Gaussian splats: Możliwość importu i renderowania obiektów Gaussian Splat widocznych w refleksach i refrakcjach.
Virtual Tours: V-Ray 7 pozwala na tworzenie immersyjnych wycieczek panoramicznych, z opcją generowania hotspotów i przejść, zintegrowanych z Chaos Cloud.
Renderowanie obszarów o nieregularnych kształtach: Użytkownicy mogą wyznaczać konkretne rejony do renderingu w V-Ray Frame Buffer, co pozwala zaoszczędzić czas na renderowaniu.
Vignette Layer: Nowa warstwa efektu winiety z możliwością dostosowania kształtu, intensywności i pozycji.
Presety korekcji kolorów: Szybki sposób na eksperymentowanie z różnymi stylami gradacji kolorystycznej.
Usprawnienia Chaos Scatter: Instance Brush i biblioteka map dystrybucji ułatwiające ręczne rozstawianie obiektów oraz różne wzory rozmieszczenia roślinności.
Szybszy eksport scen scatter-heavy: Optymalizacja przy eksporcie scen o dużej liczbie rozproszonych obiektów na Chaos Cloud i farmy renderujące.
Automatyczne usuwanie "firefly": Nowy algorytm usuwający jasne artefakty, co skraca czas na postprodukcję.
Ulepszone V-Ray Sun & Sky: Nowy model PRG Sky pozwala na bardziej realistyczne renderowanie przy różnych wysokościach i porach dnia.
V-Ray Luminaires: W Chaos Cosmos pojawiły się gotowe modele opraw oświetleniowych, przyspieszające renderowanie i ułatwiające dodawanie realistycznych źródeł światła.
Wsparcie dla wariantów assetów: Wybrane obiekty roślinne w Chaos Cosmos zawierają teraz warianty sezonowe.
Setki nowych assetów: Chaos Cosmos został wzbogacony o nowe elementy, takie jak postacie, roślinność, meble i tkaniny.
V-Ray Profiler: Narzędzie analizy wydajności renderingu, które identyfikuje czasochłonne procesy i ułatwia optymalizację.
Zakładka Geometry w V-Ray Lister: Nowe narzędzia filtrowania i ulepszenia do zarządzania obiektami V-Ray Geometry, takimi jak Proxy, Fur i Decals.
Nowy V-Ray Scene Converter: Przeprojektowany konwerter scen pozwala na selektywną konwersję obiektów i automatyczne aktualizacje plików materiałów do formatu .TX.
Szybszy rendering GPU: Poprawiono wydajność V-Ray GPU, w tym nowy solver kaustyki zoptymalizowany pod GPU.
Out-of-core textures: Możliwość pracy z teksturami o wysokiej rozdzielczości bez kompromisu na jakości cieniowania.
Rozszerzone wsparcie USD: Zgodność z najnowszą wersją USD w 3ds Max, co zapewnia dostęp do nowych funkcji formatu.
Wsparcie OpenPBR: V-Ray obsługuje teraz OpenPBR w 3ds Max 2025.3, co umożliwia spójne wyniki cieniowania na różnych platformach.
Pobierz V-Ray dla 3ds max3d: https://docs.chaos.com/display/VMAX/V-Ray+7
Więcej: https://www.chaos.com/vray/3ds-max/whats-new
- 10 komentarzy
- 1 171 wyświetleń