Skocz do zawartości

krzyhhh

Members
  • Liczba zawartości

    1 419
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    5

Ostatnia wygrana krzyhhh w dniu 23 Kwiecień 2008

Użytkownicy przyznają krzyhhh punkty reputacji!

4 obserwujących

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Warszawa

krzyhhh's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

123

Reputacja

  1. www.waju.pl Szukamy do zespołu Artysty UE4 Współpraca stała lub freelance Forma współpracy: 2b2 lub uod WYMAGANIA: doświadczenie w pracy z programem UE4 portfolio potwierdzające umiejętności zmysł plastyczny umiejętność pracy w zespole OBOWIĄZKI: składanie animacji (15-30s) z gotowych assetów (env, vfx, etc) w UE4 tworzenie lub modyfikacja vfx'ów (explozje, traile za bronią, itp) MILE WIDZIANE: znajomość 3dsmax Zainteresowanych prosimy do uzupełnienia formularza waju.pl/dolacz-do-nas Z góry dziękuję za przesłane zgłoszenia. Zapraszam do współpracy Krzysztof Rozworowski
  2. www.waju.pl Szukamy do zespołu Animatora postaci 3D (3dsmax) Współpraca stała lub freelance Forma współpracy: 2b2 lub uod WYMAGANIA: doświadczenie w pracy z programem 3dsmax portfolio potwierdzające umiejętności animacyjne zmysł plastyczny umiejętność pracy w zespole OBOWIĄZKI: animacja postaci na podstawie scenariusza layout, animacja kamer na podstawie scenariusza MILE WIDZIANE: znajomość silnika UE4 (docelowo składanie z env i vfx) umiejętności w riggowaniu (otrzymujemy gotowe assety , ale czasem wymaga to przeróbek) Zainteresowanych prosimy do uzupełnienia formularza waju.pl/dolacz-do-nas Z góry dziękuję za przesłane zgłoszenia. Zapraszam do współpracy Krzysztof Rozworowski
  3. Fajnie się to ogląda! Kawał ciekawego projektu:) Dzięki za r&d.
  4. Świetnie było Was posłuchać ! Pięknie obrazuje to ścieranie się świata artystycznego z światem technicznym tej branży. Pozdrawiam i trzymam kciuki za nasze wszystkie "Polaki":) .
  5. Fajne jajca :) W użycie mocapu prawie uwierzyłem ;)
  6. Kawał solidnej roboty!
  7. Studio Waju Poszukujemy artystów chcących rozwijać się w doświadczonym zespole, dla których animacja 3D jest pasją, na stanowisko: Modeler/Generalista 3D Opis stanowiska pracy: Praca przy ciekawych projektach reklamowych i filmowych. Modelowanie, texturowanie , shading Wymagania: biegła znajomość oprogramowania: 3ds max (vray,), Adobe Photoshop umiejętności pracy w zespole Oferujemy: praca na miejscu (Warszawa) w okresie od poniedziałek (29.09.2014) do (01.12.2014) z możliwością dalszej współpracy. Umowa o dzieło lub FV LINK do demoreel'a/portfolio prezentującego wymagane umiejętności proszę przesyłać na adres [email protected], proszę też załączyć krótki jego opis ( wykonana praca, użyty software, etc.). Prosimy o dopisanie następującej klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o ochronie danych osobowych Dz.U Nr 133 poz. 883)".
  8. likenięte ... jak ma czemuś ten fejzbuk służyć to przynajmniej takim inicjatywom. trzymam kciuki. btw. faktycznie www lekko oldschoolowa Pozdrawiam
  9. Może za dużo nie podpowiem, ale ja zawsze wrzucałem qtime h264 guality=90 . Nie miałem problemów na razie przy 1920/1080. Poza tym, że youtube jak już olaf pisze ... ssie .. lepszy vimeo. Pozdrawiam
  10. krzyhhh

    Environment Art: Anomaly 2

    Kawał świetnej roboty. Gratulacje! Dodaję do listy gier, które warto zobaczyć/pograć. :)
  11. krzyhhh

    Animacja 3d : 100 bzbż

    Dziękuje bardzo za miłe słowa i cieszę się, że mucha przypadła do gustu. Bardzo to motywujące. Co lepsze.. a mam nadzieję, że coraz lepsze rzeczy postaram się tu wlepiać. Z bzbż mamy jeszcze sporo planów nad którymi już pracujemy ;) Pozdrawiam serdecznie k.r.
  12. Dobry artykuł . Daje do myślenia . Dzięki CzAk1!
  13. krzyhhh

    Animacja 3d : 100 bzbż

    Ania:dzięki! właśnie taki uśmiech ma ta animacja na celu ;) zio-mal: dzięki! Szosz: Długo by na ten temat rozmawiać i myślę ,że już napisano wiele na forum. Nic nowego tu nie wniosę. Czasem, po prostu animację trzeba tyle renderować, zwłaszcza jak jest "kochana";) . Spróbuj optymalizować render, ewentualnie renderuj na paru komputerach.
  14. Witajcie, kopę lat! Przedstawiam Wam krótką animację, którą stworzyliśmy na własne m.in facebookowe potrzeby. Zapraszam: https://vimeo.com/66157792 Pozdrawiam serdecznie! k.r.
  15. Gratulacje! fajna praca :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności