Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Bardzo fajne modele. Jedynie zastrzeżenie mam do tarczy na zegarach. Czy tak drobny font nie będzie wprowadzał szumu na modelu. Z jakiej odległości będzie widoczny ten zegar? Jeśli z bardzo bliskiej odległości to ok, ale jeśli z większej to szkoda zachodu na taką drobnicę (choć sam w swoim portfolio taką stosuję - tylko do porfolio). Nie będzie tego widać, gorzej... będzie wielka biała plama.

Napisano

Swietne te modele, zajbiscie sie prezentuja. Powiesz cos wiecej o workflow? Jaki soft, w czym texturki(domyslam sie ze substance). Mozesz pokazac siateczki low i hi poly np tego multimetra?

Napisano

@Sebazx6r

Dzięki ;]

@Pawelkos

Soft to blender, substance painter i photoshop. Bake w painterze dwóch setów tekstur(z cage/average normals i bez), potem mix tego w photoshopie. Tekstury w painterze. Jak widać na highpoly są ngony i floating geometry, nie ma to jednak żadnego znaczenia, bo końcowym modelem jest obiekt lowpoly. Multimetr ma prawie 6k tris, tester kompresji 2k. Tarcza do testera robiona w blenderze.

 

Tu screeny

 

https://postimg.cc/gallery/osrlnygo/

 

image.png image.png image.png image.png image.png image.png image.png image.png image.png image.png

 

https://postimg.cc/gallery/wun6ruig/

 

image.png image.png image.png image.png image.png image.png

 

Następne rzeczy też z cms'a 18:

 

 

Więcej na artstation(przez limit obrazków w poście): https://www.artstation.com/artwork/RA2RX

 

image.jpg image.jpg image.jpg image.jpg image.jpg image.jpg image.jpg image.jpg

Napisano

No CMS18 jest mega, piekne objekty i materialy :) (szkoda, ze u mnie w grze tak slabo wszystko wygląda) :)

Te opony w grze wyglądają pięknie, podzielisz się jak wyglądają texturki? :) Jestem ciekaw jak uzyskałeś tak ladny efekt głębi normalmapy :) No i co uzyles do texturowania, nDo czy substance?

Napisano

@Wichur

W sumie, nie ma tu nic nadzwyczajnego. Bieżnik jest bejkowany z highpoly w xnormal. Heightmapy finalnie zostały użyte tylko tutaj na renderach. Tekstury koloru i smoothness są takie same dla każdego bieżnika.

 

image.png

 

tread.jpg

Napisano

Pracuje nad małą paczką na UE4 marketplace. Tutaj na filmach niektóre z funkcji w głównym materiale w UE4. Zmiana kolorów i blending dwóch tekstur wraz z bumpem.

Zmiana kolorów:

blending:

Napisano

Modele nie są jakieś wybitne, więc wychodzi różnie. Ogólnie mam nieco mniej niż zarobek, gdy pracowałem na zlecenie. Jednak z roku na rok więcej, a ze stokami jestem związany od 2013r.

Krytyka do modeli mile widziana,bo w sumie stoję z jakością od jakiegoś czasu.

Napisano

czy ja wiem czy stoisz z jakoscia, ja widze progress, ale wiadomo ze czasem ten prostszy obiekt tak naprawde ciezej zrobic i sprzedac, niz ten ktory jest bardziej skomplikowany. Pewnie dlatego Ci sie wydaje ze stoisz w miejscu. 

 

Anywasy czyli rozumiem, ze klepanie tych assetow na stok to teraz Twoje glowne zajecie? zamiast etatu/freelancu?

Napisano

@KLICEK

Zgadza się, głownie robię assety na stoki. Planuje też większy projekt, ale nie związany ze stokami, jak będzie już co pokazać, na pewno wrzucę.

  • Like 1
Napisano (edytowane)

Widząc twoje poprzedni prace wszyscy wiemy, że efekt finalny technicznie będzie powalający, jednak an tym etapie skup się na koncepcie.

Przede wszystkim hale budowało się dla konkretnie tego co ma być w niej wytwarzane. Zrób sobie takie założenie lub kilka propozycji a łatwiej będzie Ci później szukać referencji i utrzymać spójne założenie.

 

Pisze to bo na razie masz wysoki budynek i niskie drzwi - cokolwiek dużego tam wytworzą, nie wyjedzie z hali. Belki suwnicy są w 1/3 wysokości, jeżeli postawisz suwnice i ma ona przejechać nad cała halą, kubatura nad suwnicą jest praktycznie zmarnowana.

Zastanów się jaki chcesz klimat uzyskać, bo takie żelbetowe konstrukcje jak ta nie wystepowały w ceglano-stalowych budynkach.

Kratownice dachu są przeskalowane i powinny składać się głównie z trójkątów, miejscami płaski dach to też błąd.

Powodzenia.

 

 

Edytowane przez stormwind
  • Like 1
Napisano

Dzięki za podpowiedź. 

Nawet nie wiedziałem, że te belki robi się pod suwnicę. Wygląda na to, że muszę się cofnąć, i lepiej zaplanować pracę. Kratownice faktycznie wyszły za grube i widziałem to jak składałem moduły, dlatego nie robiłem wszędzie poprzeczek, wyszłoby jeszcze gorzej. Dach na jednej refce wydawał się płaski, taki też chciałem zrobić, może jest to tylko mur zewnętrzny. Tutaj refka:

http://egidafinanse.pl/wp-content/uploads/2017/11/industrial-building-2838160_1920.jpg

 

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności