Skocz do zawartości

Vaticinator

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Vaticinator odpowiedział n-pigeon → na odpowiedź w temacie → Blender
    Chodzi o coś takiego? Nie wiem jak w youtube, ale podobnie jest w After Effects.
  2. Vaticinator odpowiedział michalo → na odpowiedź w temacie → Aktualności (mam newsa)
    Piszą, że promocja na Marvelousa ma się utrzymać do 18. lutego. Ktoś wie z czego to wynika? Zapowiadali jakąś nową wersję?
  3. Vaticinator odpowiedział svizze → na odpowiedź w temacie → Wolne dyskusje
    Aaa... tu są wszyscy. Wystarczy zredukować forum do jednego wątku i będzie wrażenie, że się dużo dzieje ;P (ale nie róbcie tak)
  4. Vaticinator odpowiedział hepawel → na odpowiedź w temacie → Hardware
    Ja mam taki zestaw (bez SLI). Dołożenie drugiej identycznej karty pozwoli Ci przyspieszyć render w zasadzie dwukrotnie. Jest to bardzo opłacalne :) Upewnij się tylko, czy Twoja płyta główna jest w stanie obsłużyć więcej niż jedną kartę.
  5. Vaticinator odpowiedział Marcinos → na odpowiedź w temacie → Modo
    Proponuję challenge na odwzorowanie w cycles materiału vraya ze sceny ptaszka ;)
  6. Vaticinator odpowiedział kowalskikamil → na odpowiedź w temacie → Hardware
    Nie wiem jak to technicznie miałoby wyglądać więc w tej kwestii się nie udzielę, ale jak chciałbyś kupić i7-3930K, to mam na sprzedaż. Mógłbym zrobić jakąś promocyjną cenę. Już go raczej nie będę używał.
  7. Vaticinator odpowiedział Vaticinator → na odpowiedź w temacie → Blender
    Dzięki groh. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony TR :)
  8. Vaticinator odpowiedział Vaticinator → na odpowiedź w temacie → Blender
    Zaktualizowałem nasze zestawienie o nowego iMaca PRO (w wersji wypasionej) 18 core i Vega64. Procesor miażdży :) Karta miejscami zaskakująca.
  9. Łatka dla Win 7 już istnieje. Na początku przyszłego tygodnia ma trafić do automatycznych aktualizacji, ale jak ktoś chce sobie ją zainstalować samodzielnie wcześniej, to można ją pobrac ze strony Microsoftu https://www.catalog.update.microsoft.com/Search.aspx?q=KB4056897
  10. Ja przetestowałem wydajność CPU na renderach w Blenderze pod Win 7, po zainstalowaniu patcha. Nie ma absolutnie żadnej różnicy.
  11. Vaticinator odpowiedział n-pigeon → na odpowiedź w temacie → Aktualności (mam newsa)
    Blender 2.8 Design Document: https://code.blender.org/2017/10/blender-2-8-design-document/
  12. Vaticinator odpowiedział n-pigeon → na odpowiedź w temacie → Aktualności (mam newsa)
    To ja jeszcze przeklejam z Blendernation dość świeży filmik testowy wolumetryki w EEVEE:
  13. Vaticinator odpowiedział n-pigeon → na odpowiedź w temacie → Aktualności (mam newsa)
    [Lekki Offtop] Ja tak z innej beczki. Na blenchmark.com pojawił się w zestawieniu procesor AMD pod nazwa kodową 67ef:cf (to podobno Vega). Wynik jest bardzo zadowalający, bo lepszy niż 1080Ti. Ceny kryptowalut lecą od wczoraj na łeb na szyję, może w końcu ceny kart też wrócą do stanu sprzed kilku miesięcy.
  14. Vaticinator odpowiedział Monio → na odpowiedź w temacie → Blender
    Wydaje mi się, że animacje blendshape'ów trzeba oskryptować, bo działają niezależnie od akcji szkieletu (chociaż chciałbym się mylić). Możesz pobierać informację, która akcja jest akurat odgrywana i ustawiać wartości blendshapów w zależności od np. AnimationState.normalizedTime. Poniżej napisałem prosty przykład. Dla akcji o nazwie "Armature|ArmatureAction" pierwszy blendShape będzie wzrastał wprost proporcjonalnie do postępu animacji tej akcji (to można łatwo rozwinąć). Każda akcja powinna mieć osobnego case'a. W przypadku odgrywania kilku akcji na raz, trzeba będzie interpolować wartości dla blendshape'ów (to jest wersja uproszczona). using System.Collections; using System.Collections.Generic; using UnityEngine; public class testMonioBlend : MonoBehaviour { // skrypt przypisany do nadrzędnego obiektu, który ma komponent "Animation" private Animation anim; private GameObject mesh; private SkinnedMeshRenderer meshRenderer; private Mesh skinnedMesh; float[] blendShapeValues; int blendShapeCount; void Start () { anim = gameObject.GetComponent(); // przypisanie mesza, który ma blendshape'y (można to zrobić ładniej) mesh = GameObject.Find ("Cube"); meshRenderer = mesh.GetComponent (); skinnedMesh = mesh.GetComponent ().sharedMesh; blendShapeCount = skinnedMesh.blendShapeCount; blendShapeValues = new float[blendShapeCount]; meshRenderer.SetBlendShapeWeight (0, 50); } void LateUpdate () { foreach (AnimationState state in anim) { switch (state.name){ case "Armature|ArmatureAction": blendShapeValues[0] = state.normalizedTime*100; //bo blenshape'y przybierają 0-100 break; } } for (int i = 0; i meshRenderer.SetBlendShapeWeight (i, blendShapeValues[i]); } } }
  15. Vaticinator odpowiedział n-pigeon → na odpowiedź w temacie → Aktualności (mam newsa)
    Właśnie trwa audycja na żywo o eevee. To co chłopaki pokazują robi wrażenie.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności