloby tak swoje gry, by wykorzystac triki kamery czy shaderow. Mam na mysli malych developerow, Ci duzi maja zasoby, by eksperymentowac. Na konferencji Unity pokazali kazdy krok. Jak wyglada bez i po post produkcji. Wiekszosc efektow post jest juz dostepna w pakiecie cinema: https://www.assetstore.unity3d.com/en/#!/content/51515 Najwiecej customowej roboty spedzili nad area lights: https://labs.unity.com/article/real-time-polygonal-light-shading-linearly-transformed-cosines Test z kodem zrodlowym jest dostepny. Ale czuje ze to jest faza Pre-Alpha tego ficzera. To czego chyba nie dodali to ich implementacja mgly/volumetryki z ciekawa dyfuzja swiatla. Edytowane 22 Czerwiec 20168 l przez michax56
Napisano 11 Lipiec 20168 l making of pierwsza część http://blogs.unity3d.com/2016/07/07/adam-production-design-for-the-real-time-short-film/ teksturowanie w substance painter https://www.allegorithmic.com/blog/texturing-unitys-adam-substance-painter Edytowane 14 Lipiec 20168 l przez Imperator
Napisano 17 Sierpień 20168 l kolejna część https://blogs.unity3d.com/2016/08/09/adam-assets-creation-for-the-real-time-short-film/ albo to ( to samo tylko na innej stronie :) ) http://www.cgsociety.org/news/article/2587/adam---assets-creation-for-the-real-time-short-film https://blogs.unity3d.com/2016/08/31/adam-animation-for-the-real-time-short-film/ Edytowane 8 Wrzesień 20168 l przez Imperator
Napisano 2 Listopad 20168 l Udostępniono assetsy do ściągnięcia , będzie teraz można w tym podłubać :) https://blogs.unity3d.com/2016/11/01/adam-demo-executable-and-assets-released/
Napisano 3 Listopad 20168 l @Imperator - dzieki za to ostatnie info. Bardzo sie przyda. W domu zassam i sprawdze jak chodzi na moim sprzecie. pxl666 napisał: nie uwierze dopoki nie zassam dema w exe na swoj komputer i bedzie klatkowac ale bedzie to prawdziwy RT No to teraz masz szanse sprawdzic!
Napisano 24 Kwiecień 20186 l Pliki z adama do ściągnięcia https://blogs.unity3d.com/2018/04/11/assets-from-adam-episode-2-and-3-now-available-for-creators-to-explore-on-the-unity-asset-store/
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto