Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Model, który zrobiłem w wolnym czasie. Nie wiem czy będę robił do niego tekstury więc wrzucam high poly jako finished

 

 

dominik-wasienko-xv-1.jpg?1475438033

dominik-wasienko-xv-2.jpg?1475437931

dominik-wasienko-xv-3.jpg?1475437934

dominik-wasienko-xv-3-b.jpg?1475437962

dominik-wasienko-xv-4.jpg?1475437936

Edytowane przez Domi

  • Odpowiedzi 16
  • Wyświetleń 3,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

piekne acz mnie bardziej od twarzy urzekaja stroje jakie robisz. A buzki to tez Twoja mocna strona w tej postaci bardzo na plus, lubie takie charaktery. Mozesz cos wiecej napisac? Ile poly ma postac, ile czasu zajelo Ci wykonanie calej postaci. Rozumiem, ze 3d jest Twoim pomyslem na zycie, czyms co uprawiasz zawodowo.

Napisano
  • Autor
piekne acz mnie bardziej od twarzy urzekaja stroje jakie robisz. A buzki to tez Twoja mocna strona w tej postaci bardzo na plus, lubie takie charaktery. Mozesz cos wiecej napisac? Ile poly ma postac, ile czasu zajelo Ci wykonanie calej postaci. Rozumiem, ze 3d jest Twoim pomyslem na zycie, czyms co uprawiasz zawodowo.

hej, bazę ubrań zrobiłem w marvelusie, z różnych refek poskładałem mu takie wdzianko : ) Potem w zbrushu podrzeźbione, dodane detale itp Ile czasu nad tym pracowałem. Ciężko powiedzieć, zacząłem ten model chyba 3 tygodnie temu od rzeźby głowy i ciała, i postanowiłem zrobić go w całości, ale pracowałem nad nim w kratkę, najwięcej w weekendy.

Jeżeli chodzi o kwestie zawodowe to obecnie pracuję w Techlandzie jako junior :P

Napisano

Jak Techland ma takich juniorow to strach pomyslec co umieja seniorzy :D Pracka wymiata. Jakby mi ktos powiedzial ze to Adam Skutt to bym uwierzyl. Genialnie ogarnales ta postac. Gratuluje skilla.

Napisano

dzieki Domi. Postac bardzo udana, moze nawet jedna z moichTwoich ulubionych. Sledzilem Twoj skill praktcyznie od poczatku i o ile jeszcze wtedy wydawal mi sie w zasiegu tak potem cos sie stalo, ze prace zaczely wygladac jak ze zbrushcentral z toprow az dziwne, ze jeszcze Cie tam nie bylo w naglowku....chyba. Mozesz powiedziec ile poly przeznaczasz na twarz? Zaczynasz z kulki czy z base mesha. ach tak junior...awans to kwestia uplywu czasu bo skill juz byl.

pozdrawiam

Napisano

I weź takiego dogoń :/ Odkąd tutaj postuje to staram sie dobić do poziomu Twoich prac, a z każda uciekasz coraz dalej :D

Napisano
  • Autor
dzieki Domi. Postac bardzo udana, moze nawet jedna z moichTwoich ulubionych. Sledzilem Twoj skill praktcyznie od poczatku i o ile jeszcze wtedy wydawal mi sie w zasiegu tak potem cos sie stalo, ze prace zaczely wygladac jak ze zbrushcentral z toprow az dziwne, ze jeszcze Cie tam nie bylo w naglowku....chyba. Mozesz powiedziec ile poly przeznaczasz na twarz? Zaczynasz z kulki czy z base mesha. ach tak junior...awans to kwestia uplywu czasu bo skill juz byl.

pozdrawiam

Twarze różnie. Czasami z basemesha, a czasami z dynameshem początek- na pewnym etapie i tak robię projekcje na basemesha żeby mieć gotową topologię.

 

Ta głowa ma chyba 10 mln na max subdivie :))

Napisano

Świetna robota! Na twoim miejscu dorobiłbym temu dżentelmenowi panią. Mam pytanie, jak długo tworzyłeś tą postać?

Napisano
  • Autor
Świetna robota! Na twoim miejscu dorobiłbym temu dżentelmenowi panią. Mam pytanie, jak długo tworzyłeś tą postać?

 

Ciężko powiedzieć, z 3-4 tygodnie z przerwami, większość zrobiłem w trakcie weekendów

Napisano
  • Autor

Update z low poly Henryka : )

 

27 k tysi

 

henry_1.JPG

henry_2.JPG

henry_3.JPG

henry_3b.JPG

henry_4.JPG

henry_5.JPG

henry_6.JPG

henry_7.JPG

 

Normalki i siatka

henry_wire.jpg

Napisano

Bardzo Fajnie CI ta postać wyszła - jakbyś przypozował do prezentacji to już w ogóle super by było:)

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności