Skocz do zawartości

gientekwl

Members
  • Liczba zawartości

    815
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    3

Ostatnia wygrana gientekwl w dniu 17 Grudzień 2010

Użytkownicy przyznają gientekwl punkty reputacji!

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Łódź

gientekwl's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

58

Reputacja

  1. gientekwl

    Mari 2.6

    ojezuuuu... Mega dobroć, zwłaszcza prosty IBL, alembic i Layer Shader :)
  2. W czym kompozycja ?
  3. nie, nie, nie... cały proces wymaga kolejnego renderingu... eh.
  4. spróbuj zmienić Cutoff w materiale z 0.01 na 0.00 :) Powinno pomóc
  5. gientekwl

    VRayAmbientLight

    a google ?: http://forums.cgarchitect.com/70420-how-do-fake-gi-vray.html
  6. Masz bardzo mały treshold a niskie ustawienia wartości Min/Max. Zainteresuj się samplowaniem bardziej "fixed" a mniej adaptive jeżeli samplujesz drobnice. Problem ten pojawia się zawsze przy samplowaniu obiektów, których grubość nie mieści się w pixelach [włosy, futro, drobny bump etc.]. Ten tutorial pomoże Ci zrozumieć co nieco: http://interstation3d.com/tutorials/vray_dmc_sampler/demistyfing_dmc.html Jeżeli w animacji DMC nie wyrabia, to albo ustaw go na bardziej Fixed sampling [Mn/Max, 4/16; 16/16; 16/50. Wartości 1/100 mało co dają], albo renderuj w większej rozdziałce kosztem samplingu. Możesz też użyć samplera Fixed zamiast DMC. Btw, przy tak ostrym samplowaniu spuść Brute Force'a na standartowe 8 subdvs.
  7. świetne rendery, gratsy :)
  8. no jestem mile zaskoczony directowymi cieniami ze skylight'a... coś co do niedawna było kulą u nogi w MR, brawo! wkońcu.
  9. gientekwl

    Light w Viewport

    Panie... wystarczy Ctrl + L - On/Off Default Lighting :)
  10. hey, Zainteresuj się ta pozycją: http://www.photometricviewer.com/ W standardzie mają konwertowanie ldt na ies :) Pzdr
  11. bardzo sweet :D
  12. generalnie jak masz taki problem to też renderek by się przydał co nie :) ?
  13. o matko... przeciez vray ma opcje renderowania cieni osobno, renderujesz wszystko na szarym materiale, matte shadows na wszystkie obiekty, swiatla zostawiasz jak sa w scenie i dziekuje. zalezy jakie chcesz cienie - jak chcesz miec kolorowe to wszystkie obiekty musza miec ten sam kolor (diffuse filter) jak w beauty pasie (color bleeding itd.). i w kompo taki shadow dodajesz przez substract. Jezeli czarny cien direct, to rozwiazanie jw napisalem. To sa mega proste rzeczy. Pamietaj ze renderujesz tylko cien, refleksty itd nie sa Ci potrzebne - zakladka global switches. A najlepiej przed puszczeniem rendera w vrayu puszczasz VrayShadow i Rawshadow.
  14. a no... i 16 bpc, najlepsze do dispów TIFF'y :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności