Napisano 3 Październik 20168 l Model, który zrobiłem w wolnym czasie. Nie wiem czy będę robił do niego tekstury więc wrzucam high poly jako finished Edytowane 26 Listopad 20168 l przez Domi
Napisano 3 Październik 20168 l piekne acz mnie bardziej od twarzy urzekaja stroje jakie robisz. A buzki to tez Twoja mocna strona w tej postaci bardzo na plus, lubie takie charaktery. Mozesz cos wiecej napisac? Ile poly ma postac, ile czasu zajelo Ci wykonanie calej postaci. Rozumiem, ze 3d jest Twoim pomyslem na zycie, czyms co uprawiasz zawodowo.
Napisano 3 Październik 20168 l Autor piekne acz mnie bardziej od twarzy urzekaja stroje jakie robisz. A buzki to tez Twoja mocna strona w tej postaci bardzo na plus, lubie takie charaktery. Mozesz cos wiecej napisac? Ile poly ma postac, ile czasu zajelo Ci wykonanie calej postaci. Rozumiem, ze 3d jest Twoim pomyslem na zycie, czyms co uprawiasz zawodowo. hej, bazę ubrań zrobiłem w marvelusie, z różnych refek poskładałem mu takie wdzianko : ) Potem w zbrushu podrzeźbione, dodane detale itp Ile czasu nad tym pracowałem. Ciężko powiedzieć, zacząłem ten model chyba 3 tygodnie temu od rzeźby głowy i ciała, i postanowiłem zrobić go w całości, ale pracowałem nad nim w kratkę, najwięcej w weekendy. Jeżeli chodzi o kwestie zawodowe to obecnie pracuję w Techlandzie jako junior :P
Napisano 3 Październik 20168 l Jak Techland ma takich juniorow to strach pomyslec co umieja seniorzy :D Pracka wymiata. Jakby mi ktos powiedzial ze to Adam Skutt to bym uwierzyl. Genialnie ogarnales ta postac. Gratuluje skilla.
Napisano 3 Październik 20168 l dzieki Domi. Postac bardzo udana, moze nawet jedna z moichTwoich ulubionych. Sledzilem Twoj skill praktcyznie od poczatku i o ile jeszcze wtedy wydawal mi sie w zasiegu tak potem cos sie stalo, ze prace zaczely wygladac jak ze zbrushcentral z toprow az dziwne, ze jeszcze Cie tam nie bylo w naglowku....chyba. Mozesz powiedziec ile poly przeznaczasz na twarz? Zaczynasz z kulki czy z base mesha. ach tak junior...awans to kwestia uplywu czasu bo skill juz byl. pozdrawiam
Napisano 3 Październik 20168 l I weź takiego dogoń :/ Odkąd tutaj postuje to staram sie dobić do poziomu Twoich prac, a z każda uciekasz coraz dalej :D
Napisano 3 Październik 20168 l Autor dzieki Domi. Postac bardzo udana, moze nawet jedna z moichTwoich ulubionych. Sledzilem Twoj skill praktcyznie od poczatku i o ile jeszcze wtedy wydawal mi sie w zasiegu tak potem cos sie stalo, ze prace zaczely wygladac jak ze zbrushcentral z toprow az dziwne, ze jeszcze Cie tam nie bylo w naglowku....chyba. Mozesz powiedziec ile poly przeznaczasz na twarz? Zaczynasz z kulki czy z base mesha. ach tak junior...awans to kwestia uplywu czasu bo skill juz byl. pozdrawiam Twarze różnie. Czasami z basemesha, a czasami z dynameshem początek- na pewnym etapie i tak robię projekcje na basemesha żeby mieć gotową topologię. Ta głowa ma chyba 10 mln na max subdivie :))
Napisano 3 Październik 20168 l Swietny pomysl z ta reprojekcja chyba takze sobie topo przygotuje do tego. Tak samo MD nie trzeba sie przelamywac do robienia UV pod paterny.
Napisano 17 Listopad 20168 l Świetna robota! Na twoim miejscu dorobiłbym temu dżentelmenowi panią. Mam pytanie, jak długo tworzyłeś tą postać?
Napisano 20 Listopad 20168 l Autor Świetna robota! Na twoim miejscu dorobiłbym temu dżentelmenowi panią. Mam pytanie, jak długo tworzyłeś tą postać? Ciężko powiedzieć, z 3-4 tygodnie z przerwami, większość zrobiłem w trakcie weekendów
Napisano 8 Grudzień 20168 l Bardzo Fajnie CI ta postać wyszła - jakbyś przypozował do prezentacji to już w ogóle super by było:)