Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 15
  • Wyświetleń 6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

super sprawa!

Napisano

Ja jak kiedyś widziałem tego kosmonautę, to mi się bardzo spodobał, ale teraz po przejrzeniu galerii też jakoś mnie to nie zachwyca. Mimo wszystko podejrzewam, że można z tego wycisnąć więcej.

 

patrząc na rendery w ich galleri to mega słabo to wygląda.. imho mój shader do cyclesa już lepszą imitacje rysunku robił
Pochwalisz się jakimś renderkiem? Ciekaw jestem rezultatów.

 

Mi się udało z Blendera wypuścić coś takiego: 164_noname.png Bazowałem na tym shaderze: https://blendernpr.org/classic-ink-shader/

Napisano

shader to złe słowo stworzyłem bardziej system. który działa tak że. nie potrzeba UV. ani żadnych textur w pliku dosłownie nie. jedynie co to importujemy geometrie do sceny. jaki kolwiek .OBJ i przypisujemy go do empty. potem ustawiamy rozdzielczość i F12 i gotowe :D

 

fhd_by_kr4mon-dabxspk.jpg

test2_by_kr4mon-dabxt0f.png

test18_by_kr4mon-dabxt53.png

Napisano

@Maciek

Jak dla mnie to jest świetne!

Pokaż na blenderartist. polycount i wrzucaj na gumroada za kasę, imho chętni się znajdą.

Pozdrawiam

Napisano

Woah! dzięki wielkie. Postaram się wrzucić to w ten tydzień będę w podróży więc będę miał czas aby napisać bla bla text co i jak działa. imho System jest banalnie prosty :)

Napisano

Hejka hejka, minął miesiąc, coś wrzucisz może? Bardzo fajny shader! :)

Napisano
Hejka hejka, minął miesiąc, coś wrzucisz może? Bardzo fajny shader! :)

 

tak tak pamiętam o tym po prostu zdecydowałem że jednak nie biore ze sobą laptopa bo miałem wbić tylko do kraju na 2 dni a okazało się w urzedzie że papierki zajmą trochę dłużej i jeszcze nie wróciłem :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności