Napisano 7 Listopad 20168 l Model czouku w późnej wersji produkcyjnej. Zimmerit : poprawiony właz Dowódcy: Edytowane 24 Styczeń 20178 l przez kliment woroszyłow
Napisano 7 Listopad 20168 l To ze model super itd to w Twoich watkach bezsensu pisac, wiec nie pisze. Moze bys sie wzial za Pzkpfw VI? Moj ulubiony czolg WWII. EDIT: Sluzylbym referencjami :D https://s21.postimg.org/9aws5ti13/20161107_184919.jpg Edytowane 7 Listopad 20168 l przez keajra
Napisano 7 Listopad 20168 l Fajnie, że wróciłeś ze swoimi modelami! Czołg wiadomo, świetny :) Widzę, że modelowałeś środek tych drzwiczek na boku wieży. Stąd moje pytanie, masz w planach wnętrze?
Napisano 7 Listopad 20168 l Autor masz w planach wnętrze? Mam za mało pewnych informacji co do wnętrza, dlatego odpuszczę, ale gdybym w przyszłości zdobył dobre referencje to kto wie... ;)
Napisano 7 Listopad 20168 l Wojtku, jak zwykle model wysokich lotów. Mega lubię przyglądać się wszystkim elementom. U Ciebie nawet nakrętki wyglądają super :). Echhh zawsze powtarzałem/namawiałem, nauczaj :).
Napisano 7 Listopad 20168 l Autor Lukasz2244 Dzięki! :) Jeszcze jeden renderek, jutro powinienem skończyć cały zimmerit.
Napisano 10 Listopad 20168 l Autor Ten tile na blasze to chyba tylko test prawda? Nie, nie tylko... bo?
Napisano 10 Listopad 20168 l Autor Materiały z vraya? Tak. Ale póki co to tylko gąski mają bardziej zaawansowany szejder , reszta dopiero będzie robiona. Edytowane 10 Listopad 20168 l przez kliment woroszyłow
Napisano 11 Listopad 20168 l Autor Straszna dłubanina z tą texturą odrapań...ale w końcu zrobię.... ;)
Napisano 19 Listopad 20168 l Autor zabrudzenia atmosferyczne, nie skończone więc nie przywiązujcie sie za bardzo, bardziej sprawdzam czy to będzie dobrze wyglądać:
Napisano 19 Listopad 20168 l W paru miejscach razi mapowanie . Będziesz poprawial recznei texture tam?
Napisano 19 Listopad 20168 l Autor Sebazx6r - W tym rzecz że to co pokazujesz jako błąd mapowania jest celowym ręcznie narysowanym wzorem, gdyż w oryginale ryflowanie zimmeritu było tak właśnie robione.
Napisano 20 Listopad 20168 l No to teraz widać różnice. Szczególnie za obwolutą. Inny kierunek mapowania tam już nie powinno być po obwodzie a na tym wypukłym kierunek o 90 stopni trzeba obrócić. W oczy rzuca się także różne skale w teksturze. Miejscami paski są 2 grubsze. Na płaskim obszarze sa te same kierunki. U ciebie nagle pattern idzie po obwodzie wyciętej płyty gdzie prawie po całości jest w jej poprzek. Edytowane 20 Listopad 20168 l przez Sebazx6r literówki
Napisano 20 Listopad 20168 l Autor seba ty zdaje sie nie rozumiesz. Nie było standardu, każdy czołg był inaczej zaszpachlowany i poryflowany. Nie znajdziesz dwóch takich samych wzorów zimmeritu na żadnym z czołgów. Zimmerit jak linie papilarne, każdy ma inne. zawsze były jakieś odstępstwa od normy wynikające z widzimisię wykonującego. przykłady: http://www.panzerscale.de/tipps_und_tricks/Detailfotos/Images/Detail_30.JPG http://www.panzerscale.de/tipps_und_tricks/Detailfotos/Images/Detail_30a.jpg http://www.panzerscale.de/tipps_und_tricks/Detailfotos/Images/Detail_27.JPG Poprawione otarcia boków i zarys końcowego kamo: Edytowane 20 Listopad 20168 l przez kliment woroszyłow
Napisano 20 Listopad 20168 l Nie wiem może masz racje,ale w niektórych miejscach wygląda to dla mnie źle, wręcz nielogicznie szczególnie na tych płaskich płytach które niczego nie okalają. Dlatego pisze. Na tej płycie pod gąsienicą zmiana kierunku jest nielogiczna. Widać ze szpachlują na szybka wiec po co się męczyć i robić cos co i tak urody mu nie doda.i utrudnia proces nakładanych tego betonu czy co to. Może jak dasz displacement zamiast płaskiego bumpa to się przekonam.
Napisano 20 Listopad 20168 l Autor Wrzuciłem ci fotki które pokazują że logiki w tym nie należy szukać. Wpisz sobie "zimmerit" w googlach i pooglądaj może wtedy uwierzysz.
Napisano 20 Listopad 20168 l Kliment, weryfikacja to ważna rzecz. Później będziesz mógł sobie przykleić znaczek "SebaZX6-R Approved!". :)
Napisano 20 Listopad 20168 l Nie musi rzeźbić by zrobić displacement. Jeżeli nie widzisz tych pięknych prostych linii jak od linijki i tego kwadracika w rogu. Dlatego kojarzy mi się z bledem mapowania. Nie czuć kompletnie głębi tej faktury przez co dziwnie się na to patrzy.. Jak nie zrobisz dispa to te zniszczenia obtarcia będą wyglądać co najmniej dziwnie. Ta tektura u Ciebie to w bumpie czy w diffiusie? Chyba sam diffuse. Wnioskuje ze jeszcze będą inne textury dorabiane. Obtarcie wygaldaja dziwnie trochę za duże nie ma ukruszen tylko jak obtarty beton. Jak będzie roznica poziomu to inaczej się będzie to czytac stad disp/normal lub bump. Choc mysle ze disp będzie najlepiej. Nie musi być mojego aproved ;p. Wyrazam opinie. Skoro uważasz ze jest oki to już się nie wtrącam rob dalej. Czekam na końcowy efekt.
Napisano 20 Listopad 20168 l Autor To jest displacement tylko na minimalnych nastawach żeby nie czekać z renderami póki testowe. Poza mapą diff i displacement są mapy bump, specular i reflect.
Napisano 21 Listopad 20168 l Autor Zimmerit 2.0. w sumie to muszę podziękować Sebazx6r bo mnie zmotywował ;) Edytowane 21 Listopad 20168 l przez kliment woroszyłow
Napisano 22 Listopad 20168 l Świetnie.Będziesz dodawał RAL 8012 (red primer) między stalą a zimmerkiem ?
Napisano 22 Listopad 20168 l Wojtek świetna robota, szukam i szukam żeby się do czegoś przyczepić i nic znaleźć nie mogę.
Napisano 27 Listopad 20168 l Świetnie to wygląda! Wolę nie wiedzieć ile to ma poly z fizycznym displacementem dla zimmeritu :D Ciekawi mnie natomiast w czym teksturujesz. Przerzuciłeś się na Quixela, Paintera czy jeszcze coś innego, czy malujesz wszystko w PS na płasko? Kibicuję dalej! Pozdrawiam
Napisano 28 Listopad 20168 l Autor Do otexturowania został tył i spód wanny i koła. Edytowane 28 Listopad 20168 l przez kliment woroszyłow
Napisano 28 Listopad 20168 l Nie wiem czy to kwestia oświetlenia, ale oznakowanie boczne, oraz białe pasy na lufie są dla mnie zbyt "czyste/nowe" względem całości. Jakiś kurz, może więcej ubytków? Pytanie czysto techniczne. Dlaczego ten czołg miał taką fakturę? Czemu to miało służyć?
Napisano 28 Listopad 20168 l Autor Dlaczego ten czołg miał taką fakturę? Czemu to miało służyć? Zimmerit jest trochę zagadką... wtajemniczeni twierdzą że miał rozpraszać odbicia i refleksy świetlne na pancerzu by czołg był mniej widoczny, inni że miał zapobiegać przyklejaniu granatów magnetycznych używanych do zwalczania czołgów. Skład tej masy jest nieznany dzisiaj.
Napisano 28 Listopad 20168 l Zimmerit fakturą przypomina mi mocno Co do modelu i tekstur, jest naprawdę super. Sledze wątek od początku powstania.
Napisano 28 Listopad 20168 l Autor marekkonieczny- bardzo dobre skojarzenie bo to w podobny sposób było nakładane i ryflowane :) Edytowane 28 Listopad 20168 l przez kliment woroszyłow
Napisano 24 Styczeń 20178 l Autor Po dłuższej przerwie wracam do pracy nad nim.... już prawie ;) Edytowane 24 Styczeń 20178 l przez kliment woroszyłow
Napisano 14 Marzec 20178 l Medwed- A to róznie. Głównie do wydawców czasopism i książek. Ale jak ? Nie masz potem praw do sprzedawania modeli w Necie ?
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto