michalo Napisano 3 Styczeń 2018 Napisano 3 Styczeń 2018 Przyznam, że jet to słabe. Brak tekstur lub pozy, detalu. Modele wyglądają jako bazy pod sculpt z czego 2 pierwsze to tylko zmiana proporcji. Nie nazwał bym tego reelem. Załóż teczkę 3d i wrzucaj sculpty na forum i pracuj nad nimi, a coś z tego na pewno będzie.
ap01 Napisano 20 Styczeń 2018 Autor Napisano 20 Styczeń 2018 Poszczególne zwierzęta nie są upozowane ponieważ są przygotowane do zrigowania.
JackTheRippy Napisano 20 Styczeń 2018 Napisano 20 Styczeń 2018 Ogolnie musisz popracowac nad rzeba i anatomia :) Robienie "reela" dla rzezb mija sie z celem, o wiele lepiej ludzie przyjmuja zwykly profil na artstation. michalo dobrze radzi, zaloz temat, wrzucaj prace, ludzie pomoga.
Sebazx6r Napisano 20 Styczeń 2018 Napisano 20 Styczeń 2018 michalo dobrze radzi, zaloz temat, wrzucaj prace, ludzie pomoga. Albo i nie xD ale bedziesz miala podglad progresu ;p.
matiuss Napisano 20 Styczeń 2018 Napisano 20 Styczeń 2018 Czemu tak mało ? :( Niedźwiedź fajny, idealnie nadał by się do mojego projektu :P ile czasu już rzeźbisz ? masz jakieś prace z detalem lub teksturką ? Nad jakim projektem pracujesz ?
Nezumi Napisano 20 Styczeń 2018 Napisano 20 Styczeń 2018 Calosc zrobiona na szybko, na "odwal sie" - zero materialow, zero jakiegos oswietlenia - nawet zwykly matcap by dal lepszy rezultat. Dwa pierwsze modele sie kreca ale checi na misia juz zabraklo i wrzucialas tylko screenshoty. Nawet, kurde, antialiasingu nie ma. Prezentacja tragiczna. Wszystkie 3 modele to zwierzaki wiec brak jakiejkolwiek roznorodnosci. Dodatkowo dwa pierwsze modele to blizniaczo podobne psowate. Zero jakiejkolwiek muzyki.. W ogole gdzie nie spojrzec wyziera z tego "reela" lenistwo i brak checi do zrobienia go. Same modele tez niczym nie zachwycaja - detal zerowy, siatki tez Ci sie nie chcialo pokazac... Mnie sie nasuwa taki komentarz po obejrzeniu - jak Ci sie nie chce robic czegos porzadnego to nie rob. Nie musisz byc najlepsza na swiecie zeby znalezc zatrudnienie. Ale zdecydowanie musisz pokazac cos wiecej jak tylko fakt, ze w zasadzie to nic ci sie nie chce. A to jest najbardziej w tym filmiku widoczne.
tr3buh Napisano 20 Styczeń 2018 Napisano 20 Styczeń 2018 krytyka nawet brutalna jezeli jest szczera jest dobra bo w wiekszosci wypadkow ciezko obiektywnie ocenic wlasne prace(tak jest przynajmniej w moim przypadku), po takim "orzezwieniu" zazwyczaj czlowiek zastanawi sie czy nadal chce inwestowac swoj czas w cos co wydawalo mu sie "ze jest ok" i "ze moze jednak przejdzie" czy jednak to olac i zajac sie czyms innym, dzieki takiej decyzji czasem mozna wygrac zycie, w koncu grafika to nie wszystko :)
polka dot Napisano 20 Styczeń 2018 Napisano 20 Styczeń 2018 Hej! podstawy masz już nieźle opanowane, twórz dużo i przede wszystkim systematycznie a poziom będzie bardzo wysoki. zwróć uwagę na anatomię - w sekcji forum o rysunku powinno być wiele materiałów na ten temat, jak ważna jest budowa anatomiczna ciała przy tworzeniu postaci. nawet w rysunku!
Sebazx6r Napisano 20 Styczeń 2018 Napisano 20 Styczeń 2018 Ludzie dajcie już spokój przecież widać ,że jest słabo. Wygląda jak low poly. Za to ma całkiem fajne prace animacyjne. Choć nie rozumiem czemu w najnowszych pracach są nowe nieskończone i trochę słabe ,ale widać doświadczenie w firmach produkcyjnych ORKA, Badi, Platige.... W każdym razie na reel te prace się nie nadają. Teczka i regularne prace to dobry pomysł. Warto patrzeć na swoje prace i prace ludzi lepszych. Co prawda można się wówczas załamać. Dużo osób się nei przyznaje do scanów lub Marvelousa pisząc ,że wsio Zbrush. Jednak warto cisnąć się i nie zrażać.
Rekomendowane odpowiedzi