Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

blazejbobek

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Dyskietki to był klimacik :D Do dzisiaj pamiętam Dooma na 4 dyskietkach i dźwięk odpalanego 386DX o zabójczej mocy 40 MHz :) + czarno-biały monitor, którym można było zburzyć ścianę :)
  2. Piękne! Ale bardziej niż ostateczna wersja leżą mi 3 ostatnie wip :)
  3. Jedna uwaga ode mnie - popracowałbym nad miniaturkami :) Nie mówię, żeby od razu robić trendowe grafiki z krzykliwymi napisami, ale chyba można trochę ciekawiej do tego podejść. BTW. Timelapse bardzo spoko!
  4. @stormwind Super dzięki za info!
  5. blazejbobek odpowiedział kengi → na temat → Work in progress (WIP)
    Wyczuwam tu potencjał na piękny cross-play :D BTW. Piękne te speedy Panowie :)
  6. Jak znam RZycie, zablokują to :< Aż sobie sprawdziłem, co się stało z fanowskim Tomb Raiderem II robionym na Unrealu. Fanowski remake Tomb Raider II na silniku Unreal Engine, zatytułowany „Tomb Raider: The Dagger of Xian”, został zapoczątkowany w 2016 roku przez dewelopera o nicku Nicobass. W 2016–2017 roku opublikowano demo obejmujące początkowy poziom „The Great Wall”, z imponującą grafiką, fizyką wody, oświetleniem wolumetrycznym i trybem foto Remake doczekał się sporego zainteresowania – PC Gamer czy GamesRadar opisywały go jako jedno z najlepszych fanowskich projektów, a Crystal Dynamics przychylnie patrzył na inicjatywę o ile pozostaje non-profit. Jednak później, jak potwierdzają wypowiedzi na Steamie i z forum Unreal Engine, projekt w zasadzie zakończył się na tym demo‑etapie, traktowany jako praca dyplomowa/studencka i… nie kontynuowany dalej. Użytkownicy podkreślają, że demo to finalna wersja, a więcej poziomów nigdy nie powstało, chociaż przez pewien czas drobne aktualizacje (np. tekstury, detale, opcje) się pojawiały. Czyli klasycznie, jak ma być non-profit, kto ma siłę i czas to ciągnąć.
  7. Ja bym zrobił jeszcze wersję "pośrodku" :) Bo linia w drugiej wersji trochę za gruba dla mnie. Ale ogólnie sztos!
  8. Brzmi jak "Life of 3D Artist, when AI conquered Industry" :D Mi ejaje podpowiedziały "The Selfish Giant" lub "Chop Shop", ale to pewnie nie to.
  9. Chyba już za duże retro dla mnie :) Jeśli tak jest, to myślę, że w remake'u się tego pozbędą :) Albo jakoś to urozmaicą.
  10. Dlatego ja mega czekam na remake Wieśka 1 od Fools Theory, bo oryginału nigdy nie ograłem, a podobno historia jest tam 10/10. Niestety według plotek ma wyjść po Wieśku 4, także jeszcze sobie poczekam :D
  11. Sztosy! Sławosz nie ma takich spoko widoczków :)
  12. Damn, dobrze to wygląda :)
  13. blazejbobek odpowiedział kengi → na temat → Work in progress (WIP)
    @Nezumi Fajny :) I sądząc po minie, zadowolony z życia :D

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.