Skocz do zawartości

[Modelowanie] modelowanie głowy [3dsmax]


nielot007

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 26
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

dziekuje bardzo za mile komentarze az sie zaczerwienilem ;P

vorek--> nie przeadzaj :D referki rzeczywiscie fajne :D mam 702 zdjec screenow renderow siatek jest z czego sie uczyc :) cale wszystkie fora zostaly przetrzebione i wybrane najlepsze :)

SSn4k3--> dziekuje :)

hindus--> tak jak vorek napisal 3ds polymodeling :)

niedlugo zrobie kolejny video z glowka :D wkoncu trzeba sie uczyc

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość spokojny

A mi nie chodzi :( Wyskakuje mi coś takiego: ,,WinRAR: komunikaty diagnostyczne" Wyswietla się ścieżka a na końcu jej pisze: ,,\head1.rar Nieoczekiwany koniec archiwum" Pewnie bede zmuszony pobrać plik ponownie :(

W końcu musze to mieć :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może mi ktoś powiedzieć, jak zrobić, żeby te odbicie działało cały czas? Jak kliknę na Editable Poly, żeby to sobie przekształcać, to nie widzę efektu odbicia, dopiero po kliknięciu w Symmetry mogę zobaczyć efekt.

I jeszcze jedno, co autor robi, że powstają te nowe fragmenty. W Blenderze wiem, że coś takiego można zrobić przez extrude, ale tu mi to nie za bardzo wychodzi.

Jestem w tym bardzo zielony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności