Napisano 4 Wrzesień 200618 l witam, chcialem pokazac modele, ktore ostatnio wykonalem do gry ginanh. zachecam do przylaczenia sie do projektu, wiecej na ten temat: http://max3d.pl/forum/showthread.php?p=432025 modele hi poly zrobione w zbrushu(czlowiek) i mudboxie(kreaturka) limit poly 2500trisow. modele low poly to zrzuty z viewportow z maya. na razie tylko teksturki color i normalki, na to standardowy blinn. kreaturka ma 2062 trisy czlowieczek ma 2202 trisy komentarze mile widziane :) mam nadzieje ze sie spodobaja pracki.
Napisano 4 Wrzesień 200618 l koles jest wporzo jest (nawet bardzo :) ale mam wrazenie ze nogi ma za krotkie w stosunku do tuowia (moze to przez brak jednej z nich :) material spodni troche zbut gruboziarnisty chyba, no i te latki zbyt doslowne jakby sie wydawaly (takie laty dziecko rysuje na swoich pierwszych postaciach - czyli kwadracik z kreseczkami wokolo... :) - ale tak czy siak - superek :) no i czemu na modelu z normalem koes ma sznurek a juz na tym kolorowym ma pasek?? hehe :) zwierzak bardzo fajny - takie polaczenie pitbula z prosiakiem (nie wiedzialem ze sie da :) - super :) poapoa i powodzenia z projektem :)
Napisano 4 Wrzesień 200618 l Mnie się bardzo podoba, to ze potworek jest bardziej rozmazany spowodowane jest chyba inną skalą modelu. Ogólnie bardzo ładnie :)
Napisano 4 Wrzesień 200618 l mi sie bardzo podobają powodzenia w tworzeniu gierki nie moge sie doczekać jak wyjdzie ;P
Napisano 4 Wrzesień 200618 l Przyznam, że wygląda dość solidnie. Tylko sutki powinien mieć wyraźniejsze. Reszta b. ładna.
Napisano 4 Wrzesień 200618 l Na koncepcie to kreatura wyglądała lepiej :P Dobra czas no coś konkretnego: - imo przydałoby się dorobić temu potworki zęby (w końcu miałeś jeszcze trochę poly do limitu) -ciekawie by też wyglądał z jakąś lekką sierścią - tekstura bardzo ładna tylko troszkę drażni mnie ten wzorek skóry jak u gadów ale pewnie tak miało być :) A teraz gostek: -troszkę proporcje mi nie pasują (noga u dołu jest strasznie chuda a stopa za długa – ale to pewnie przez oszczędność poly ) - za to model zrobił na mnie ogromne wrażenie teksturą – jest śliczna :)
Napisano 4 Wrzesień 200618 l Autor dzieki za zainteresowanie i porady. fajnie ze sie podoba. o zebach myslalem, ale nie oplaca sie. w grze te wszystkie postaci beda miec maxymalnie jakies 300pixeli wysokosci, wiec pewnie nawet bez normalmapek by nie bylo widac roznicy miedzy low a hi. wiec i tak troche na wyrost te modele. co do proporcji kolesia to jak to mowia nikt nie jest doskonaly. no przynajmniej ja nie widzialem. poza tym biodrowki zaburzaja optycznie ocene. ale fajnie ze wylapujecie takie niuanse, dzieki.
Napisano 4 Wrzesień 200618 l Nie wiem czy dobrze pisze , ale czy to jest Polski projekt ?? Bo narazie zero odzewu na mego maila :)
Napisano 4 Wrzesień 200618 l Autor SirAnen, tak na razie to polski projekt, chociaz zakladamy, ze niedlugo stanie sie miedzynarodowy. odpowiedzialem na wszystkie maile jakie do mnie dotarly. mozliwe ze cos po drodze nie doszlo. przeslij prosze jeszcze raz. dzieki. dzieki kome. :)
Napisano 4 Wrzesień 200618 l khe khe rewelka :) mozna zobaczyc siatke modeli lp ?? jaki czas modelowania jednego modelu ?? pozdro i powodzenia
Napisano 7 Wrzesień 200618 l podobac sie, choc mordka tego pana wydaje sie "zdeformowana" ale to tylko moje odczucie, do tego rybopsowi troszke bym detalu dodal na normalce bo gladziutki jak pupcia niemowlecia :)
Napisano 7 Wrzesień 200618 l Bardzo fajny :) teksturka swietna. Czekam na jakies konkretne informacje o projekcie na stronie. Pozdrawiam i powodzenia zycze!
Napisano 13 Wrzesień 200618 l masz talent, wybujane modele w każdej dziedzinie, podoba mi się ich 'klimat' ... łatwo znaleźć ludzi z podobnym talentem do twojego nie będzie ;>, życze wytrwałości...
Napisano 13 Wrzesień 200618 l Świetne prace, zwłaszcza model czworonoga przypadł mi do gustu. Pozdrawiam
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto