Mam dwa pytania odnośnie modelowania w Blenderze. Są w sumie podobne, więc pozwalam sobie je wrzucić do jednego kotła.
Pierwsze konkretne. Jak wymodelować taie falowane wcięcia na obłym kształcie, tak aby nie zepsuć tych zaokrągleń. Mam na myśli coś takiego jak na obrazku poniżej, np. takie wcięcia pod nakrętką.
Drugie ogólne pytanie. Czy jest jakaś metoda / technika pracy przy modelowaniu tego typu przedmiotów? Jak np. opakowania spożywcze, gdzie z jednej strony wszystko jest obłe, ale jest sporo róźnych wcięć, wybrzuszeń itd. Znów przykład na obrazku.
Witam,
Mam dwa pytania odnośnie modelowania w Blenderze. Są w sumie podobne, więc pozwalam sobie je wrzucić do jednego kotła.
Pierwsze konkretne. Jak wymodelować taie falowane wcięcia na obłym kształcie, tak aby nie zepsuć tych zaokrągleń. Mam na myśli coś takiego jak na obrazku poniżej, np. takie wcięcia pod nakrętką.
Drugie ogólne pytanie. Czy jest jakaś metoda / technika pracy przy modelowaniu tego typu przedmiotów? Jak np. opakowania spożywcze, gdzie z jednej strony wszystko jest obłe, ale jest sporo róźnych wcięć, wybrzuszeń itd. Znów przykład na obrazku.
Share this post
Link to post
Share on other sites