Skocz do zawartości

mafida

Members
  • Liczba zawartości

    2 191
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    17

Ostatnia wygrana mafida w dniu 24 Kwiecień 2013

Użytkownicy przyznają mafida punkty reputacji!

5 obserwujących

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Satyricon

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

mafida's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

544

Reputacja

  1. Bardzo fajne, o wiele lepszy render niż ostatnio. Ten pistolet w zetce robiłeś? Zajebisty:)
  2. Fuuuuutrzak:D Ps.Zajebiste:D
  3. Ja nie komentuje bo mnie zazdrość o skilla zżera:)
  4. Super fajowe spidy, nice:). Nick i avatar rządzą:D
  5. A i owszem, da się. Pod prawym myszy masz copy/paste. Przyciąganie do wierzchołków też ma - ikonka magnesuuuuu na samym dole;) Ja bym rozłożył tak jak fishinthewater. Na prosto też powinno się dać zrobić z mniejszą deformacją. Wrzuć ten obiekt w obj, mogę zobaczyć jak to wygląda.
  6. mafida

    nowe bzdury w 2014

    Czy 6 działa czy nie działa zależy od ustawienia "keyboard override" ;)
  7. http://www.laurenscorijn.com/future-xoliulshader-support.html
  8. mafida

    Efekt spawu między obiektami

    Zobacz tutaj ;) http://bit.ly/1i54H4u
  9. Wyłącz w maxie gamma correction.
  10. mafida

    Samotne poligony

    Nooo, że turnem można celowo popsuć to ja wiem. Zastanawia mnie jak mozna w trakcie normalnego modelowania coś takiego osiągnąć;). Robiłem różne szalone concave ngony i nic, więc dziwne że na prostej ściance z 2 dziurami sie psuje autorowi wątku.
  11. mafida

    Samotne poligony

    Kliknij w a nie w edit triangulation. Retriangulate powinno ci naprawić automatem. Poprzeczne linie w edit triangulation miały tylko pokazać jak naprawde jest zbudowany model - chociaż max tego nie wyświetla to kazdy poly jest z trójkatów. Btw. mógłbys gdzieś wrzucić ten kawałek ścianki zepsuty do obejrzenia? Chciałem tak samo zepsuć i mi nie wychodzi;)
  12. mafida

    Samotne poligony

    Ogólnie powinno się unikać wklęsłych (concave) polygonów. Aczkolwiek nie wiem jak wy to robićie z tymi błędami, starałem się zrobić coś podobnego (zepsuć jak na twoim obrazku) i za cholere mi się nie udało:D Napisz jak to modelujesz, może coś nie w takiej kolejności robię.
  13. mafida

    Wybór maxa

    Popatrz na wydajność - 2011 vs 2012 albo http://www.youtube.com/watch?v=TWoTHut3huw w 2013 jest lepiej niż w 2012, w 2014 jeszcze lepiej. 2011 to chyba najgorszy max w historii, to "pierwsza wersja" w której zaczęli wprowadzać poważne zmiany - ledwo się trzyma kupy;)
  14. mafida

    Faceted NormalMap

    Też mi się tak pare razy posypało. Zbrush coś miesza czasem z vertex order z tego co kojarze. Przez skopany vertex order sypie się UV w maxie. Niby wygląda ok w unwrapie a jest skopane. U mnie jeszcze dodatkowe seamy się pojawiały w maxie. Tylko nie pamiętam jak to dziadowstwo naprawiłem:D Najprościej zmapować od nowa;) Edit:
  15. Właśnie to miałem na myśli. Samo się nie naprawi z automatu, nieważne czy pod NURBS czy pod subdivide poly. Trzeba ręcznie, nie ma ze boli;)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności