Napisano 3 Listopad 200420 l Takie sobie jabłuszko, zrobione w wolnej chwili. Powstało w 3ds, scanline i dopieszczane photoshopem. Texturki z mojej mowej zabawki canona :)
Napisano 3 Listopad 200420 l ładne japko, tylko cos mu sie kierunki grawitacji pomerdały ;) wyglada jakby lezało na scianie (whatever... ) :P
Napisano 3 Listopad 200420 l ... i to wyjaśnia czemu wisi na ścianie :> nie rozmawiajmy o wektorach bo to przecież rastr :P
Napisano 3 Listopad 200420 l jablko newtona ktore sie przykleilo do sciany zeby mu glowki nie skrzywdzic. zrob ten cien gdzie indziej, zeby tak nie wygladalo. calkiem ladne, troche mniej matowe bym zrobila
Napisano 3 Listopad 200420 l Chodzi im o to ze bledem bylo to ze polozyles jablko na boku zamiast postawic je pionowo , przez co jest efekt wiszacego jablka w przestrzeni.
Napisano 4 Listopad 200420 l Teraz jest to jabłko Einsteina. Najbardziej mnie wkurza ta biała dziura wsysająca je. Salvator: To może o tensorach?
Napisano 4 Listopad 200420 l Teraz zdecydowanie lepiej , ale powinienes bardziej rozjasnic spod i zmniejszyc gestosc ciania, dodaj jakiegos fallofa.Dodaj moze jakiegos lekkiego bumpika i zwieksz spectaculara moze byc ciekawiej.
Napisano 8 Listopad 200420 l Autor nie widać słów krytyki, dlatego wyrenderowałem sobie to w 1600*1200, jak ktos zainteresowany to zapraszam na http://www.streaker.za.pl
Napisano 8 Listopad 200420 l chcesz, masz :D komentarz... dopsz brakuje mi odbicia fressnelowskiego (bądź co bądź robi się to w maxie reflection-raytrace-falloff) daj mapę hdri na skylighta i refleksy. no i ile tu można bawić się z jabłkiem :D
Napisano 8 Listopad 200420 l Komentarz: ten kmiot wygląda bardzo plastikowo, może zrób jeszcze drugie jabłko przekojone? Byłoby ciekawie tak to skomponować i rozmyć płytkim DOFem jak to w makro... [offtopic] właśnie wpadłem na pomysł jak uzyskać realistyczną teksturę jabłka - skanujemy jabłko kulając je po szybie skanera z identyczną prędkością co przesuw lampy... [end offtopic] pozdro
Napisano 8 Listopad 200420 l Nieciekawe. Straszny plastik. W zasadzie to wszystko oprócz modelu nalezałoby poprawic w mniejszym lub większym stopniu.
Napisano 8 Listopad 200420 l a mi osobiście to sie ogonek nie podoba... jakos dziwnie zmapowany, no ale skoro to jablko fizyczne to moze tak ma byc ;)
Napisano 8 Listopad 200420 l na szarlotke tez wystarczy, chociaz szarlotka ze swieczki w ksztalcie jablka moze smakowac jakos tak stearynowo strasznie :P
Napisano 8 Listopad 200420 l MareG - ja mam lepszy ;) obrac jablko w paski i je zeskanowac ;) male edytowanko i masz dobra texturke ;)
Napisano 9 Listopad 200420 l no to ostatnie jabłuszko nawet soczyście wygląda. Dawaj jakąś scenkę zrobioną w podobny sposób i będzie wyglądać całkiem, całkiem
Napisano 9 Listopad 200420 l jabłko spoko, ale zgadzam sie z bobą, że ogonek to puściłeś równo. i forme ma za obłą, i texturkę straszną.
Napisano 9 Listopad 200420 l przyjemne jabłuszko , szkoda żeby się zmarnowało - moja rada- zrób stary, drewniany stół + jakaś słoma + koszyk wiklinowy w którym są jabłuszka a w tle lekko uchylone okno z wpadającym słonecznym światłem które pada częściowo na koszyk a częściowo na Twoje jabłuszko które sobie leży/stoi na 1 planie (obok może być też przekrojona połówka 2 jabłka + nóż + obierki :) życzę powodzenia p.s. acha , sceneria to stara wiejska, gliniana chatka p.s.2. do oświetlenia użyj vray'a lub brazila lub mentala - tralala :) i będzie cool
Napisano 10 Listopad 200420 l ogolnie to jablko sie malo blyszczy jak dla mnie;p i wogle jakis lekki bumpik by sie przydal bo jakblko to nie powierzchnia plaska
Napisano 10 Listopad 200420 l jejku przycepili sie do sceny. jak widze temat ma nazwe Obiekt 3d a nie scena 3d. to znaczy ze glownym aspektem jest tylko i wyłącznie jablko a nie gdzie i jaki rzuca cien. no to pzryczepiam sie do jabłka: obejrzałem na 1600x1200 i mówię: texturka ogonka jest strasznie rozmyta, brak dobrego bumpa na jabłku, gdzie jest odbicie światła?? po za tym samo jabłko to nie jest chyba szczyt marzeń? porady co do stworzenia scenki sa jak najbardziej na miejscu, bo tutaj to po prostu jest zmodyfikowana sphera z moisem i editable mesh + cylinder z editable mesh + UvwMap + jakas teksturka i koniec...
Napisano 10 Listopad 200420 l gabriel, jak śmiesz się nie zgadzać z takimi znawcami tematu jakim są nasi forumowicze. jak śmiesz :D :P uncle: tu bumpik mało pomoże myśle, jakośc teksturki i ustawienia mapy przydałoby się zmienić.
Napisano 10 Listopad 200420 l OT gabrielu, proszę natychmiast przestań demoralizować młodzież alkoholem! T Nie od dziś wiadomo, że ładnie zaprezentowane i w ładnym otoczeniu (HDRI!!!) wszystko się sprzeda. Wykorzystaj to, drogi Autorze.