Skocz do zawartości

Vaticinator

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Chodzi o coś takiego? Nie wiem jak w youtube, ale podobnie jest w After Effects.
  2. Vaticinator odpowiedział michalo → na temat → Aktualności (mam newsa)
    Piszą, że promocja na Marvelousa ma się utrzymać do 18. lutego. Ktoś wie z czego to wynika? Zapowiadali jakąś nową wersję?
  3. Vaticinator odpowiedział svizze → na temat → Wolne dyskusje
    Aaa... tu są wszyscy. Wystarczy zredukować forum do jednego wątku i będzie wrażenie, że się dużo dzieje ;P (ale nie róbcie tak)
  4. Vaticinator odpowiedział Marcinos → na temat → Modo
    Proponuję challenge na odwzorowanie w cycles materiału vraya ze sceny ptaszka ;)
  5. Nie wiem jak to technicznie miałoby wyglądać więc w tej kwestii się nie udzielę, ale jak chciałbyś kupić i7-3930K, to mam na sprzedaż. Mógłbym zrobić jakąś promocyjną cenę. Już go raczej nie będę używał.
  6. Vaticinator odpowiedział Vaticinator → na temat → Blender
    Dzięki groh. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony TR :)
  7. Vaticinator odpowiedział Vaticinator → na temat → Blender
    Zaktualizowałem nasze zestawienie o nowego iMaca PRO (w wersji wypasionej) 18 core i Vega64. Procesor miażdży :) Karta miejscami zaskakująca.
  8. Łatka dla Win 7 już istnieje. Na początku przyszłego tygodnia ma trafić do automatycznych aktualizacji, ale jak ktoś chce sobie ją zainstalować samodzielnie wcześniej, to można ją pobrac ze strony Microsoftu https://www.catalog.update.microsoft.com/Search.aspx?q=KB4056897
  9. Ja przetestowałem wydajność CPU na renderach w Blenderze pod Win 7, po zainstalowaniu patcha. Nie ma absolutnie żadnej różnicy.
  10. Blender 2.8 Design Document: https://code.blender.org/2017/10/blender-2-8-design-document/
  11. To ja jeszcze przeklejam z Blendernation dość świeży filmik testowy wolumetryki w EEVEE:
  12. [Lekki Offtop] Ja tak z innej beczki. Na blenchmark.com pojawił się w zestawieniu procesor AMD pod nazwa kodową 67ef:cf (to podobno Vega). Wynik jest bardzo zadowalający, bo lepszy niż 1080Ti. Ceny kryptowalut lecą od wczoraj na łeb na szyję, może w końcu ceny kart też wrócą do stanu sprzed kilku miesięcy.
  13. Wydaje mi się, że animacje blendshape'ów trzeba oskryptować, bo działają niezależnie od akcji szkieletu (chociaż chciałbym się mylić). Możesz pobierać informację, która akcja jest akurat odgrywana i ustawiać wartości blendshapów w zależności od np. AnimationState.normalizedTime. Poniżej napisałem prosty przykład. Dla akcji o nazwie "Armature|ArmatureAction" pierwszy blendShape będzie wzrastał wprost proporcjonalnie do postępu animacji tej akcji (to można łatwo rozwinąć). Każda akcja powinna mieć osobnego case'a. W przypadku odgrywania kilku akcji na raz, trzeba będzie interpolować wartości dla blendshape'ów (to jest wersja uproszczona). using System.Collections; using System.Collections.Generic; using UnityEngine; public class testMonioBlend : MonoBehaviour { // skrypt przypisany do nadrzędnego obiektu, który ma komponent "Animation" private Animation anim; private GameObject mesh; private SkinnedMeshRenderer meshRenderer; private Mesh skinnedMesh; float[] blendShapeValues; int blendShapeCount; void Start () { anim = gameObject.GetComponent(); // przypisanie mesza, który ma blendshape'y (można to zrobić ładniej) mesh = GameObject.Find ("Cube"); meshRenderer = mesh.GetComponent (); skinnedMesh = mesh.GetComponent ().sharedMesh; blendShapeCount = skinnedMesh.blendShapeCount; blendShapeValues = new float[blendShapeCount]; meshRenderer.SetBlendShapeWeight (0, 50); } void LateUpdate () { foreach (AnimationState state in anim) { switch (state.name){ case "Armature|ArmatureAction": blendShapeValues[0] = state.normalizedTime*100; //bo blenshape'y przybierają 0-100 break; } } for (int i = 0; i meshRenderer.SetBlendShapeWeight (i, blendShapeValues[i]); } } }
  14. Właśnie trwa audycja na żywo o eevee. To co chłopaki pokazują robi wrażenie.
  15. Nowy filmik promujący EEVEE:

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności