Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Zmieniam ten temat w teczkę.

 

Witam

 

soft: Max, Vray, Photoshop, Arbaro, PlantStudio, troche DaVinci Resolve

 

street view w google maps: link

 

 

palac.jpg

 

raw render:

palac.RGB_color.jpg

siatka:

palac_max.jpg

Edytowane przez asdf
  • Odpowiedzi 18
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Witam

Większości wymienionego softu nie znam, ale całość wygląda dość realistycznie, a najbardziej podoba mi się roślinność w szczególności chwasty między płytami;)

Napisano

pierwsza myśl WOOOOAH ale sztos. druga myśl imhoo zaczynasz dostrzegać wiele niedociągnięc.. między innymi krawędzie budynku niszczą wszystko.. i to jak on odstaje jakby można by to powiedzieć roślinność to tutaj najlepsza sprawa ale pochodzą one ino z generatora więc.. Na największą pochwałę zasługuje texturowanie budynku według mnie generalnie i jako tako ogarnięcie całości. Do czego bym się przyczepił... Tekstóra asfaltu płytek betonu? nie wyglada za najlepiej jakby dostała blura wygląda trochę plastikowo. maskowanie kałuż też jest takie średnie imho popracowałbym nad krzywymi krawędzi.

Napisano (edytowane)

Dzięki za komentarze

 

@pbcg spróbuj, te których nie znasz są darmowe.

 

@Maciek Jutrzenka (tak się taguje 2-członowy nick?) akurat z chodnika i kałuży byłem zadowolony, przynajmniej z pierwszych 3 rzędach, nawet lustro wody załamuje się przy kontakcie z chodnikiem i roślinami.

Z "roślin" zrobionych w PlantStudio (nie mylić z płatnym PlantFactory) wykorzystałem 6 modeli w ogródku koło schodów + te białe wystające ponad trawnikiem z prawej i lewej kolo pałacu, cała reszta była robiona ręcznie pomijając gałęzie z Arbaro.

 

Przetestowałem kilka darmowych programów/wtyczek do generowania drzew i Arbaro moim zdaniem wypada najlepiej, może to nie OnyxTree ani SpeedTree i dopiero po zaimportowaniu obj widać co wyszło, ale kształt gałęzi wydaje się być mocno losowy tak jak w naturze.

Wracając do PlantStudio poniżej obrazek z roślinami jakie w nim wygenerowałem (wykorzystałem tylko kilka).

Modele nie maja koordynatów UV a łodygi składają się z niepołączonych cylindrów z otworami z góry i dołu więc sprawdzą się tylko jako baza albo zapychać w tle.

Można w nim animować wzrost rośliny, który swoją drogą wygląda całkiem, całkiem. Jest Plant Wizard który pozwala na wybór kolejnych elementów rośliny żeby na końcu wygenerować model. I najważniejsza opcja- Breed która pozwala na mutacje (obrazek 2)

 

@Reynevan dzięki, ale mógł byś się do czegoś przyczepić.

 

@Sebazx6r @Predator Znajomi mówili że za mało kolorowe i prześwietlone niebo to zmieniłem, ale wyciągnąłem wnioski i już nie są moimi znajomymi.

 

rośliny:plantfactory_rosliny.jpg

mutacje:plantfactory.jpg

 

edit

jeszcze folder vray history przerobiłem na pokaz slajdów, więc jeśli ktoś chce stracić 2 minuty życia to zapraszam:

Edytowane przez asdf
Napisano

Rozkręcasz się :) Model pod względem szczegółów robi spore wrażenie. Jeśli chodzi o render, to mam wrażenie, że tekstura nieba jest trochę słabej rozdzielczości.. ale poza tym bardzo fajnie.

Napisano (edytowane)

RealFlow:

 

Na youtube wrzuciłem jeszcze kilka testów, ale wydaje mi się, że ten jest najlepszy.

Edytowane przez asdf
Napisano

hej!

 

prace super realistyczne, pociąg extra, nie podoba mi się tylko to, że budynek (pierwszy render) rozjeżdża się do góry. Nie wiem, czy w max'ie jest w kamerze opcja shift, ale jak tak, to można by za pomocą tego wyprostować piony.

Napisano (edytowane)

Wrzucam opis z Artstation:

 

It’s my biggest and longest project so far, it survived overwriting encrypted partition and disc format :].

 

 

Scene is illuminated by lights coming for the lamp area that shine with different intensity and temperature on various objects plus two HDRs: one from noemotion that comes through curtains, and second from sIBL Archive mainly for spec reflections (affect diffuse set to 0,1) on dresser and everything on it.

Base female mesh was generated in blender addon ManuelBastioniLab, and then edited in Zbrush.

Skin texture done in Mari, for shading i used AlSurface shader

Haircut done using fibermesh with hair and fur modifier on top.

Dress used in scene is called "Diamond Horseshoe" from Elizabeth Hawes 1936.

Triple dresser and mirror was recreated from collection Palais Royale, Michael Amini AICO.

Bouquet was generated using free PlantStudio (not to be confused with PlantFactory).

Dresses, lampshade and curtains done in Marvelous Designer.

Rendered in Vray.

 

 

Czas na obrazki!

 

marcin-dubaj-koniec.jpg

marcin-dubaj-twarz.jpg

marcin-dubaj-ciemny1.jpg

marcin-dubaj-ciemny2.jpg

marcin-dubaj-wlosy.jpg

marcin-dubaj-untitled-6.jpg

marcin-dubaj-zbrush1.jpg

marcin-dubaj-zbrush2.jpg

marcin-dubaj-zbrush3.jpg

marcin-dubaj-klej.jpg

marcin-dubaj-firanka.jpg

marcin-dubaj-bukiet.jpg

marcin-dubaj-klej2.jpg

Edytowane przez asdf
Napisano

Super. Widać ogrom pracy. Poprawił bym tylko tę twarz kobiety(aby wyglądała bardziej kobieco)

 

0RkG0Ci.jpg

 

Same tekstury fajne tylko ten model ;)

Oczywiście nie mam nic do brzydkich kobiet, ale jednak piękno się lepiej sprzedaje.

Napisano (edytowane)

Dzięki, ale już daje sobie z tym projektem spokój. Postać mnie trochę przerosła (nigdy nie robiłem), anatomii nie przeskoczę i nie w tym kierunku chce się rozwijać. Następnym razem wezmę sobie model z DAZ Studio dla spokojności, a teraz siadam do Majki :]

 

Dorzucam jeszcze pierwszą wersje sukni:

suknia.jpg

Edytowane przez asdf



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności