Redforest 29 Posted July 30, 2018 Share Posted July 30, 2018 Witam wszystkich. Otwieram swoją teczkę, będę tu wrzucał swoje ostanie prace z game artu. Na początek niektóre modele które zrobiłem do Car mechanic simulator 2018. Więcej jak tylko wyrenderuję. Link do artstation: https://www.artstation.com/artwork/aA5Pz Link to post Share on other sites
gigant84 82 Posted August 1, 2018 Share Posted August 1, 2018 Bardzo fajne modele. Jedynie zastrzeżenie mam do tarczy na zegarach. Czy tak drobny font nie będzie wprowadzał szumu na modelu. Z jakiej odległości będzie widoczny ten zegar? Jeśli z bardzo bliskiej odległości to ok, ale jeśli z większej to szkoda zachodu na taką drobnicę (choć sam w swoim portfolio taką stosuję - tylko do porfolio). Nie będzie tego widać, gorzej... będzie wielka biała plama. Link to post Share on other sites
olaf 4,029 Posted August 1, 2018 Share Posted August 1, 2018 naprawdę robi wrażenie. Świetne propsy, aż czuć zapach spalonego szliferką smaru :D Link to post Share on other sites
Redforest 29 Posted August 1, 2018 Author Share Posted August 1, 2018 @gigant84 Tak wyglada w grze: Te modele miały być bisko "oczu" gracza, wiec nawet się nad tym nie zastanawiałem. Myślę, że jest ok. @olaf Dzięki :] Tutaj opony do cmsa, wrzucam 5 najciekawszych. Wszystkie tutaj: https://www.artstation.com/artwork/9Yq6a Link to post Share on other sites
Sebazx6r 1,543 Posted September 1, 2018 Share Posted September 1, 2018 Bardzo fajne pozdrawiam :). Link to post Share on other sites
Pawelkos 277 Posted September 2, 2018 Share Posted September 2, 2018 Swietne te modele, zajbiscie sie prezentuja. Powiesz cos wiecej o workflow? Jaki soft, w czym texturki(domyslam sie ze substance). Mozesz pokazac siateczki low i hi poly np tego multimetra? Link to post Share on other sites
Redforest 29 Posted September 3, 2018 Author Share Posted September 3, 2018 @Sebazx6r Dzięki ;] @Pawelkos Soft to blender, substance painter i photoshop. Bake w painterze dwóch setów tekstur(z cage/average normals i bez), potem mix tego w photoshopie. Tekstury w painterze. Jak widać na highpoly są ngony i floating geometry, nie ma to jednak żadnego znaczenia, bo końcowym modelem jest obiekt lowpoly. Multimetr ma prawie 6k tris, tester kompresji 2k. Tarcza do testera robiona w blenderze. Tu screeny https://postimg.cc/gallery/osrlnygo/ https://postimg.cc/gallery/wun6ruig/ Następne rzeczy też z cms'a 18: Więcej na artstation(przez limit obrazków w poście): https://www.artstation.com/artwork/RA2RX Link to post Share on other sites
Wichur 23 Posted October 10, 2018 Share Posted October 10, 2018 swietne modele! a te opony (bieznik) sa wymodlowane czy tak ladnie normalka dziala? Link to post Share on other sites
Redforest 29 Posted October 10, 2018 Author Share Posted October 10, 2018 @Wichur Dzięki ;] Tu na renderach jest teselacja, dlatego może wyglądać lepiej niż z sama normalka. W grze jest tylko normalka, bez teselacji. Tu garaż zrobiony też do cms18. Prawie wszystkie modele moje: Wiecej tutaj: https://www.artstation.com/artwork/N5wzLN Link to post Share on other sites
Wichur 23 Posted October 10, 2018 Share Posted October 10, 2018 No CMS18 jest mega, piekne objekty i materialy :) (szkoda, ze u mnie w grze tak slabo wszystko wygląda) :) Te opony w grze wyglądają pięknie, podzielisz się jak wyglądają texturki? :) Jestem ciekaw jak uzyskałeś tak ladny efekt głębi normalmapy :) No i co uzyles do texturowania, nDo czy substance? Link to post Share on other sites
Redforest 29 Posted October 11, 2018 Author Share Posted October 11, 2018 @Wichur W sumie, nie ma tu nic nadzwyczajnego. Bieżnik jest bejkowany z highpoly w xnormal. Heightmapy finalnie zostały użyte tylko tutaj na renderach. Tekstury koloru i smoothness są takie same dla każdego bieżnika. Link to post Share on other sites
Wichur 23 Posted October 11, 2018 Share Posted October 11, 2018 No fakt, nic nadzwyczajnego ale w grze prezentują się wyśmienicie ;) Link to post Share on other sites
Pawelkos 277 Posted October 12, 2018 Share Posted October 12, 2018 Redforest dzieki za siateczki i wyjasnienie swojego workflow Link to post Share on other sites
Redforest 29 Posted December 27, 2018 Author Share Posted December 27, 2018 Pracuje nad małą paczką na UE4 marketplace. Tutaj na filmach niektóre z funkcji w głównym materiale w UE4. Zmiana kolorów i blending dwóch tekstur wraz z bumpem. Zmiana kolorów: blending: Link to post Share on other sites
Redforest 29 Posted August 2, 2019 Author Share Posted August 2, 2019 Witam. Pare nowych modeli do paczki na ue4 marketplace: 2 Link to post Share on other sites
KLICEK 2,802 Posted August 3, 2019 Share Posted August 3, 2019 trzaskasz tych assecikow na potege 🙂 jak wyglada monetyzacja? da sie przezyc? 🙂 mozesz dac jakies info? Link to post Share on other sites
Redforest 29 Posted August 3, 2019 Author Share Posted August 3, 2019 Modele nie są jakieś wybitne, więc wychodzi różnie. Ogólnie mam nieco mniej niż zarobek, gdy pracowałem na zlecenie. Jednak z roku na rok więcej, a ze stokami jestem związany od 2013r. Krytyka do modeli mile widziana,bo w sumie stoję z jakością od jakiegoś czasu. Link to post Share on other sites
snizo 28 Posted August 4, 2019 Share Posted August 4, 2019 Jest na co popatrzeć 🙂 Pokazał byś co nieco teksturek gaśnicy ? Link to post Share on other sites
Redforest 29 Posted August 5, 2019 Author Share Posted August 5, 2019 @snizo Dzięki. Jasne. Link to post Share on other sites
KLICEK 2,802 Posted August 5, 2019 Share Posted August 5, 2019 czy ja wiem czy stoisz z jakoscia, ja widze progress, ale wiadomo ze czasem ten prostszy obiekt tak naprawde ciezej zrobic i sprzedac, niz ten ktory jest bardziej skomplikowany. Pewnie dlatego Ci sie wydaje ze stoisz w miejscu. Anywasy czyli rozumiem, ze klepanie tych assetow na stok to teraz Twoje glowne zajecie? zamiast etatu/freelancu? Link to post Share on other sites
Redforest 29 Posted August 5, 2019 Author Share Posted August 5, 2019 @KLICEK Zgadza się, głownie robię assety na stoki. Planuje też większy projekt, ale nie związany ze stokami, jak będzie już co pokazać, na pewno wrzucę. 1 Link to post Share on other sites
Redforest 29 Posted November 11, 2019 Author Share Posted November 11, 2019 Wip auto-terrain w ue4: Link to post Share on other sites
Redforest 29 Posted December 11, 2019 Author Share Posted December 11, 2019 Outline post process material do UE4. Artstation: https://www.artstation.com/artwork/Oyegwb Ue4 marketplace: http://bit.ly/UE4OutlinePostProcess Prezentacja: 2 Link to post Share on other sites
Redforest 29 Posted January 13, 2020 Author Share Posted January 13, 2020 Jakiś czas temu zacząłem nową scenę w UE4. Strefę przemysłową. Będę wrzucał progress. Link to post Share on other sites
stormwind 636 Posted January 13, 2020 Share Posted January 13, 2020 (edited) Widząc twoje poprzedni prace wszyscy wiemy, że efekt finalny technicznie będzie powalający, jednak an tym etapie skup się na koncepcie. Przede wszystkim hale budowało się dla konkretnie tego co ma być w niej wytwarzane. Zrób sobie takie założenie lub kilka propozycji a łatwiej będzie Ci później szukać referencji i utrzymać spójne założenie. Pisze to bo na razie masz wysoki budynek i niskie drzwi - cokolwiek dużego tam wytworzą, nie wyjedzie z hali. Belki suwnicy są w 1/3 wysokości, jeżeli postawisz suwnice i ma ona przejechać nad cała halą, kubatura nad suwnicą jest praktycznie zmarnowana. Zastanów się jaki chcesz klimat uzyskać, bo takie żelbetowe konstrukcje jak ta nie wystepowały w ceglano-stalowych budynkach. Kratownice dachu są przeskalowane i powinny składać się głównie z trójkątów, miejscami płaski dach to też błąd. Powodzenia. Edited January 13, 2020 by stormwind 1 Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now