streaker Posted November 3, 2004 Posted November 3, 2004 Takie sobie jabłuszko, zrobione w wolnej chwili. Powstało w 3ds, scanline i dopieszczane photoshopem. Texturki z mojej mowej zabawki canona :)
Badyl Posted November 3, 2004 Posted November 3, 2004 ładne japko, tylko cos mu sie kierunki grawitacji pomerdały ;) wyglada jakby lezało na scianie (whatever... ) :P
Salvator Posted November 3, 2004 Posted November 3, 2004 ... i to wyjaśnia czemu wisi na ścianie :> nie rozmawiajmy o wektorach bo to przecież rastr :P
streaker Posted November 3, 2004 Author Posted November 3, 2004 możecie jasniej, bo nie kapuje o co chodzi...
Ania Posted November 3, 2004 Posted November 3, 2004 jablko newtona ktore sie przykleilo do sciany zeby mu glowki nie skrzywdzic. zrob ten cien gdzie indziej, zeby tak nie wygladalo. calkiem ladne, troche mniej matowe bym zrobila
KLICEK Posted November 3, 2004 Posted November 3, 2004 Chodzi im o to ze bledem bylo to ze polozyles jablko na boku zamiast postawic je pionowo , przez co jest efekt wiszacego jablka w przestrzeni.
streaker Posted November 3, 2004 Author Posted November 3, 2004 Coż, ja tego nie widze, ale może tak jest lepiej:
mCh Posted November 4, 2004 Posted November 4, 2004 Teraz jest to jabłko Einsteina. Najbardziej mnie wkurza ta biała dziura wsysająca je. Salvator: To może o tensorach?
KLICEK Posted November 4, 2004 Posted November 4, 2004 Teraz zdecydowanie lepiej , ale powinienes bardziej rozjasnic spod i zmniejszyc gestosc ciania, dodaj jakiegos fallofa.Dodaj moze jakiegos lekkiego bumpika i zwieksz spectaculara moze byc ciekawiej.
streaker Posted November 8, 2004 Author Posted November 8, 2004 nie widać słów krytyki, dlatego wyrenderowałem sobie to w 1600*1200, jak ktos zainteresowany to zapraszam na http://www.streaker.za.pl
Salvator Posted November 8, 2004 Posted November 8, 2004 chcesz, masz :D komentarz... dopsz brakuje mi odbicia fressnelowskiego (bądź co bądź robi się to w maxie reflection-raytrace-falloff) daj mapę hdri na skylighta i refleksy. no i ile tu można bawić się z jabłkiem :D
MareG Posted November 8, 2004 Posted November 8, 2004 Komentarz: ten kmiot wygląda bardzo plastikowo, może zrób jeszcze drugie jabłko przekojone? Byłoby ciekawie tak to skomponować i rozmyć płytkim DOFem jak to w makro... [offtopic] właśnie wpadłem na pomysł jak uzyskać realistyczną teksturę jabłka - skanujemy jabłko kulając je po szybie skanera z identyczną prędkością co przesuw lampy... [end offtopic] pozdro
kozioo Posted November 8, 2004 Posted November 8, 2004 Nieciekawe. Straszny plastik. W zasadzie to wszystko oprócz modelu nalezałoby poprawic w mniejszym lub większym stopniu.
boba Posted November 8, 2004 Posted November 8, 2004 a mi osobiście to sie ogonek nie podoba... jakos dziwnie zmapowany, no ale skoro to jablko fizyczne to moze tak ma byc ;)
Kuciel Posted November 8, 2004 Posted November 8, 2004 na szarlotke tez wystarczy, chociaz szarlotka ze swieczki w ksztalcie jablka moze smakowac jakos tak stearynowo strasznie :P
Marcin Posted November 8, 2004 Posted November 8, 2004 MareG - ja mam lepszy ;) obrac jablko w paski i je zeskanowac ;) male edytowanko i masz dobra texturke ;)
Edi Posted November 9, 2004 Posted November 9, 2004 no to ostatnie jabłuszko nawet soczyście wygląda. Dawaj jakąś scenkę zrobioną w podobny sposób i będzie wyglądać całkiem, całkiem
spoon Posted November 9, 2004 Posted November 9, 2004 jabłko spoko, ale zgadzam sie z bobą, że ogonek to puściłeś równo. i forme ma za obłą, i texturkę straszną.
jaras Posted November 9, 2004 Posted November 9, 2004 przyjemne jabłuszko , szkoda żeby się zmarnowało - moja rada- zrób stary, drewniany stół + jakaś słoma + koszyk wiklinowy w którym są jabłuszka a w tle lekko uchylone okno z wpadającym słonecznym światłem które pada częściowo na koszyk a częściowo na Twoje jabłuszko które sobie leży/stoi na 1 planie (obok może być też przekrojona połówka 2 jabłka + nóż + obierki :) życzę powodzenia p.s. acha , sceneria to stara wiejska, gliniana chatka p.s.2. do oświetlenia użyj vray'a lub brazila lub mentala - tralala :) i będzie cool
uncle Posted November 10, 2004 Posted November 10, 2004 ogolnie to jablko sie malo blyszczy jak dla mnie;p i wogle jakis lekki bumpik by sie przydal bo jakblko to nie powierzchnia plaska
tweety Posted November 10, 2004 Posted November 10, 2004 jejku przycepili sie do sceny. jak widze temat ma nazwe Obiekt 3d a nie scena 3d. to znaczy ze glownym aspektem jest tylko i wyłącznie jablko a nie gdzie i jaki rzuca cien. no to pzryczepiam sie do jabłka: obejrzałem na 1600x1200 i mówię: texturka ogonka jest strasznie rozmyta, brak dobrego bumpa na jabłku, gdzie jest odbicie światła?? po za tym samo jabłko to nie jest chyba szczyt marzeń? porady co do stworzenia scenki sa jak najbardziej na miejscu, bo tutaj to po prostu jest zmodyfikowana sphera z moisem i editable mesh + cylinder z editable mesh + UvwMap + jakas teksturka i koniec...
mCh Posted November 10, 2004 Posted November 10, 2004 gabriel, jak śmiesz się nie zgadzać z takimi znawcami tematu jakim są nasi forumowicze. jak śmiesz :D :P uncle: tu bumpik mało pomoże myśle, jakośc teksturki i ustawienia mapy przydałoby się zmienić.
mCh Posted November 10, 2004 Posted November 10, 2004 OT gabrielu, proszę natychmiast przestań demoralizować młodzież alkoholem! T Nie od dziś wiadomo, że ładnie zaprezentowane i w ładnym otoczeniu (HDRI!!!) wszystko się sprzeda. Wykorzystaj to, drogi Autorze.
Recommended Posts