Skocz do zawartości
  • News

    Artykuły redakcji

    Adobe Max 2024 - wszystkie nowości w Creative Cloud

    Na konferencji Adobe MAX w Miami Beach zaprezentowano najnowszą wersję Adobe Creative Cloud, wprowadzającą ponad 100 nowych funkcji w aplikacjach takich jak Photoshop, Illustrator, Premiere Pro i wiele innych. Aktualizacje te mają na celu przyspieszenie pracy twórców i zaoferowanie większej kontroli oraz precyzji w procesie twórczym. Ale cóż, niespodzianek nie ma. Jak wszędzie dzisiaj - wszędzie usprawnienia związane z AI.
    1. Photoshop: Usprawnienia usuwania elementów i moc generatywnej AI

    Distraction Removal: Nowe i ulepszone narzędzie do usuwania niechcianych elementów z tła, np. turystów lub linii energetycznych. Narzędzie automatycznie wykrywa i usuwa rozpraszacze, zastępując je generowanym tłem. Generative Fill i Generative Expand: Te funkcje są teraz oparte na najnowszym modelu Adobe Firefly, co umożliwia tworzenie bardziej realistycznych, szczegółowych obrazów z większą kontrolą nad detalami, oświetleniem, kompozycją i kolorem.
    Generative Workspace (w Photoshop Beta): Umożliwia jednoczesne generowanie wielu obrazów na podstawie różnych poleceń tekstowych, przyspieszając burzę mózgów i eksplorowanie nowych pomysłów. Można szybko generować zestawy obrazów, przeszukiwać je, a następnie wprowadzać do Photoshopa w celu dalszej edycji. Adobe Substance 3D Viewer (w Photoshop Beta): Pozwala na pracę z plikami 3D bezpośrednio w Photoshopie, z możliwością dodania ich jako Smart Objects.
    2. Premiere Pro: Generatywne AI w edycji wideo
     

    Generative Extend: Funkcja pozwalająca na dodanie dodatkowych klatek na początku lub końcu klipu wideo, co umożliwia płynniejsze przejścia między ujęciami lub idealne dopasowanie cięcia do rytmu. 3. Illustrator: Szybsze i bardziej precyzyjne projektowanie wektorowe

    Objects on Path: Nowa funkcja, która umożliwia szybkie rozmieszczanie obiektów wzdłuż ścieżek, co znacznie przyspiesza proces projektowania. Enhanced Image Trace: Ulepszona funkcja przekształcania rysunków ręcznych i grafik rastrowych w wektory. Nowa wersja Image Trace tworzy dokładniejsze ścieżki, co ułatwia edycję i pozwala na mniejszą liczbę punktów kontrolnych. Mockup Feature: Funkcja tworzenia mockupów (wizualizacji) dla projektów na produktach (np. ubraniach) jest teraz ogólnie dostępna. Illustrator automatycznie dopasowuje projekt do krzywizn i krawędzi obiektu, tworząc realistyczne wizualizacje. 4. InDesign: Nowości dla publikacji i generatywna AI

    Generative Expand i Text to Image: Nowe funkcje generatywnej AI, które pozwalają na edytowanie i dodawanie obrazów bezpośrednio w układzie projektów. MathML: Obsługa równań matematycznych z lepszą jakością graficzną i dostępnością, co jest przydatne w publikacjach naukowych i technicznych. Eksport do Adobe Express: Możliwość eksportu dokumentów InDesign do Adobe Express, co ułatwia innym osobom w zespole wprowadzanie drobnych poprawek w ramach ogólnego układu projektu. 5. Lightroom: Szybsza i bardziej precyzyjna edycja zdjęć

    Generative Remove: Ulepszona funkcja automatycznego usuwania obiektów z bardziej precyzyjnym wykrywaniem. Quick Actions (Early Access): Nowa funkcja, która proponuje sugestie automatycznych poprawek dostosowanych do konkretnego zdjęcia. Można je później dostosować według własnych potrzeb. Content Credentials (Early Access): Możliwość dołączania cyfrowego podpisu z informacjami o autorze zdjęcia i wprowadzonych edycjach, co wspiera inicjatywę Content Authenticity Initiative. Inne aktualizacje obejmują poprawę wydajności, dodatkowe wsparcie HDR oraz inteligentne albumy. 6. Project Neo: Tworzenie 3D dla projektantów 2D

    Project Neo to nowa aplikacja webowa, która umożliwia twórcom 2D (takim jak użytkownicy Photoshopa i Illustratora) tworzenie treści 3D. Narzędzie pozwala na łatwe modelowanie i edytowanie kształtów 3D bez destrukcji, a także na łatwą współpracę w przeglądarce. Projekt 3D stworzony w Neo można otworzyć w Illustratorze i kontynuować edycję.
    7. Firefly Video Model: Generatywna AI do tworzenia wideo

    Nowa funkcja Adobe Firefly umożliwia generowanie nowych klipów wideo na podstawie poleceń tekstowych. Ułatwia to tworzenie materiałów dodatkowych (b-roll) lub dodawanie nowych elementów do już istniejących ujęć.
    8. Frame.io: Kompleksowe zarządzanie projektami

    Frame.io Version 4 jest teraz dostępny i oferuje szeroki zakres funkcji do zarządzania projektami kreatywnymi. Platforma umożliwia przesyłanie plików, zarządzanie przepływem pracy, prowadzenie recenzji i uzyskiwanie zatwierdzeń, a także bezpieczne udostępnianie plików klientom i zespołom.
    9. Adobe Express: Szybkie i proste tworzenie treści
    Adobe Express, aplikacja umożliwiająca szybkie tworzenie treści (np. postów na media społecznościowe, filmów, ulotek), otrzymała nowe funkcje:
    Campaign Creation: Tworzenie wielu rodzajów treści z jednego projektu w kilku kliknięciach. Rewrite: Narzędzie do automatycznego przeredagowania treści (np. skrócenia, zmiany tonu wypowiedzi). Animacja: Nowa opcja animowania wielu elementów w projekcie, takich jak tekst, obrazy czy kształty, z automatycznym dopasowaniem detali. Import z innych aplikacji: Możliwość importowania plików z Photoshopa, Illustratora, a teraz także InDesignu. Można również dodawać zdjęcia bezpośrednio z Lightrooma. 1-Click Brand Setup: Automatyczne dopasowanie kolorystyki zdjęć lub ilustracji do marki, a także tworzenie szablonów, które mogą być udostępniane zespołom, aby zachować spójność marki.
      Poniżej powiązane linki, przeczytacie tam i zobaczycie więcej informacji o konkretnych programach:
    Selection Brush tool in Photoshop, Generative Shape Fill in Illustrator AI-powered audio workflow in Premiere Pro Generative Remove in Lightroom Źródło: blog.adobe.com

    28 komentarzy

    MegaLights w Unreal Engine 5.5 - nowa technologia dynamicznego oświetlenia

    Epic Games zaprezentowało nową eksperymentalną funkcję MegaLights w Unreal Engine 5.5 podczas Unreal Fest w Seattle. Technologia ta pozwala na wykorzystanie znacznie większej liczby dynamicznych świateł, które mogą generować realistyczne cienie oraz oświetlać mgłę wolumetryczną. W trakcie demonstracji pokazano scenę z ponad 1000 dynamicznych źródeł światła rzucających cienie, renderowaną w czasie rzeczywistym na PlayStation 5. MegaLights znajduje się obecnie w fazie eksperymentalnej w wersji UE 5.5.
    Demo można obejrzeć na YouTube.
     

    1 komentarz

    Adobe Content Authenticity - narzędzie do ochrony prac przed AI

    Adobe zapowiedziało nową aplikację internetową, Adobe Content Authenticity, która pozwala twórcom zabezpieczać swoje prace poprzez oznaczanie ich i wyrażenie braku zgody na wykorzystanie do trenowania modeli AI. Twórcy mogą także dodawać „credentials” – dane takie jak zweryfikowana tożsamość, profile w mediach społecznościowych lub inne domeny online.
    Funkcja ta opiera się na protokole C2PA, który przy użyciu kryptografii zabezpiecza informacje o pochodzeniu treści, pełniąc rolę współczesnego podpisu artystycznego. Nowa aplikacja umożliwia oznaczanie prac niezależnie od tego, czy powstały one w programach Adobe, czy nie. 
    Nowe narzędzie to krok w kierunku upowszechnienia standardu C2PA, ułatwiając twórcom dodawanie informacji o pochodzeniu treści, co, jak podkreśla Claire Leibowicz z organizacji Partnership on AI, otwiera dyskusję o prawach artystów i ich ochronie przed nieautoryzowanym wykorzystaniem prac przez AI.
    Adobe Content Authenticity dołącza do coraz liczniejszej grupy narzędzi pomagających artystom walczyć z bezprawnym wykorzystywaniem ich twórczości przez technologie AI. Aplikacja oferuje szereg metod, takich jak niewidoczne znakowanie i cyfrowe odciski palców, które mają chronić metadane dzieł nawet po ich przesłaniu na różne platformy.
    Jednak firma przyznaje, że narzędzie nie jest doskonałe. CTO Adobe, Ely Greenfield, zaznacza, że żaden znak wodny nie jest w pełni nieusuwalny, ale nowe technologie pomagają zapobiec przypadkowemu usunięciu metadanych.
    Dostępność
    Bezpłatna, publiczna beta aplikacji Adobe Content Authenticity będzie dostępna w pierwszym kwartale 2025 roku. Twórcy mogą dowiedzieć się więcej o aplikacji i zapisać się, aby otrzymać powiadomienie o dostępności wersji beta. Już dziś dostępna jest również bezpłatna beta rozszerzenia Content Authenticity dla Google Chrome.
    Adobe zaprezentuje także aplikację na swoim stoisku podczas Adobe MAX, największego wydarzenia kreatywnego na świecie, które odbędzie się w dniach 14–16 października w Miami Beach.
     
     

    17 komentarzy

    Smok Diplodok - film animowany Wojtka Wawszczyka już w kinach!

    Do polskich kin trafił właśnie film animowany „Smok Diplodok” w reżyserii Wojtka Wawszczyka, który przenosi na duży ekran świat stworzony przez Tadeusza Baranowskiego w jego legendarnych komiksach. Ta pełna wyobraźni i przygód opowieść skierowana jest do całych rodzin, a szczególnie do młodszych widzów (6+).
    Główny bohater, Diplodok, wyrusza na niezwykłą podróż, by odnaleźć zaginioną rodzinę i przywrócić ład w swoim świecie. Towarzyszą mu nietuzinkowe postaci, takie jak czarodziej Hokus Pokus, profesorek Nerwosolek i pilotka Entomologia. W trakcie przygód odkrywają, że są częścią komiksu rysowanego przez artystę, który zmaga się z kryzysem twórczym.
    Film, nad którym prace rozpoczęły się już w 2012 roku, łączy animację komputerową z elementami aktorskimi, tworząc pełną głębi, wielowątkową opowieść. Scenariusz, dopracowany we współpracy z międzynarodowymi specjalistami, łączy humor, emocje i niezwykłe wizualizacje, dzięki czemu „Smok Diplodok” to pozycja obowiązkowa dla miłośników animacji.
    Jeśli lubisz magiczne historie i niebanalne postaci, „Smok Diplodok” zapewni Ci rozrywkę na najwyższym poziomie. Film dostępny jest już w kinach – to doskonały wybór na rodzinny seans!




    Zachęcam również do zajrzenia na profil Wojka na którym zamieszcza naprawdę ciekawe materiały dotyczące produkcji filmu. Widać włożone serce w projekt: https://www.facebook.com/wojwaw/


    (źródło: https://www.facebook.com/wojwaw/)
    Strona filmu: https://bilety.mlodehoryzonty.pl/smok-diplodok
    Reżyseria: Wojtek Wawszczyk
    Czas trwania: 93 min
    Premiera: jesień 2024
    Kategoria wiekowa: 6+
     

    9 komentarzy

    art.max3d.pl - nowa galeria

    Uruchamiamy testowo nową galerię. Weekendowy projekt. 
    Sprawdźcie: https://art.max3d.pl

    Jak to działa? 
    I tutaj jest to najlepsze. Po prostu wrzucacie prace w galerii na forum. W pierwszym poście zamieszczacie prace na naszym serwerze - w takiej kolejności w jakiej wrzucicie się wyświetlą.
    Sam profil autora tworzy się sam natomiast na profilu na forum możecie edytować dane, które tam się wyświetlą (opis, czy linki do portfolio, instagrama, linkedina).

    Ruszamy z mocnym conceptem, pomysłów na rozwój jest dość sporo.
    Galerie probowaliśmy tworzyć na kilka sposobów, bez sukcesów. Zawsze był z nią jakiś problem. Tutaj zawsze zgłaszaliście problem - wstawianie wielu prac, nie chcecie zazwyczaj wrzucać jednego obrazka bo jeśli dzielicie się czymś - wrzucacie projekt z wieloma pracami. Ważna była kolejność prac. Tutaj jest to rozwiązane w prosty sposób. Po prostu wrzucanie wątek do galerii. Opis (automatycznie zostanie zaciągnięty) i obrazy zostaną pobrane automatycznie (w takiej kolejności w jakiej je wrzuciliście).

    Uwagi mile widziane, tutaj lub na Discordzie.

    36 komentarzy

    Mechozaurs: Polsko-Amerykańska współpraca przekracza granice w świecie animacji

    "Mechozaurs: The Voice From Afar" to projekt serialu animowanego (dla dorosłych), będący owocem pracy polskiego studia Laniakea Pictures, które  zaangażowało doświadczonych amerykańskich scenarzystów, Douga i Candie Langdale. Produkcja jest zaplanowana na 8 odcinków (po 45 minut), a cały koncept wyróżnia się połączeniem dojrzałego storytellingu z wysoką jakością produkcji, typową dla seriali aktorskich.
    Serial czerpie inspiracje z RPG-ów, gier komputerowych oraz azjatyckiego anime, poruszając takie tematy jak żal, zemsta i odkupienie. Historia koncentruje się na Zinie, młodej wojowniczce, która wyrusza na krwawą krucjatę w poszukiwaniu zemsty za śmierć swojej matki, nieświadoma, że jej największy sojusznik jest odpowiedzialny za tę tragedię.
    Doug i Candie Langdale, znani z takich produkcji jak "Samurai Rabbit" czy "Maya and the Three", zostali zaangażowani przez polski zespół, który zaskoczył ich ogromem przygotowanego materiału. Amerykańscy scenarzyści podkreślają, że współpraca z europejskim studiem była odświeżającym doświadczeniem, oferującym nowe perspektywy i inspiracje, które wzbogaciły narrację serialu.
    "Mechozaurs" to projekt o globalnym potencjale, który ma szansę zrewolucjonizować rynek animacji dla dorosłych. Dzięki współpracy międzynarodowej, serial może stać się unikalnym zjawiskiem na rynku, przekraczając granice kulturowe i medialne.
    Serial znajduje się na etapie zaawansowanego dewelopmentu, a za jego produkcję odpowiadają Mateusz Kowalczyk oraz Mikołaj Błoński, producenci z Laniakea Pictures. Z kolei za stronę graficzną projektu odpowiada zespół kreatywny pod kierownictwem Rafała Wojtunika. 

    Grafiki (źródło: Laniakea Pictures):





    14 komentarzy

    Cyberpunk 2077 - kulisy tworzenia najtrudniejszego bossa w Phantom Liberty

    CD Projekt Red opublikowało nowy wywiad, w którym deweloperzy opowiadają o procesie twórczym związanym z projektowaniem epickiej walki z bossem Chimera w dodatku Phantom Liberty do Cyberpunka 2077. Twórcy z różnych działów CDPR dzielą się w nim szczegółami dotyczącymi wyzwań i radości, jakie towarzyszyły powstawaniu tego skomplikowanego przeciwnika.
    Wideo zatytułowane "Jak powstał najbardziej skomplikowany boss w Cyberpunk 2077 - od koncepcji do kontrolera" pokazuje, jak od podstaw stworzono walkę z Chimerą, przechodząc od fazy koncepcyjnej aż po gotowy produkt.
     

    0 komentarzy

    Substance 3D Modeler 1.14: workflow Paint i nowe funkcje VR

    Adobe wypuściło Substance 3D Modeler 1.14 – najnowszą wersję swojego oprogramowania do rzeźbienia w VR, która wprowadza ulepszenia związane z obsługą "painter workflow". Nowa aktualizacja Paint Tool umożliwia korzystanie z tekstur, co pozwala na tworzenie naklejek (decal). Dodatkowo, narzędzia do powierzchni, takie jak Buildup, Raise i Inflate, zyskały suwak intensywności koloru, dzięki czemu można nimi teraz malować.
    Wprowadzono również zmiany w kontrolach VR, które uwalniają przycisk Support trigger, pozwalając na jego użycie jako klawisza modyfikatora. To rozwiązanie ma na celu zwiększenie funkcjonalności kontrolerów VR w przyszłych aktualizacjach. W wersji 1.14 znajdziemy także poprawki jakości życia, m.in. uchwyty skalowania teraz domyślnie zmieniają rozmiar asymetrycznie, oraz liczne naprawy błędów.
    Szczegółowa lista zmian: https://helpx.adobe.com/substance-3d-modeler/release-notes.html

    2 komentarze

    Masowe odejścia pracowników Annapurna Interactive po nieudanych negocjacjach

    Nie są to złote czasy branży GameDev w 2024 roku. Kolejne dość smutne informacje. Jednak Annapurna Interactive to wydawca, a nie studio.
    Annapurna Interactive, wydawca takich tytułów jak Outer Wilds, Stray czy What Remains of Edith Finch, stanęło w obliczu poważnego kryzysu. Cały zespół, liczący 25 osób, zdecydował się na odejście z firmy po nieudanych rozmowach z CEO Annapurna Pictures, Megan Ellison.
    Jak donosi Jason Schreier, rozmowy dotyczyły wydzielenia działu gier jako osobnej firmy, jednak Ellison niespodziewanie wycofała się z negocjacji, co wywołało falę rezygnacji. W geście solidarności za zarządem pod przewodnictwem Nathana Gary’ego, odeszli także pozostali członkowie zespołu.
    Decyzja ta wywołała niepokój wśród deweloperów współpracujących z Annapurna Interactive, szczególnie że firma ma w produkcji kilkanaście gier, takich jak Lushfoil Photography Sim i We Kill Monsters. Nowy prezes, Hector Sanchez, obiecał, że projekty będą kontynuowane, a na miejsce odchodzących pracowników pojawi się nowy zespół.
    Mimo kryzysu w dziale gier, inne projekty Annapurna Pictures – jak współpraca z Remedy Entertainment przy produkcji Control 2 – wydają się przebiegać bez zakłóceń.
    Natomiast co warto podkreślić - Annapurna Interactive to wydawca, a nie studio. Wszystkie osoby, które się zwolniły to pracownicy z obszaru publishingu gier, a nie z developmentu gier.

    W tym momencie Annapurna Games pracuje m.in. nad Blade Runner 2033: Labyrinth i tutaj największy problem będą miały studia (firmy developerskie), które pracują nad grami, które właśnie Annapurna Interactive miała wydawać.
    Źródło: 80.lv

    0 komentarzy

    Wywiad: Piotr Forkasiewicz

    Na kanale Squadron TV pojawił się godzinny wywiad z Piotrem Forkasiewiczem. Jeśli kiedykolwiek odwiedzaliście Max3D.pl, zapewne zetknęliście się z jego pracami, które wielokrotnie wyróżnialiśmy na stronie głównej. Piotr jest zresztą jednym z naszych najdłużej aktywnych użytkowników, co sprawia, że tym bardziej polecamy ten wywiad.

    Zanim go jednak obejrzycie, krótka notka autobiograficzna:
    "Pracował przy licznych projektach z zakresu grafiki i designu przemysłowego, tworząc modele, tekstury oraz sceny do animacji, filmów i telewizji. Współpracował z renomowanym studiem Platige Image oraz Planetarium Centrum Nauki Kopernik nad pierwszą polską produkcją w technologii fulldome – "Dream to fly".
    Jego największą pasją jest jednak ilustracja militarna, szczególnie lotnictwo i marynistyka. Zafascynowany sztuką lotniczą takich artystów jak James Dietz i Jarosław Wróbel, zaczął tworzyć swoje prace, wykorzystując zaawansowane oprogramowanie 3D. Jego seria obrazów z udziałem modelu Lancastera zdobyła uznanie wśród weteranów i entuzjastów. Ilustracje jego autorstwa zdobią książki, czasopisma i prywatne kolekcje w Wielkiej Brytanii, Australii, Nowej Zelandii, Kanadzie i USA."
    Jest jest również świetny moment, aby podlinkować inny wywiad (ale tym razem coś do czytania) - obszerny w prace Piotra, które warto sobie przypomnieć: https://www.vintagewings.ca/stories/a-terrifying-beauty

    Wywiad - historia hobby
     

    13 komentarzy

    ZBrush na iPada już dostępny!

    Maxon oficjalnie ogłosił, iż ZBrush na iPada jest już dostępny. Dzięki temu rozwiązaniu możesz teraz rzeźbić, malować i pracować nad swoimi kreacjami, gdziekolwiek się znajdujesz – w kawiarni, na planie zdjęciowym, czy w domowym zaciszu.
    ➡️ Pobierz ZBrush na iPada z App Store
    Pełna integracja z Maxon One
    ZBrush na iPadzie stał się integralną częścią Maxon One, umożliwiając tworzenie postaci, obiektów i innych elementów 3D. Dzięki bezproblemowej wymianie plików między aplikacjami praca staje się płynna i niezakłócona. Nowa wersja ZBrush jest również kompatybilna z wieloma innymi narzędziami.
    Wykorzystanie możliwości iPada
    Nowy interfejs użytkownika ZBrush został zoptymalizowany pod kątem obsługi dotykowej. Dzięki intuicyjnym gestom i funkcjom Apple Pencil praca nad rzeźbami staje się bardziej efektywna i angażująca.
    Zaawansowane funkcje rzeźbienia
    ZBrush na iPadzie oferuje te same narzędzia, które znane są z wersji desktopowej, w tym ponad 200 pędzli. Umożliwia również pracę z wysokimi liczbami poligonów – na najnowszych modelach iPada możliwe jest tworzenie rzeźb z nawet 92 milionami poligonów.
    Elastyczny interfejs
    Interfejs ZBrush można dowolnie dostosowywać, co pozwala na szybszy dostęp do najczęściej używanych narzędzi. Możliwe jest także przypisanie gestów do Apple Pencil, np. włączenie wybranych opcji jednym stuknięciem.
    Opcje cenowe i darmowa wersja
    ZBrush na iPadzie dostępny jest w ramach subskrypcji ZBrush i Maxon One, ale można również skorzystać z darmowej wersji, która oferuje 28 najpopularniejszych pędzli oraz podstawowe funkcje rzeźbienia.

     
    Źródło: https://www.maxon.net/en/zbrush-for-ipad

    2 komentarze

    Kampania crowdfundingowa Cyberpunka 2077 – gry planszowej!

    CD PROJEKT RED oraz Go On Board z ogłaszają start kampanii crowdfundingowej Cyberpunka 2077 – Gry planszowej na Gamefound.
    W skrócie: Cyberpunk 2077 – Gra planszowa to przygodowa gra akcji z elementami kooperacji dla 1-4 osób. Gra pozwala na rozegranie alternatywnych wariantów wydarzeń z gry Cyberpunk 2077 w ramach 13 misji fabularnych z wykorzystaniem unikalnych mechanik rozgrywki. Kampania crowdfundingowa gry na platformie Gamefound oferuje specjalny bonus dla tych, którzy wesprą kampanię w pierwszym dniu.
      Stworzona w ścisłej współpracy między CD PROJEKT RED a Go On Board gra przenosi doświadczenia znane z Cyberpunka 2077 w nowy wymiar. Cyberpunk 2077 – Gra planszowa to przygodowa gra akcji dla od 1 do 4 osób, pozwalająca na rozegranie 13 zróżnicowanych misji fabularnych, które przetestują ich umiejętności taktyczne i zdolność współpracy. Gracze będą mieli także szansę wcielić się w postacie znane z produkcji CD PROJEKT RED — V, Jackiego, Panam i Judy — i przeżyć kluczowe wydarzenia z gry z zupełnie nowej perspektywy.     Kampania na platformie Gamefound jeszcze przed oficjalnym startem zgromadziła ponad 60 000 obserwujących. W ramach bonusu dla osób, które wesprą grę w dniu rozpoczęcia kampanii, Go On Board przygotowało alternatywną wersję figurki V z ostrzami modliszkowymi oraz dodatkowy cel, po którego osiągnięciu odblokowana zostanie figurka Johnny’ego Silverhanda oraz dodatkowy tryb gry. Czas trwania kampanii crowdfundingowej nowego tytułu Go On Board jest ograniczony. Premiera Cyberpunk 2077 – Gra planszowa planowana jest na grudzień 2025 roku, gra będzie dostępna na start w kilku wersjach językowych, w tym w języku polskim.
    Sprawdź kampanię na Gamefound   Cyberpunk 2077 – Gra planszowa oferuje nadzwyczajnie dynamiczną rozgrywkę — czasu na podjęcie decyzji jest mało, a pewne działanie do spółki z taktycznym myśleniem jest kluczowe do przetrwania. W ten sposób twórcy gry chcieli oddać charakter pracy najemnika w Night City. Gra oferuje do tego ogromną dozę regrywalności — do dyspozycji graczy jest ponad 50 opowieści prosto z ulic z Night City oraz generator misji Afterlife. Więcej informacji o grze oraz jej mechanikach znajduje się w specjalnym odcinku REDstreams, w którym udział wzięli projektant gry Łukasz Woźniak z Go On Board oraz Patrick Mills z CD PROJEKT RED, trzymający pieczę nad rozwojem strategicznym serii Cyberpunk.

    3 komentarze


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności