Jump to content
Redforest

Teczka - Redforest

Recommended Posts

Bardzo fajne modele. Jedynie zastrzeżenie mam do tarczy na zegarach. Czy tak drobny font nie będzie wprowadzał szumu na modelu. Z jakiej odległości będzie widoczny ten zegar? Jeśli z bardzo bliskiej odległości to ok, ale jeśli z większej to szkoda zachodu na taką drobnicę (choć sam w swoim portfolio taką stosuję - tylko do porfolio). Nie będzie tego widać, gorzej... będzie wielka biała plama.

Share this post


Link to post
Share on other sites

naprawdę robi wrażenie. Świetne propsy, aż czuć zapach spalonego szliferką smaru :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Swietne te modele, zajbiscie sie prezentuja. Powiesz cos wiecej o workflow? Jaki soft, w czym texturki(domyslam sie ze substance). Mozesz pokazac siateczki low i hi poly np tego multimetra?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Sebazx6r

Dzięki ;]

@Pawelkos

Soft to blender, substance painter i photoshop. Bake w painterze dwóch setów tekstur(z cage/average normals i bez), potem mix tego w photoshopie. Tekstury w painterze. Jak widać na highpoly są ngony i floating geometry, nie ma to jednak żadnego znaczenia, bo końcowym modelem jest obiekt lowpoly. Multimetr ma prawie 6k tris, tester kompresji 2k. Tarcza do testera robiona w blenderze.

 

Tu screeny

 

https://postimg.cc/gallery/osrlnygo/

 

image.png image.png image.png image.png image.png image.png image.png image.png image.png image.png

 

https://postimg.cc/gallery/wun6ruig/

 

image.png image.png image.png image.png image.png image.png

 

Następne rzeczy też z cms'a 18:

 

 

Więcej na artstation(przez limit obrazków w poście): https://www.artstation.com/artwork/RA2RX

 

image.jpg image.jpg image.jpg image.jpg image.jpg image.jpg image.jpg image.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

No CMS18 jest mega, piekne objekty i materialy :) (szkoda, ze u mnie w grze tak slabo wszystko wygląda) :)

Te opony w grze wyglądają pięknie, podzielisz się jak wyglądają texturki? :) Jestem ciekaw jak uzyskałeś tak ladny efekt głębi normalmapy :) No i co uzyles do texturowania, nDo czy substance?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Wichur

W sumie, nie ma tu nic nadzwyczajnego. Bieżnik jest bejkowany z highpoly w xnormal. Heightmapy finalnie zostały użyte tylko tutaj na renderach. Tekstury koloru i smoothness są takie same dla każdego bieżnika.

 

image.png

 

tread.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pracuje nad małą paczką na UE4 marketplace. Tutaj na filmach niektóre z funkcji w głównym materiale w UE4. Zmiana kolorów i blending dwóch tekstur wraz z bumpem.

Zmiana kolorów:

blending:

Share this post


Link to post
Share on other sites

trzaskasz tych assecikow na potege 🙂 jak wyglada monetyzacja? da sie przezyc? 🙂 mozesz dac jakies info? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Modele nie są jakieś wybitne, więc wychodzi różnie. Ogólnie mam nieco mniej niż zarobek, gdy pracowałem na zlecenie. Jednak z roku na rok więcej, a ze stokami jestem związany od 2013r.

Krytyka do modeli mile widziana,bo w sumie stoję z jakością od jakiegoś czasu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jest na co popatrzeć 🙂 Pokazał byś co nieco teksturek gaśnicy ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

czy ja wiem czy stoisz z jakoscia, ja widze progress, ale wiadomo ze czasem ten prostszy obiekt tak naprawde ciezej zrobic i sprzedac, niz ten ktory jest bardziej skomplikowany. Pewnie dlatego Ci sie wydaje ze stoisz w miejscu. 

 

Anywasy czyli rozumiem, ze klepanie tych assetow na stok to teraz Twoje glowne zajecie? zamiast etatu/freelancu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@KLICEK

Zgadza się, głownie robię assety na stoki. Planuje też większy projekt, ale nie związany ze stokami, jak będzie już co pokazać, na pewno wrzucę.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy