Redforest 29 Posted July 30, 2018 Witam wszystkich. Otwieram swoją teczkę, będę tu wrzucał swoje ostanie prace z game artu. Na początek niektóre modele które zrobiłem do Car mechanic simulator 2018. Więcej jak tylko wyrenderuję. Link do artstation: https://www.artstation.com/artwork/aA5Pz Share this post Link to post Share on other sites
gigant84 81 Posted August 1, 2018 Bardzo fajne modele. Jedynie zastrzeżenie mam do tarczy na zegarach. Czy tak drobny font nie będzie wprowadzał szumu na modelu. Z jakiej odległości będzie widoczny ten zegar? Jeśli z bardzo bliskiej odległości to ok, ale jeśli z większej to szkoda zachodu na taką drobnicę (choć sam w swoim portfolio taką stosuję - tylko do porfolio). Nie będzie tego widać, gorzej... będzie wielka biała plama. Share this post Link to post Share on other sites
olaf 4,029 Posted August 1, 2018 naprawdę robi wrażenie. Świetne propsy, aż czuć zapach spalonego szliferką smaru :D Share this post Link to post Share on other sites
Redforest 29 Posted August 1, 2018 @gigant84 Tak wyglada w grze: Te modele miały być bisko "oczu" gracza, wiec nawet się nad tym nie zastanawiałem. Myślę, że jest ok. @olaf Dzięki :] Tutaj opony do cmsa, wrzucam 5 najciekawszych. Wszystkie tutaj: https://www.artstation.com/artwork/9Yq6a Share this post Link to post Share on other sites
Sebazx6r 1,401 Posted September 1, 2018 Bardzo fajne pozdrawiam :). Share this post Link to post Share on other sites
Pawelkos 269 Posted September 2, 2018 Swietne te modele, zajbiscie sie prezentuja. Powiesz cos wiecej o workflow? Jaki soft, w czym texturki(domyslam sie ze substance). Mozesz pokazac siateczki low i hi poly np tego multimetra? Share this post Link to post Share on other sites
Redforest 29 Posted September 3, 2018 @Sebazx6r Dzięki ;] @Pawelkos Soft to blender, substance painter i photoshop. Bake w painterze dwóch setów tekstur(z cage/average normals i bez), potem mix tego w photoshopie. Tekstury w painterze. Jak widać na highpoly są ngony i floating geometry, nie ma to jednak żadnego znaczenia, bo końcowym modelem jest obiekt lowpoly. Multimetr ma prawie 6k tris, tester kompresji 2k. Tarcza do testera robiona w blenderze. Tu screeny https://postimg.cc/gallery/osrlnygo/ https://postimg.cc/gallery/wun6ruig/ Następne rzeczy też z cms'a 18: Więcej na artstation(przez limit obrazków w poście): https://www.artstation.com/artwork/RA2RX Share this post Link to post Share on other sites
Wichur 23 Posted October 10, 2018 swietne modele! a te opony (bieznik) sa wymodlowane czy tak ladnie normalka dziala? Share this post Link to post Share on other sites
Redforest 29 Posted October 10, 2018 @Wichur Dzięki ;] Tu na renderach jest teselacja, dlatego może wyglądać lepiej niż z sama normalka. W grze jest tylko normalka, bez teselacji. Tu garaż zrobiony też do cms18. Prawie wszystkie modele moje: Wiecej tutaj: https://www.artstation.com/artwork/N5wzLN Share this post Link to post Share on other sites
Wichur 23 Posted October 10, 2018 No CMS18 jest mega, piekne objekty i materialy :) (szkoda, ze u mnie w grze tak slabo wszystko wygląda) :) Te opony w grze wyglądają pięknie, podzielisz się jak wyglądają texturki? :) Jestem ciekaw jak uzyskałeś tak ladny efekt głębi normalmapy :) No i co uzyles do texturowania, nDo czy substance? Share this post Link to post Share on other sites
Redforest 29 Posted October 11, 2018 @Wichur W sumie, nie ma tu nic nadzwyczajnego. Bieżnik jest bejkowany z highpoly w xnormal. Heightmapy finalnie zostały użyte tylko tutaj na renderach. Tekstury koloru i smoothness są takie same dla każdego bieżnika. Share this post Link to post Share on other sites
Wichur 23 Posted October 11, 2018 No fakt, nic nadzwyczajnego ale w grze prezentują się wyśmienicie ;) Share this post Link to post Share on other sites
Pawelkos 269 Posted October 12, 2018 Redforest dzieki za siateczki i wyjasnienie swojego workflow Share this post Link to post Share on other sites
Redforest 29 Posted December 27, 2018 Pracuje nad małą paczką na UE4 marketplace. Tutaj na filmach niektóre z funkcji w głównym materiale w UE4. Zmiana kolorów i blending dwóch tekstur wraz z bumpem. Zmiana kolorów: blending: Share this post Link to post Share on other sites
Redforest 29 Posted August 2 Witam. Pare nowych modeli do paczki na ue4 marketplace: 2 Share this post Link to post Share on other sites
KLICEK 1,829 Posted August 3 trzaskasz tych assecikow na potege 🙂 jak wyglada monetyzacja? da sie przezyc? 🙂 mozesz dac jakies info? Share this post Link to post Share on other sites
Redforest 29 Posted August 3 Modele nie są jakieś wybitne, więc wychodzi różnie. Ogólnie mam nieco mniej niż zarobek, gdy pracowałem na zlecenie. Jednak z roku na rok więcej, a ze stokami jestem związany od 2013r. Krytyka do modeli mile widziana,bo w sumie stoję z jakością od jakiegoś czasu. Share this post Link to post Share on other sites
snizo 17 Posted August 4 Jest na co popatrzeć 🙂 Pokazał byś co nieco teksturek gaśnicy ? Share this post Link to post Share on other sites
KLICEK 1,829 Posted August 5 czy ja wiem czy stoisz z jakoscia, ja widze progress, ale wiadomo ze czasem ten prostszy obiekt tak naprawde ciezej zrobic i sprzedac, niz ten ktory jest bardziej skomplikowany. Pewnie dlatego Ci sie wydaje ze stoisz w miejscu. Anywasy czyli rozumiem, ze klepanie tych assetow na stok to teraz Twoje glowne zajecie? zamiast etatu/freelancu? Share this post Link to post Share on other sites
Redforest 29 Posted August 5 @KLICEK Zgadza się, głownie robię assety na stoki. Planuje też większy projekt, ale nie związany ze stokami, jak będzie już co pokazać, na pewno wrzucę. 1 Share this post Link to post Share on other sites
Redforest 29 Posted November 11 Wip auto-terrain w ue4: Share this post Link to post Share on other sites
Redforest 29 Posted Wednesday at 10:09 AM Outline post process material do UE4. Artstation: https://www.artstation.com/artwork/Oyegwb Ue4 marketplace: http://bit.ly/UE4OutlinePostProcess Prezentacja: 2 Share this post Link to post Share on other sites