Jump to content

[Modelowanie] modelowanie głowy [3dsmax]


nielot007

Recommended Posts

  • Replies 26
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

dziekuje bardzo za mile komentarze az sie zaczerwienilem ;P

vorek--> nie przeadzaj :D referki rzeczywiscie fajne :D mam 702 zdjec screenow renderow siatek jest z czego sie uczyc :) cale wszystkie fora zostaly przetrzebione i wybrane najlepsze :)

SSn4k3--> dziekuje :)

hindus--> tak jak vorek napisal 3ds polymodeling :)

niedlugo zrobie kolejny video z glowka :D wkoncu trzeba sie uczyc

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Guest spokojny

A mi nie chodzi :( Wyskakuje mi coś takiego: ,,WinRAR: komunikaty diagnostyczne" Wyswietla się ścieżka a na końcu jej pisze: ,,\head1.rar Nieoczekiwany koniec archiwum" Pewnie bede zmuszony pobrać plik ponownie :(

W końcu musze to mieć :P

Link to comment
Share on other sites

A może mi ktoś powiedzieć, jak zrobić, żeby te odbicie działało cały czas? Jak kliknę na Editable Poly, żeby to sobie przekształcać, to nie widzę efektu odbicia, dopiero po kliknięciu w Symmetry mogę zobaczyć efekt.

I jeszcze jedno, co autor robi, że powstają te nowe fragmenty. W Blenderze wiem, że coś takiego można zrobić przez extrude, ale tu mi to nie za bardzo wychodzi.

Jestem w tym bardzo zielony.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy