Skocz do zawartości

Obiekty 3d : Nabrzeże


Tereh90

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Ostatnio zająłem się robieniem modeli low poly i coś mnie podkusiło by zrobić coś w stylu nabrzeża. Wszystko bedzie wykonane w low poly.

Bedzie to średniowieczne nabrzeże z masą chatek rybackich i rozpadających sie porcików ;p

Jakby co to ja nie siedze w tym tak dlugo i musze jeszcze nabrać doświadczenia i chcę wiedzieć czy podążam w dobrym kierunku.

Niedlugo zacznę też texturować.

my.php?image=w...ebudynkinm3.png

wiezede9.png

chatarybakava8.png

dokto9.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 33
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

zastanawiałem sie nad silnikiem, darmowym oczywiscie ;p ale raczej zrobie jakiś pracochlonny render w maxie. Klimat texturek to raczej Fantasy o niezbyt duzych roździelczościach ponieważ te modele nie sa zbyt szczegółowe a pozatym render nabrzeza zrobie raczej z dalszej odległosci. Texturki juz przygotowywuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm imho powinienes sie skoncentrowac na jednej rzeczy. Envi albo charsy. Nie ma sensu sie rozdrabniac. Jak robisz envi i ci wychodzi idz w te strone, charsy idz w charsy. Z czasem oba bedziesz w stanie wykonywac na poziome ale zanim nie nabedziesz szlifu lepiej sie skoncetrowac na jednej rzeczy.

Ale co ja tam wiem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Budyneczki świetne!

 

postacie ekhem... nie trzymają poziomu budynków :)

Por@szek mądrze prawi, na twoim miejscu olałbym postacie - nie musi ich być w scenie, a jak na razie to tylko wrażenie popsują :) Zrobiłbym osobno - najpierw budyneczki skończył, a potem postacie jeżeli chcesz poćwiczyć organikę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Budyneczki są po prostu świetne. postacie mocno odstają. polecałbym naprawdę iść w stronę enviro. Jeżeli robisz to do portfolio a prawdopodobnie tak jest to średnie postacie obok świetnego envi mogą popsuć wrażenie. jeżeli organika nie bedzie na najwyższym poziomie to za modelera/teksturatora postaci i tak nie pójdziesz. Poza tym zauważylem lobbing na postacie na tym forum. Nie samą organiką człowiek żyje a ludzi od enviro potrzeba więcej. w typowej firmie są to proporcje 6 do 1. A i warto zaznaczyć że zazwyczaj już człowiek od postaci jest zatrudniony, wiec robienie postaci jak chcesz szybko zdobyć prace mija sie z celem. Ja organiki nigdy sie nie nauczyłem i nie żałuje :) Lecisz z domkami! :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piko znacie te modele bo miały isć do bit ale potym jak mnie kazz wywalil to powiedział ze swoje modele moge zatrzymać więc uzyje je do swojej własnej pracy.

Racja, organika mi nie zabardzo idzie. Narazie skupie się na konstrukcjach i potem doszlifuje organike

chatkanadrzewnasiatkaap9.png

chatkanadrzewnasy9.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chcialem powiedzieć, iż :p wszystkie modele znowu należa do grupy Bone Fracture gdyż ;p powróciłem do grupy. Wszystkie konstrukcje oprocz tego wilka i murzyna, bo to sie nie nadaje.

Ta chata ma 2390 poly, 3 godzinki pracy + przerwa na siku ;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AWWW man, mam nadzieję że mapowałeś to w trakcie modelowania :D

 

inaczej nie chciałbym być na miejscu teksturatora tego :P

ale modelik bardzo spoko :)

 

wiedzę że wszyscy kochają mappowanie obiektów, to przecież takie przyjemne zajęcie...

 

no co... mappowanie fajna sprawa... hehe

 

a poważnie, to dołączam się do ziomusia... współczuje!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...

Ta chata ma 2390 poly...

Nastepnym razem podaj ilosc w tri nie w poli, bo ktos zobaczy i ooo 2400 nie tak duzo, a prawda jest taka ze masz tam z 5000-6000 tri. Sama scena jest bardzo slabo zoptymalizowana. Duuuuzo mozna uciac nie wspone juz o sensownosci robienia kazdej deski z osobna ale co tam ja sie nie znam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w gothicu to wszystko robili osobno XD poza deskami na domku- ach, oszczędni ;] najbardziej wymiękłem jak zobaczyłem dywan który miał jakieś 2k tri XD

 

sorki za offtopa

 

co do mapowania desek to nie ma sensu mapowac xx desek po kolei- zmapujcie jedna, pokopiujcie w miejsca niepomapowanych i wywalcie stare- potem tylko przesuwajacie UV nowych desek zeby powtarzalnosc wyeliminowac- jesli pamietacie nazwy wystarczy podmienic modele od do modelem zmapowanym i juz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Deski niech juz sobie beda ale niech kazda wtedy cos wnosi nowego anie tak ze to sa przesuniete klony bo wtedy to ani nie urozmaica ani nic nie daje... Lepiej juz dac pare wiekszych plaszczyzn i pare oddzielnych desek. Zreszta jedziecie po Gothicu 3 a tam chyba tylko jeden model chaty byl z oddzielnych desek...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te deski nie mają sensu bo nie istnieją, są wirtualne, ale teraz pytanie co znaczy nie istnieją? Świat można przedstawić na wiele sposobów, np opisując go słowami, opisując go wzorami, przedstawiając go na obrazach itd. Zatem przelewając deski z wyobraźni na vertexy, one w jakimś sensie istnieją hehehehehe xD Jedno jest pewne !! Mapowanie nikogo nie ominie :D (idę wziąć środki uspokajające...)

 

P.S.

Fajne pracki :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności