tr3buh Napisano 30 Październik 2016 Napisano 30 Październik 2016 jeden z moich ulubionych filmow, obejrzany chyba z 5 razy... fajny speedsculpt
notte Napisano 31 Październik 2016 Napisano 31 Październik 2016 Gęba tego gościa zawsze wprawia mnie w dobry nastrój :) Fajne! Ile czasu zajmuje Tobie taki speedsculpt? I z którego filmu jest to postać?
Graft Napisano 31 Październik 2016 Autor Napisano 31 Październik 2016 Gęba tego gościa zawsze wprawia mnie w dobry nastrój :) Fajne! Ile czasu zajmuje Tobie taki speedsculpt? I z którego filmu jest to postać? Prawdę mówiąc nie mam pojęcia, zawsze jakoś czas znika kiedy się zajmuję rzeźbieniem. Pewnie jakieś 2h/3h A postać to sierżant Elias z filmu Pluton. Wiem, że tam Dafoe był dużo młodszy, ale więcej refek z późniejszej jego kariery można znaleźć w necie ;)
michalo Napisano 31 Październik 2016 Napisano 31 Październik 2016 Szybko łapiesz podobieństwo! Fajna robota.
Graft Napisano 31 Październik 2016 Autor Napisano 31 Październik 2016 Ciągle dłubię tego gada i jeszcze takie w między czasie. Sporo jeszcze do poprawy, ale powoli to zmierza w dobrym kierunku
Graft Napisano 7 Listopad 2016 Autor Napisano 7 Listopad 2016 Pomalowałem do końca tego zdechlaka Tutaj link do sketchfaba https://skfb.ly/VLMA
michalo Napisano 7 Listopad 2016 Napisano 7 Listopad 2016 Zlajkowany :) Ta kobitka niestety coś kiepsko wygląda. Faceci lepiej wiec pora potrenować panie. :)
Graft Napisano 7 Listopad 2016 Autor Napisano 7 Listopad 2016 Ta kobitka niestety coś kiepsko wygląda. Faceci lepiej wiec pora potrenować panie. :) Co konkretnie jest źle w tej kobietce?
michalo Napisano 8 Listopad 2016 Napisano 8 Listopad 2016 Konkretnie bardzo ci nie odpowiem bo sam nie do końca wiem ;) Ma trochę nienaturalną postawę, sylwetka z boku to pokazuje. Właśnie z boku widać najwięcej takich niedociągnięć. Całe ramię jakoś mi nie pasi. Mięśnie promieniowe trochę chyba z duże a po przeciwległej stronie coś tam wystaje. Ogólnie mam negatywny odbiór jej sylwetki. O stopach nie wspominając, które chyba zostawiłeś tak jak w poprzedniej wersji roboczej (tylko je przyspawałeś).
JackTheRippy Napisano 8 Listopad 2016 Napisano 8 Listopad 2016 Do tego co napisal Michalo, jeszcze zauwazylem, ze starales sie dodac gdzieniegdzie formy, które miały nadać jej naturalności, ale wyszło odwrotnie (np plecy).
Graft Napisano 8 Listopad 2016 Autor Napisano 8 Listopad 2016 Dzięki panowie, postaram się poprawić wskazane błędy
Graft Napisano 11 Listopad 2016 Autor Napisano 11 Listopad 2016 Dalej męczę tą niewiastę(jakkolwiek to nie zabrzmi) chyba pora zrobić przerwę bo już mi się wszystko miesza ;/
JackTheRippy Napisano 11 Listopad 2016 Napisano 11 Listopad 2016 Wyglada duzo lepiej, lopatki i okolice bym poprawil tylko.
michalo Napisano 11 Listopad 2016 Napisano 11 Listopad 2016 Stopy też do poprawy! Ale prawda, że wygląda dużo lepiej.
Graft Napisano 12 Listopad 2016 Autor Napisano 12 Listopad 2016 Stopy też do poprawy! Ale prawda, że wygląda dużo lepiej. Tak, wiem. Na stopy i dłonie osobną sesję nauki sobie zrobię
cho.co Napisano 12 Listopad 2016 Napisano 12 Listopad 2016 Dla mnie jeszcze coś nie hula z piersiami - dziwne wklęśnięcia od wewnętrznej strony, z prawej strony jakieś kanciaste przejście
Araiel Napisano 17 Listopad 2016 Napisano 17 Listopad 2016 Podobają mi się te wszystkie ćwiczenia anatomiczne oraz kosmita Janusz :D W ogóle bardzo fajną masz tą teczkę - ta z działu 2d też spoko ;)
Graft Napisano 29 Listopad 2016 Autor Napisano 29 Listopad 2016 Tym razem będzie 100% w blenderze. Niech żyje wolny soft !
Graft Napisano 27 Grudzień 2016 Autor Napisano 27 Grudzień 2016 Ciągle blender. Zaczynam doceniać ten program :) Jak ją dokończę spróbuję zrobić poprawne retopo i jakieś materiały. Oczywiście krytyka mile widziana.
michalo Napisano 29 Grudzień 2016 Napisano 29 Grudzień 2016 Mi też coś ta szyja nie pasuje - trochę długa no i za cienka. Żebra też coś mi nie grają. Widać je pod skórą trochę za ostro i kąt jest też chyba za ostry. Ucho za małe. Ogólnie jest ok ale wygląda trochę jak byś rzeźbił ją z głowy - brakuje naturalności. Używasz jakiś pomocy przy tym projekcie?
Graft Napisano 29 Grudzień 2016 Autor Napisano 29 Grudzień 2016 Ogólnie jest ok ale wygląda trochę jak byś rzeźbił ją z głowy - brakuje naturalności. Używasz jakiś pomocy przy tym projekcie? Trafiony zatopiony :D W całości rzeźbiłem z pamięci. Stwierdziłem ostatnio, że za dużo bazuję na referencjach. Następny model zrobię na podobieństwo(na podstawie referencji)
Graft Napisano 5 Styczeń 2017 Autor Napisano 5 Styczeń 2017 Ok. Troszkę poprawiłem wskazane błędy, ale ciągle nie jestem pewnie wielu rzeczy. Nakreśliłem te które wiem, że trzeba poprawić i te, które wprawiają mnie w zakłopotanie. Wszelka krytyka mile widziana( możecie walić prosto z mostu. Nie przeszkadza mi ostra krytyka) Może powinienem użyć referencji(choć wolał bym tego uniknąć w tym konkretnym projekcie). Zastanawiam się również czy nie pójść bardziej w stylizację niż realizm ??
michalo Napisano 5 Styczeń 2017 Napisano 5 Styczeń 2017 Można wiedzieć dlaczego wolał byś bez referencji? Myśle, że te błędy winikają tylko z braku wiedzy nt. budowy ciała. Niestey bez referencji nie popchniesz tego dalej, moim zdaniem. Jeśli chodziło ci o pokazanie sobie swojego limitu, to może jest on tutaj? Teraz bierz książki i zdjęcia i ciągnij ją dalej. Dużo więcej się nauczysz. Ładnie budujesz formy i ta umiejętność + nauka anatomii + referencje pozwolą ci na pewno w przyszłośći mniej wspierać się pomocami? Tak to trochę błądzisz w ciemno po omacku. Wiesz już jak, ale nie wiesz co. Ja osobiście bardzo lubię stylizacje ale to uchwycenie realizmu najbardziej mnie kręci w rzeźbach ludzi.
Graft Napisano 16 Styczeń 2017 Autor Napisano 16 Styczeń 2017 Dawno nic w 3d nie było więc wrzucam ;) Robię milion rzeczy naraz, ale jakoś ciągle mnie do tego "low poly" ciągnie
JackTheRippy Napisano 16 Styczeń 2017 Napisano 16 Styczeń 2017 Podziwiam za prace na takej ilosci polygonow :P
michalo Napisano 17 Styczeń 2017 Napisano 17 Styczeń 2017 Ogólnie to tylko liczy się ładnie namalowana teksturka przy takie ilości poly. Tu jest malinha. Przypomina mi wowa jak kiedyś grałem 100 lat temu.
Graft Napisano 17 Luty 2017 Autor Napisano 17 Luty 2017 Dawno nic w 3d nie było Sketchfab>> https://skfb.ly/6nLH9
Ania Napisano 18 Luty 2017 Napisano 18 Luty 2017 Poe świetny, fajna fryzura, na początku myślałam że to 2D. Tylko oczy ptaszków niepotrzebnie świecą i dymią, dymki wyglądają trochę jak rogi antylopy kudu.
Graft Napisano 22 Luty 2017 Autor Napisano 22 Luty 2017 Kilka rzeczy które gdzieś tam sobie dłubie w międzyczasie
Graft Napisano 28 Luty 2017 Autor Napisano 28 Luty 2017 troche jak "moj sasiad totoro" Bo właśnie scena z tego filmu animowanego była moją inspiracją ;)
pbcg Napisano 1 Marzec 2017 Napisano 1 Marzec 2017 Te stylizowane postacie są świetne, w takich pracach (na teksturach) widać ile dają umiejętności rysunku 2D. Zazdroszczę tych umiejętności:)
Graft Napisano 2 Marzec 2017 Autor Napisano 2 Marzec 2017 Jeszcze jakieś krzaczory w tle dodam bo tak chyba pusto
Graft Napisano 3 Marzec 2017 Autor Napisano 3 Marzec 2017 Chyba skończone Sketchfab>> https://skfb.ly/66BMM
Graft Napisano 5 Marzec 2017 Autor Napisano 5 Marzec 2017 Zaczynam kolejny model. Tym razem na konkurs organizowany przez sketchfab. Temat to "hand painted rocks" Machnąłem na szybko taką kompozycję. Reszta zabawy w blenderze
pbcg Napisano 6 Marzec 2017 Napisano 6 Marzec 2017 Fajne, Moja sugestia zrób twarz tej postaci bardziej kanciastą, coś na kształt przypominającą te posągi.
Ania Napisano 6 Marzec 2017 Napisano 6 Marzec 2017 (edytowane) #92 postacie bardzo fajne, kompozycja moim zdaniem słaba. Myślę że brakuje czegoś jak optycznej ramki (może jakieś drzewo, gałąź, słup, latarnia, krawężnik, pas na jezdni, ...) z brzegu kadru. Teraz sobie tak stoją w pustce, kompletna czerń po bokach. Znak autobusowy jest ustawiony tak centralnie i ma taką jasność, że przyciąga wzrok równo z postaciami, a chyba powinien być raczej elementem drugorzędnym (elementem tła, albo ramki o której pisałam). Nie wiem czy mój monitor za ciemny, ale drzew które widać na screenie nie widzę w renderze. W wersji 2d w teczce 2d miałeś to ciekawiej oświetlone, z cieniem parasola na grubym. #93 może tą prawą głowę trochę powiększyć? Sprawia wrażenie stosunkowo małej. Może brzegami wystawać za kadr, nie każdy obiekt musi być dokładnie upchnięty wewnątrz kadru. Centralną postać może by lekko przesunąć, żeby nie była dokładnie w centrum, tylko jakiś złoty podział albo coś tego typu. W teczce 2d robisz bardzo fajne i dogłębne analizy kompozycji różnych dzieł, ale twoje własne kompozycje częściowo są jakby bez polotu, brakuje "tego czegoś", a niekiedy nawet podstaw (np. ustawienie postaci centralnie zamiast w złotym podziale albo w 1/3, mimo że całość nie jest jakoś super symetryczna). Nie żebym była jakimś specem od kompozycji, ale po twoich analizach spodziewałabym się żeby twoje spostrzeżenia się bardziej przekładały na własne dzieła. Edytowane 6 Marzec 2017 przez Ania
Graft Napisano 6 Marzec 2017 Autor Napisano 6 Marzec 2017 Dzięki za uwagi. Co do samej kompozycji to są to sceny robione pod oglądanie w 3 wymiarach więc czasem trzeba pójść na kompromis aby wyglądało to znośnie z każdej strony ;) Co do znaku to jest on ważnym elementem sceny dlatego taki walor jasny dostał :P Niepokoi mnie natomiast to co wspomniałaś Aniu o samych drzewach. U mnie widać je ok. Oglądałaś scenę na sketchfabie, czy tylko ten screenshot który tu wkleiłem ? Co do drugiej sceny z "Rockiem" to głowę chyba powiększę i zrobię bardziej kwadratową. Zaczęło się od tego, że posągi moai zawsze kojarzyły mi się z twarzą Dwaynea "rocka" Johnsona I chciałem tak sobie zażartować, ale chyba nikt nie załapał :P Co by pusto nie było wrzucę wip-a. Tym razem zaczynam od rzeźbienia
Ania Napisano 6 Marzec 2017 Napisano 6 Marzec 2017 Acha oglądałam tylko na screenie, jakoś sketchfab umknął mojej uwadze. W takim razie co innego, sory za ostrą krytykę :) Dotyczyła obrazków, nie scen. Drzewa na sketchfabie widzę, ale ledwo. Ale jak pisałam, może to mój monitor, nie jest on jakiś super (aktualnie siedzę na laptopie).
Graft Napisano 6 Marzec 2017 Autor Napisano 6 Marzec 2017 Ostra krytyka mi nie przeszkadza ;) świadczy ona o tym, że kogoś obchodzi to co robię i chce pomóc. Co do drzew to może się ktoś jeszcze wypowie jak u niego widać. Może to ja mam źle monitor skalibrowany.
Araiel Napisano 6 Marzec 2017 Napisano 6 Marzec 2017 Co do drzew to może się ktoś jeszcze wypowie jak u niego widać. U mnie drzewa widać bardzo dobrze zarówno na tych dwóch obrazkach z forumowego tematu jak i na sketchfabie (sprawdzałem zarówno na Eizo, jak i na budżetowym Asusie). Co do samych prac, to jak zwykle trzymają poziom. Miło się ogląda Twoją twórczość. Duży plus za Lovecrafta, którego bardzo lubię :) A żart z Rockiem na konkurs, to jak dla mnie strzał w dziesiątkę. Mam nadzieję, że jednak ludzie załapią o co w tym chodzi, bo pomysł jest świetny :)
Graft Napisano 7 Marzec 2017 Autor Napisano 7 Marzec 2017 Gotowy do malowania. Kompozycję będę usprawniał jak już namaluję tekstury
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się